Translate

sobota, 28 lipca 2012

Konkurs

Jeśli macie ochotę na zabawę ze wspaniałymi nagrodami - zapraszam Was na blog Scrapcafe. Możecie wygrać mnóstwo przydasi oraz prace projektantek - Wiśni, Matilde i moje.
Mój udział w tej nagrodzie to komplet: zalterowany zegarek i karteczka. W momencie, kiedy je zrobiłam wyglądały tak:


Niestety poczta potraktowała je dość okrutnie i o ile kartka nie ucierpiała, to zegarek wymagał kilku napraw, więc może się odrobinę różnić od tego na zdjęciach.




Materiały ze Scrapcafe:
Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy :) UWAGA:  zapisy i szczegóły konkursu na blogu Scrapcafe!   
Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam słonecznie :) 

21 komentarzy:

MontanA pisze...

Wspaniałe! Z takim zegarem czas na pewno będzie płynął przyjemnie!

Miranda Slagboom-de Groot pisze...

It's so pretty.
Miranda

Elly pisze...

Looks great!!!

Ala M. pisze...

cudny komplet!

Unknown pisze...

Beautiful!

OriBella pisze...

Piękny komplet, po prostu CUDO!!!

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

chanya13 pisze...

Piękny komplet!!! Zegar prześliczny

Maryann Laursen pisze...

Absolutely stunning work here. This clock is absolutely stunning, you´ve really done an outstanding job on this one. I´m so impressed of the beautiful creation here. Just simply LOVE it., well done.

Lakuna pisze...

Wow! Co za zestaw! Cudny.

Karmeleiro pisze...

wow, powala na kolana!

silence pisze...

Śliczny komplet. Subtelny i kobiecy.

Chimera pisze...

Jakie to wszystko piękne, delikatne i romantyczne, wow!!

Klaudia/Kszp pisze...

Ależ cudeńka!! :)

Asia pisze...

Piękne i eleganckie! Kolory bardzo przyjemnie, w ogóle cały komplet niezwykły!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękny prezent przygotowałaś, podoba mi się bardzo odcień zieleni na tagowej kartce i dodatki, które dobrałaś :)

Ani pisze...

Wow! Amazing! I love it!

sasilla pisze...

Zegar jest niesamowity! Ciekawa jestem jak wygladal przed alteracja.
Ogolnie przypomnialas mi, ze gleboko w szufladzie mam kilka mechanizmow zegarowych, chyba musze sie nimi zajac.

wiola_c pisze...

Piękny zestawik stworzyłaś. :)
Jak zwykle wszystko precyzyjnie docięte, skomponowane. :)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauwww wat mooi gedaan

groetjes manon

monia pisze...

cudny zestaw:)