Translate

niedziela, 8 lipca 2012

Pozlotowe resztki ;P

Na tegoroczny zlot zrobiłam sobie 18-centymetrowy identyfikator, w nadziei, że w tym roku już nikt mnie nie przeoczy ;)


Jak zwykle u mnie nie mogło się obyć bez rozetki ( Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185), kształt identyfikatora wycięłam Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180. Dodałam też Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164, zawijaski Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116 i kilka turkusowych kwiatuszków.


Kolory dopasowałam do sukienki :)


Jak widać zajmował całkiem sporo miejsca ;) Za fotki dziękuję Muci :*


A te kartki były ze mną na zlocie, można je było pomacać ;)


Użyłam przy jej zrobieniu: Marianne D - Wykrojnik klatka Tunis LR0147, Marianne D - Wykrojnik border LR0201, Marianne D - Wykrojnik listki LR0229, Marianne D - Wykrojnik listki LR0227, Marianne D - Sweet Summer, za pomocą wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 zrobiłam kwiaty według mojego kursu.


Druga kartka jest rowerowa, z Marianne D - Wykrojnik rower LR0233, Marianne D - Wykrojnik ramki LR0234, Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151, Marianne D - Dark Vintage, pomponiki Marianne JU0846 i silk flowers.  


Użyłam też pięknych ribbon flowers Marianne D.


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli :)

24 komentarze:

Unknown pisze...

ale piękności,zwłaszcza mega identyfikator;))

krystynabozenna pisze...

Wszystko jest śliczne :-)

vena7 pisze...

same wspaniałości - identyfikator -pokaźny -chyba nikt by nie śmiał przeoczyć tak pięknej Pani - wspaniale wyglądałaś -a kolor sukienki wyróżniał Cię z tłumu .Pozdrawiam .

Klaudia/Kszp pisze...

Identyfikator boski - ja bym poznała Cię po nim nawet gdyby nie było na nim imienia, a na głowie miałabyś worek :D i karteczki śliczne :)) Żałuję, że nie dane mi było zobaczyć ich na żywo :(

Marghe pisze...

esta super linda, Monia me encantaria tener un trabajo tuyo, te propongo hacer un intercambio... mi correo es marghelynrroa@gmail.com
si estas interesada...Saludos desde Venezuela.

This super cute, I would love Monia yours have a job, I intend to do an exchange ... my email is marghelynrroa@gmail.com
if you are interested ... Greetings from Venezuela.

To milutkie, chciałbym Ciebie Monia ma pracę, mam zamiar zrobić wymianę ... mój e-mail jest marghelynrroa@gmail.com
jeśli jesteś zainteresowany ... Pozdrowienia z Wenezueli.

cyga pisze...

Rzeczywiście imponujący identyfikator a macaczy było zapewne bez liku.

Hogata pisze...

Identyfikatora nie dało się nie zauważyć, pięknie komponował się z sukienką :D Kartka rowerowa - świetna! Wczoraj we Wrocławiu nabyłam ten wykrojnik i bardzo się cieszę :)

Karmeleiro pisze...

super jest, ale ja go chyba na zlocie nie widziałam :P

Niebiesko_Oka pisze...

Kartki są cudne,
ale identyfikator wymiata!!!

wiola_c pisze...

Piękny mega identyfikator. :-)
Sliczna oprawa Twojego imienia i dodatek do sukienki. ;-)

rudlis pisze...

Świetny identyfikator, rewelacyjne karteczki, a Ty pięknie wyglądasz :)
Pozdrawiam :*

Chimera pisze...

Prześliczne prace, szczególnie identyfikator, chociaż i bez niego bym Cię poznała ;)

Maryś pisze...

No proszę, a ja w przelocie zapatrzyłam się na sukienkę :)))
Gapa jak nic :)
A gdyby nie było tego napisu "MONIA" i tak z kwiatków i kompozycji byłabyś rozpoznawalna!

chanya13 pisze...

Ślicznie się identyfikator na Tobie prezentował, kartki jak zawsze cudne - jestem pod wrażeniem kwiatków z pierwszej kartki

silence pisze...

Identyfikator charakterystyczny i wyrazisty. Podobnie jak kartki. Lubię te Twoje wycinankowe kompozycje.
Pozdrawiam serdecznie!
P.S. Dziękuję za motywujące słowa :)

Daria pisze...

Piękne resztki, cudne :) Pozdrawiam :)

Boei pisze...

Cudowne prace! Identyfikator w Twoich niesamowicie estetycznych klimatach:)
Pięknie wyglądałaś, Moniu:) Ściskam Cię:*

ania pisze...

Świetnie się komponuje identyfikator z sukienką:))

Riet pisze...

Wowwww,What a wonderful creations.

Hugs Riet.xx

Barbara pisze...

Identyfikator nie tylko mega wielki ale też mega wspaniały :) spełnił swoją funkcję bo wypatrzyłam Cię w tym tłumie :))

Ewa Kierzek pisze...

I ja Cię widziałam - właśnie dzięki niemu i tej ślicznej sukience :)

AgaSi pisze...

Taki piękny i imponujący identyfikator, jak ja, gapa, mogłam przeoczyć ten post :) Nawet gdybyś nie umieściła imienia to i tak poznałabym, że to Twój :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Masz rację, nie dało się Ciebie nie zauważyć :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne zdjęcia :) Prace zabrane na zlot są bardzo ładne :) Identifikator również :)