Translate

poniedziałek, 23 lipca 2012

Błękitna kartka na ślub

Kartka na ślub w błękitach, jak wiecie błękity uwielbiam :) Błękitny papier to Be optimistic #3. Na przedniej części kartki umieściłam róże według mojego kursu, gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151 i Agateriowe stempelki, które odbijałam na miętowej stronie Be optimistic #4. Do kompozycji dodałam też drobne perełki, które splotłam w kiście.



Kartka jest składana z trzech części:


Wewnątrz umieściłam na serwetkach Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180 cytat i życzenia.


Kartka mieści się w ozdobnej torbie, którą zrobiłam z białego lnu. Uszy torby również wycięłam Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


W związku z tym, że liczba odsłon mojego bloga przekroczyła 160 000, dla osoby, która złapie licznik na  liczbie 160 111 i przyśle mi tego dowód (print screen), przygotuję niespodziankę :) Bądźcie czujne :)  (Licznik znajduje się na samym dole bloga)

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa. które mi zostawiacie :* Pozdrawiam serdecznie :*

37 komentarzy:

Violinowo pisze...

Jak zawsze śliczna.
Nic dodać, nic ująć.
Pozdrawiam:)

jolagg pisze...

Przepiękne błękity!

Alexandra pisze...

Cudeńko jak zawsze :) :)

Chimera pisze...

Pięknie i elegancko, róże wspaniałe!

krystynas pisze...

Wspaniały odcień błękitu - karteczka przepiękna, i równie piękny środek.

kreatywny-kącik pisze...

Różyczki rewelacja - cudna kartka!

Ala M. pisze...

przepiękna! i szalenie elegancka

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka, której uroku dodają ręcznie robione różyczki. :)
Ciekawe kto złapie licznik?
Ja mam 160100 :D

Anka_Hanka pisze...

Jak ja lubię te Twoje błękity, karteczka śliczna a moja odsłona 160111:)
Pozdrawiam

basiasz80 pisze...

ładna i delikatna kartka.
I znów super kompozycja.

jolagg pisze...

Ja złapałam!!
Udało się?? Czy nie???
Sprawdź pocztę... proszę

krystynabozenna pisze...

Przepiękna, bardzo lubię błękity :-)

Carola pisze...

This is another beautiful card! And what a great idea the bag!
Super!
Greeting Carola

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo :*

Co do licznika, to już złapany. Problem polega na tym, że on liczy tylko pojedyncze odsłony z danego adresu, więc jedna osoba złapała, ale wyświetliło się aż czterem ;D Muszę pomyśleć, co z tym fantem zrobić, hihihi

Joanna Wiśniewska pisze...

Juz za późno ;)
Piękna kartka, kolory i kwiatuszki cudne. Torba również bardzo mi się podoba :)

Maryann Laursen pisze...

WAUW this is an absolutely gorgepous card and I too are such a big fan of blue, so I just so love this creation here. Simply stunning work, so awesome, well done hun.

OK pisze...

очень красиво!

Kasia Udalska pisze...

Jest przecudna!! Wspaniała kolorystyka, świetny pomysł na zagospodarowanie wnętrza, no i te róże, mmm!!

Asia pisze...

Piękna, delikatna, a te róże... zachwycające:))

chanya13 pisze...

Piękna, róże prześliczne, ciekawa torebka

cyga pisze...

Moniśka ja wiem skąd u Ciebie ostatnio tyle niebieskości, no przecież strony muszą pasować do sukienki:))), jak to u rasowej kobiety.
Śliczna i perfekcyjna. Licznik przekroczony nie udało mi się złapać.

Artnova pisze...

Jak zwykle inspirujesz:) Piękna delikatna urocza:) Pozdrawiam serdecznie.

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, wie immer, deine Karten sind zauberhaft. Ich liebe Deine wunderschönen Blumen.
Liebe Grüsse, Ulla

manon's kaartenhoekje pisze...

wauwwww wat een super gave kaart weer schitterend..mooi model ook..

groetjes manon

Hogata pisze...

Wspaniała! Piękne kwiaty, ślicznie komponują się z agateriowymi listkami :)

coco.nut pisze...

cudna karteczka i piękna torba na nią!!!

AgaSi pisze...

Śliczna Moniu, te Twoje róże są obłędnie piękne, moje jakieś takie wychodzą krzywulce, wstyd pokazać. Czy myślałaś już nad hurtową produkcją i sprzedażą? :D

Gocha pisze...

Przepiękna, róże mistrzostwo!

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała, a te kwiaty są obłędne! :)

Wanda pisze...

mistrzostwo:)przepiękna elegancka kartka:)pozdrawiam

Riet pisze...

What a wonderful card Monia.

Hugs Riet.xx

Beacia - 24 pisze...

Karteczka cudna. Piękne róże takie delikatne i jak żywe.
Oczywiście całą kompozycja powala na kolana jak zawsze.

kathi17 pisze...

Pięknie i elegancko! (I am trying to learn a few phrases in Polish for when I visit blogs) :-) A fewwords at a time, and pretty soon I will be able to write more in Polish!
Your card really is beautiful and elegant!

Dorota pisze...

Śliczny i bardzo elegancki komplet.

Kasia B. pisze...

Przepiękny delikatny komplet!!

Katrina pisze...

Przepiękny, bardzo elegancki komplet. :)

OriBella pisze...

Delikatnie, ślicznie, mistrzowsko!!!:)