Translate

piątek, 27 lipca 2012

Różana kartka

Nowe ramki Marianne D są wspaniałe, zaraz jak je dostałam, musiałam je wypróbować. Na początek testowałam Marianne D - Wykrojnik Anja's Large Oval LR0236 i użyłam go do zrobienia kartki urodzinowej, a skoro już dotarła do jubilatki, mogę pokazać ją i Wam :)


Postanowiłam zmierzyć się z różami, w których specjalizuje się Joanna. Użyłam różowego papieru czerpanego z Namaste. Nie miałam wykrojnika, którego ona używa, ale miałam Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203. Dokładnie według kursu Joanny zrobiłam największą różę, pozostałe to już wariacje na temat ;) Bardzo fajna zabawa, ale chyba jeszcze muszę poćwiczyć, bo moje róże są dalekie od idealnych Joanny ;) Różaną kompozycję uzupełniłam listkami Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164, które wycięłam z zielonego papieru czerpanego 260g.


Wypróbowałam też nową formę kartki - Tri fold card, której schemat znalazłam tutaj.


Wewnątrz kartki jest oczywiście mnóstwo miejsca na życzenia :)


Różowy papier z zawijaskami to jeden z najnowszej kolekcji Galerii Rae Ale plama! - Chlapu chlap.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny :* 
Życzę Wam miłego weekendu, ja jutro będę świętować siódme urodziny mojej córy :)

29 komentarzy:

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka. Bardzo mi się podoba czerwony akcent w postaci różyczek.
Piękny jest ten nowy wykrojnik.
Ale pewnie nie zwróciłabym na niego uwagę, gdybyś nie pokazała go w takiej pięknej kompozycji. :)

Pozdrawiam :*

Peninia / Gosia pisze...

Ach jak piękna karteczka...śliczne kwiaty...:)
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Matilde pisze...

Ślicznie wykorzystałaś tę rameczkę :)

barbarahaft pisze...

prześliczna karteczka...

Bligu pisze...

Śliczna kartka! Papier i ramkę pięknie pokazałaś;) Już wiem, co znajdzie się na mojej liście zakupowej...
Pozdrawiam!

Katrina pisze...

Piękne, w pełni profesjonalne kwiatuszki - nie wiem gdzie Ty widzisz jakieś niedociągnięcia...
Ciekawa forma kartki.
Całość po prostu przepiękna i bardzo elegancka. :)

chanya13 pisze...

Śliczna!!! Ciekawy kształt, muszę kiedyś spróbować. Róże przepiękne. Zapraszam na Candy do mnie.

Wanda pisze...

Moniu przepiękna karteczka ,róże wyszły Ci rewelacyjnie a rameczka śliczna:)

Bhawana pisze...

beautiful card just like you......

love that bright red color flower n frame.

OriBella pisze...

A ja myślałam, że róże otrzymałaś od Joanny, naprawdę:) Profesjonalnie zrobione! Karteczka cudowna, piękny papier wybrałaś na tło i piękne kolory dla zaakcentowania uroku wykrojnika:) Monia jesteś niesamowita:)

Elly pisze...

GORGEOUS!!!!

kreatywny-kącik pisze...

Przepiękna kompozycja. Rameczki są śliczne :)

Dorota pisze...

Świetna kartka, inna, bardzo ciekawa forma!

Wszystkiego najlepszego dla córeczki!

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:)
Najlepsze życzenia dla córeczki:)

AnaEm pisze...

Jak zwykle zachwycasz mnie a róże... piękne

JagaBa pisze...

Przepiękna!!!Teraz załuje ,że na zlocie nie usiadłam na Twoim stoisku i pod Twoim okiem nie zrobiłam żadnego kwiatka:(((..ten upał mnie odstraszył..a teraz żałuję:((((

Chimera pisze...

Ale elegancka, no cudo! A te róże obłędne, wow!!

Asia pisze...

Cudeńka! Ja tez myślałam że róże są od Joanna... Twoje są równie śliczne, nie wiem co jeszcze chcesz ulepszyć? W ogóle cała karteczka pięknie się prezentuje i jak zwykle wszystko dopracowane na 1000% :) Pozdrawiam
aha... napiszę maila z prośbą ;)

bossanova pisze...

śliczne

jolagg pisze...

Cudnie ci wyszły te kwiaty, przepiękna kompozycja kwiatowa!

Joanna Wiśniewska pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Waszej córki :)
Piękna kartka, śliczne różyczki :) Dziękuję za miłe słowa :) To dzięki Tobie poznalam sposób na te różyczki :):) Dziękuję :)

Unknown pisze...

Serdeczne życzenia dla córci... kartka piękna, wspaniale skomponowana, róże udały się świetnie, nic im nie brakuje...

Riet pisze...

What a wonderful card Monia.

Hugs Riet.xx

cyga pisze...

Jubilatka lat..piiiii..jeszcze raz dziękuje serdecznie. Podziwiam ją codziennie, stoi na biureczku. Pozdrowienia dla młodszej Jubilatki.

Gocha pisze...

Cudeńko :)

hania739 pisze...

Pięknie Ci wyszły różyczki i śliczny jest ten nowy wykrojnik :))

Ursula Alice Stegmann pisze...

Ohhhhh, diese herrlichen Rosen!!!
Ein schönes Wochenende, Ulla

Beacia - 24 pisze...

Boska pod każdym względem, a kwiatki zwalają z nóg :)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauww wat een super gave kaart en wat een mooi model en wat mooi zeg die bloemen

groetjes manon