Translate

środa, 11 lipca 2012

Ślubny exploding box

Ostatnio pokusiłam się o zrobienie ślubnego exploding boxa w fioletach Continuum w fiolecie.


Wewnątrz pudełka umieściłam życzenia, mnóstwo serwetek Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 oraz okrągły tort.


Listki przy kwiatkach wycięłam z ptasich treli i trzepotu motylich skrzydeł.


Miejsce na pieniądze zaplanowałam pod etykietkami z życzeniami.


Tort ozdobiłam też mnóstwem perełek.


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

40 komentarzy:

Unknown pisze...

o rany piękne pudełeczko i jaka zawartość ;-)

Riet pisze...

WowwwMonia,What a wonderful box.

Hugs Riet.xx

Barbara pisze...

Cudny ten torcik !!! :)

zcdl pisze...

Beautiful :)

Ludeczka pisze...

Bardzo eleganckie. Torcik "wyśmienity" :)

Ankie vd Polder pisze...

Gorgeous! And nice colour! Hugs, Ankie

MontanA pisze...

Wspaniałe pudełko! CUDOWNE !!!
A do tego zmieniłaś swoje zdjęcie na blogu- wersja letnia bardziej mi się podoba!
Pozdrawiam MontanA

Karkakg pisze...

piękne! serwetki dają dużo uroku, a tort mi się bardzo podoba. Najładniejszy jaki do tej pory widziałam :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Świetny! Tort genialny :)
Ile Ty tworzysz w wakacje ;)

Kasia B. pisze...

Wytworne pudełeczko w przepięknych kolorkach, torcik wyśmienity !!!

Unknown pisze...

O dobrze, że troche mnie zainspirowałaś, bo zrobiłam dwa pudełka i czekam na jakis pomysł na ozdobienie. A możesz mi zdradzić jak robi sie tort? bo myslałam o nim, ale.... nie znalazłam kursu :)

Asia Hadzik pisze...

Śliczne pudełeczko!

Wanda pisze...

przepiękne pudełeczko a torcik rewelacja czy ja także mogę skorzystać z pomysłu zrobienia torciku:)

OK pisze...

ВКУСНО! КРАСИВО! ОТЛИЧНО!

Chimera pisze...

Ale eleganckie! I w środku i na zewnątrz prezentuje się przepięknie!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*

Wando oczywiście, że możesz zrobić tort w pudełku, to ostatnio bardzo modny element ;)

Madzik nie robiłam tortu według kursu, to raczej był eksperyment ;) Po prostu skręciłam dwa ruloniki, dokleiłam denka i ozdabiłam ;)

vena7 pisze...

wspaniałe to za mało powiedziane .Super ,Pozdrawiam serdecznie.

Marghe pisze...

muy lindo tu trabajo me encanta...

bardzo ładne swoją pracę, kocham ....


bardzo ładne swoją pracę, kocham ....

Katrina pisze...

Bardzo eleganckie pudełeczko. A ten tort jest po prostu obłędny! :D

Ursula Alice Stegmann pisze...

Herrlich, ich liebe diese Boxen.
Liebe Grüsse, Ulla

scrapfantazje pisze...

Przecudne!!

Karmeleiro pisze...

Jaki smakowity tort zrobiłaś w środku!

Bhawana pisze...

slurp mmmmm... yummy.... truely I love ur creations so much... fab colors, die cuts, awesome.

Anabel pisze...

piękne pudełeczko i bardzo słodziutki torcik :)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauw wat een gaaff dossje heb je gemaakt schitterend

groetjes manon

cyga pisze...

Śliczny ten EB,świetny soczysty kolor, ale Moniś ty więcej na słonko wychodź a nie tylko papiery i papiery.

wiola_c pisze...

Sliczny box. :-)

Beacia - 24 pisze...

Jaki cudny. fantastyczna kolorsytyka i imponująca kompozycja. Tort podgryzam może nie trafi do właściciela hahaha

[Kasia] pisze...

świetny torcik :) Pudełeczko pierwsza klasa :)

AgaSi pisze...

Świetny ten box, kolorki fajnie kontrastują, bardzo podoba mi się ta powtarzalność motywu na każdym skrzydełku, w tym pudełeczku dobrze to widać właśnie dzięki kolorom. Torcik smakowity i pięknie ozdobiony.

Gocha pisze...

Jak zwykle! jak zwykle elegancko, czysto, dokładnie i przepięknie! Na dodatek we fiolecie :)

Ludkasz pisze...

Cudne!!!

coco.nut pisze...

ten torcik w pudełku jest obłędny!!! cudeńko!!!

Klaudia/Kszp pisze...

Pudełko śliczne i tort - rewelacja! :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczny :)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przecudne!

mapowska pisze...

Ale piękny!!!

Boei pisze...

Rewelacyjny!!!

Daria pisze...

Cudne! Ale ten tort to mistrzostwo! :) Pozdrawiam serdecznie :)

Lida pisze...

Szukalam pomyslu na pudelko...az tu nagle wylonil sie Twoj fantastyczny tort!!! Nie musze dodawac,ze cale pudelko jest sliczne,ale tort...wręcz do schrupania :)
Oj..z pewnoscia zajrze tutaj jeszcze nie raz.
Gratuluję i pozdrawiam :)