Translate

poniedziałek, 9 lipca 2012

Pożegnanie z przedszkolem

Moja córeczka w tym roku już idzie do szkoły, więc zrobiłam na pożegnanie dla jej pań przedszkolanek takie oto karteczki:


Każdą ozdobiłam zdjęciem Zuzi i bukietem kwiatów (w tym tych róż). Listki wycinałam z Be optimistic #4. Jedna jest żółta ozdobiona Be optimistic #5.


Miętowa z Be optimistic #4.


Pomarańczowa z Be optimistic #6.


I jedna niebieska z Be optimistic #3.


Wnętrze kartki ozdobiłam dwoma sercami, na jednym umieściłam życzenia, a na drugim datę.



Do wszystkich kartek zrobiłam pudełka (według odrobinę zmodyfikowanego tego kursu), które również delikatnie ozdobiłam.



Mam nadzieję, że dzięki tym pamiątkom panie zapamiętają wspólne lata :)


Dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

silence pisze...

Osobiste i bardzo urocze kartki. Będą niewątpliwie wartościową pamiątką dla obdarowanych.

coco.nut pisze...

przepiękne kartki, fajnie, że ze zdjęciem i do tego w pudełku, panie na pewno zachowają na pamiątkę!!!

Colorina pisze...

Świetny pomysł z umieszczeniem zdjęcia na kartkach:)Przepiękna pamiątka:)

cyga pisze...

Śliczne kolorwe karteczki

Chimera pisze...

Piękne te karteczki i bardzo od serca. Też podoba mi się pomysł ze zdjęciem :)

vena7 pisze...

Piękne i kolorowe ..wspaniały pomysł.

Barbara pisze...

Superanckie!! powodzenie dla przyszłej pierwszoklasistki :)

IWA pisze...

Świetne są!

OK pisze...

ооооочень красиво!

SCRAPmajka pisze...

Super pomysł i piękne wykonanie :)

Boei pisze...

Zapamiętają z pewnością- ja zawsze przechowuję tego typu pamiątki i zdjęcia, które dzieci mi wręczają po trzech latach szkoły:) Wracam do nich zawsze z wielkim sentymentem...
Karteczki piękne:)

Bea pisze...

ślicznie!

Alza pisze...

Piękne, radosne i ciepłe :)

Marghe pisze...

Hermoso trabajo.... como todo lo que tu haces....

Piękna praca .... jak wszystko co robisz ....

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, ein besonders schönes Andenken für die Kindergärtnerinnen Deiner Susan.Eine wunderbare Arbeit und wie immer, die herrlichen Blumen.
Liebe Grüsse, Ulla

OriBella pisze...

Prześliczne te pamiątkowe karteczki, takie prawdziwie od serca:) No i śliczną córcię masz:)

AgaSi pisze...

Moniś, karteczki piękne i wspaniała pamiątka dla Pań!

Angi pisze...

Śliczne pamiątki będą miały Panie przedszkolanki. Na pewno zapamiętają taką usmiechniętą buzię ;)

Kasia B. pisze...

Przepiękne karteczki Moniu :)

GosiaMachynia pisze...

Ale ogrom pracy :)) rewelacja !!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudowne a córeczka śliczna :)