Translate

środa, 25 lipca 2012

Pudełka

Cały w zieleniach komplet pudełek - duże pudełko na drobiazgi...


...i pasujący do niego mały exploding box.


Zielone papiery to pasiasta strona Dla maluszka - Do kochania, którą widać na zewnątrz pudełek...


 ...oraz Przyszła wiosna - W ptasich trelach, którą widać wewnątrz dużego pudła. Dodałam też trochę W trzepocie motylich skrzydeł, z którego wycinałam listki. Wewnątrz pudła umieściłam życzenia wraz z serwetką Marianne D - Wykrojnik ramki okrągłe LR0141.


Na wieczku umieściłam róże i listki Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162 i Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164. Kompozycję uzupełniłam perełkami.

 
Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i miłe słowa :*

51 komentarzy:

Mihaela pisze...

WOW and again WOW!!! This is stunning!!!

wiola_c pisze...

Cudowny komplecik. :)
Pastelowe, stonowane kolorki, piękne koronki, i te bawełniane, i te wycięte dziurkaczem brzegowym (genialnie dobrany kształt do tego wzoru z okrągłego pudełeczka) nadają lekkości i delikatności pudełeczkom.
Ślicznie wszystko wykonane i skomponowane. Podziwiam :)

mirosek pisze...

Prześliczne pudełeczka !!!
No CUDNE !!! Napatrzeć się nie mogę :)

Miranda Slagboom-de Groot pisze...

It's so pretty.
Hugs Miranda

AnaEm pisze...

Wow, Monia! Mistrzostwo świata, doskonale

hania739 pisze...

Śliczne pudełeczka i piękna kolorystyka :))

Asia pisze...

Piękne! Uwielbiam zdobione pudelka, skrzynki i takie różne :) Twoje jest wprost urocze... delikatne, elegancki po prostu piękne :)

Matilde pisze...

Śliczne!!!! Bardzo lubię połączenie zielonego z różowym :)

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Потрясающе красиво!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Piękny komplet, tak jak i wszystko co tworzysz jest po prostu zachwycające!

Karkakg pisze...

jak zawsze wszystko pięknie skończone, dopasowane i urokliwe :)

p.s doszedł mój PrtSc licznika?

kreatywny-kącik pisze...

Ale piękny zestaw - kompozycja jest bajeczna :)

krystynas pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
krystynas pisze...

Pięknie ze sobą współgrają te kolory - całość bardzo romantyczna.

Boei pisze...

Cudowne, takie subtelne...

Bea pisze...

cudne, lekkie i delikatne!

Klaudia/Kszp pisze...

Coś niesamowitego - rewelacja!

AgaSi pisze...

Prześliczne pudełeczka, Moniś!

Barbara pisze...

okrągłe pudełko na drobiazgi..jest przecudne!!! i te perełkowe zawijaski-ekstra !

ArtIs pisze...

Ale cudny komplet wyczarowałaś! Te różowe zawijaski są piękne, zapomniałam że miałam na nie chrapkę :)Slicznie wszystko skomponowałaś!

Chimera pisze...

Oooo! To wygląda bosko, śliczny, stylowy komplet. Paski pięknie się prezentują :)

Angi pisze...

To wykończenie koronkami obu pudełek - cudo! Śliczne oba.

Koczes pisze...

Pięknie!!!

Gocha pisze...

Wspaniały komplecik :)

Beacia - 24 pisze...

Przepiękny komplet ta kompozycja powala z nóg. Kolorystyka cudna i perfekcyjne wykonanie.

rudlis pisze...

Komplet cudny z idealną kompozycją kwiatową :)))
No, i te zielone kolorki, dawno nic nie robiłam w zieleniach.

Kasia pisze...

Świetny komplecik! Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne, a dzięki koronkom komplecik wyszedł taki shabby :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękny komplet. Różyczki i kolory, perelki bardzo mi się podobają, a pudełeczko na drobiazgi ja bym chętnie przygarnęła pełne różyczek, jak by to cudnie wyglądało... :)

coco.nut pisze...

piękne pudełka, przecudne kompozycje kwiatowe!!!

OK pisze...

ВОСТОРГ!

Wiśnia pisze...

ależ piękne...widze ze w końcu masz swoje "pełne" listki

cyga pisze...

Piękne pudełeczka i taka świeżość od nich bije.

Riet pisze...

Ohhh wowwww Monia,This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

JagaBa pisze...

Przepiękne i jak zwykle dopracowane w każdym detalu!!!Bardzo podoba mi się połączenie zieleni i delikatnego różu...

BellaArt pisze...

Coś cudownego! Przepiękna kompozycja i połączenie kolorystyczne!:)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, das sind ja 2 zauberhafte Karten, 2 Schmuckstücke!! Liebe Grüsse, Ulla

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, das sind ja 2 zauberhafte Karten, 2 Schmuckstücke!! Liebe Grüsse, Ulla

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, das sind ja 2 zauberhafte Karten, 2 Schmuckstücke!! Liebe Grüsse, Ulla

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, das sind ja 2 zauberhafte Karten, 2 Schmuckstücke!! Liebe Grüsse, Ulla

Ursula Alice Stegmann pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alicja w krainie papieru pisze...

Przepiękne pudełka w cudnych kolorkach :))))

Art_Dorota pisze...

przesliczne pudełeczka :)

Anabel pisze...

przepiękny jest ten komplecik!!!

monia pisze...

Super komplet, pudełko na drobiazgi jest piękne :)

[Kasia] pisze...

Lubię zieleń, a w takim wydaniu tym bardziej :)

Beacia - 24 pisze...

Pudełka powaliły mnie na kolana. Po prostu zaliczyłam szczękospad na maksa. Robisz niesamowite prace.
Porywam ów pudła i zmykam ile sił w nogach hahaha :)

Songaja pisze...

Cudowna praca. Podziwiam Twoją twórczość.

OriBella pisze...

Romantycznie, delikatnie, niesamowicie!!!:)

Гуля pisze...

Очень симпатичные,нежные !!!

IWA pisze...

Cudności!

manon's kaartenhoekje pisze...

oh wat is deze gaafff zeg ik ga ook maar eens die ponsen/mallen kopen kijken of ik dan ook zo iets moois kan maken..tis echt schitterend

groetjes manon