Translate

piątek, 20 lipca 2012

Pamiątki dla nauczycieli

To już ostatnie pamiątki z okazji zakończenia roku szkolnego dla nauczycieli, jakie zrobiłam.


Pierwszą, turkusową kartkę ozdobiłam ramkami wyciętymi Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty, podklejonymi na taśmie 2mm, do których dodałam Moroccan Accents z kropelkami Pearl Makera. Dodałam też kilka goździków i gałązek Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR0157.


W związku z tym, że kartka miała stanowić dodatek do prezentu, wymyśliłam formę z pudełkiem na prezent. Pudełko jest przywiązane tasiemką wewnątrz, nad ramką z cytatem. Wewnątrz powtórzyłam te same elementy ozdobne - Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty, Moroccan Accents z kropelkami Pearl Makeragoździki.


Druga, czekoladowa, bliźniacza pamiątka różni się wyłącznie kolorem i kwiatami.


Po odwiązaniu wstążki można z niej zawiązać kokardkę, wtedy harmonijkowy grzbiet się składa, a kartka bez pudełka staje się dużo bardziej płaska i łatwiejsza do przechowywania...


...ponieważ wraz z pudełkiem wewnątrz wygląda tak:


I jeszcze zdjęcie obu pamiątek:


Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i miłe słowa :* Życzę Wam miłego weekendu :)

32 komentarze:

Beacia - 24 pisze...

Jako, że jestem pierwsza porywam oba. :) Są przecudne i w moich kolorach.
Kompozycje boooskie i te kwiatuszki - marzenie :)

Chimera pisze...

Przepiękne są, kolory cudne, nic, tylko podziwiać!!

wiola_c pisze...

Monia zachwycasz ciągle swoją pomysłowością. :)
I będę się powtarzać, bo...
wykonanie jak zwykle mistrzowskie,
piękne kompozycje.
Oba zestawy mnie urzekły.
A jeden pasuje mi ogromnie, bo jest tam moje imię. ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie sa piekne i pomyslowe. Nie wiem ktore mi sie bardziej podoba :) Milego weekendu :)

Katrina pisze...

Bardzo pomysłowe kartki z tym odczepianym pudełeczkiem. :) I jak zwykle pięknie wykonane, bardzo eleganckie. :D

Barbara pisze...

super pomysł kochana,Ty to zawsze jakieś ciekawe formy pokażesz :)

Dorota pisze...

Bardzo ciekawe rozwiązanie z "ruchomym" pudełkiem na prezent.
Obie kartki cudne i obie w kolorach, które uwielbiam :)

Riet pisze...

Wowww,This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Mihaela pisze...

Such a beautiful creation and flowers looks awesome!

Asia pisze...

Fantastyczne i co za pomysł! Pięknie to zrobiłaś, precyzyjnie, elegancko... brak słów :) Pomysłowa z Ciebie kobietka :)Pozdrawiam

Kasia B. pisze...

Przepiękne pudełeczka, w ślicznych kolorkach, mistrzowsko wykonane.....
Pozdrawiam i podziwiam dalej :)

Rae pisze...

Świetny pomysł z tym harmonijkowym bokiem :) A i same podziękowania bardzo eleganckie :)

hania739 pisze...

Wspaniały pomysł z tym wyjmowanym pudełeczkiem, świetne karteczki :))

cyga pisze...

Bardzo eleganckie pamiątki.

vena7 pisze...

wspaniałe..

Karmeleiro pisze...

wow, świetne! z pewnością nauczyciele byli zadowoleni!

edytta-p pisze...

Sama chciałabym otrzymać taką pamiątkę... :)

kathi17 pisze...

Both gifts are so beautiful. I love the idea of the detachable box!

Nupur Priya pisze...

Very beautiful & elegant... I love all your designs...they are a treat for the eyes.. :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, du machst immer so wundervolle Karten mit ihren Schachteln.Einfach Super!!!
Liebe Grüsse, Ulla

krystynas pisze...

Piękna forma podziękowań.
Ciepło pozdrawiam

Wanda pisze...

Moniu pomysł rewelacja przepiękne kolory podziękowań:)

IQ7 pisze...

Piękne wykonanie jak zawsze, pomysł świetny mam wrażenie że w środku są czekoladki:)pozdrawiam:)

silence pisze...

Świetne pamiątki. I bardzo mi się podoba podwójny sposób składania kartki. Pozdrawiam!

Julapi pisze...

Śliczne obie i jakie pomysłowe jeżeli chodzi o konstrukcję:)

OriBella pisze...

Niezwykle elegancka forma pudełek i pomysłowo:) Oba zestawy śliczna:)

Unknown pisze...

Pomysł fantastyczny i jaka funkcjonalna karteczka z pudełkiem i bez zawsze się idealnie złoży. Wykonanie mistrzowskie jak zawsze.

Olgeline pisze...

What an amazing creation, so beautiful!

Klaudia/Kszp pisze...

Prześliczne i pomysłowe kartki :) Jestem pełna podziwu, jak Ci się udaje pearl penem zrobić tak śliczne perełki! Pozdrawiam serdecznie :)

Carola pisze...

Also a very nice card. What makes you always beautiful card-models. Are those your own ideas? Beautiful
Greeting, Carola

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*

Thank you Carola. Yes, those are my own idea :)

AgaSi pisze...

Cudne Moniu, świetny pomysł z tym dodatkowym pudełeczkiem i harmonijkowym składaniem. Powtórzę się, bo już kiedyś to pisałam, ale jesteś kopalnią inspiracji :)