Translate

środa, 18 lipca 2012

Czy lubicie nagietki?

Nagietki mają piękny pomarańczowy kolor, jak małe słoneczka, które rozświetlają pochmurne dni ;) U mnie pogoda raczej marna, więc zrobiłam radosną nagietkową kompozycję.


Często pytacie mnie o papier, z którego robię moje kwiaty. To papier czerpany. Do tej pory miałam tylko biały i kremowy papier czerpany, ale odkryłam miejsce, gdzie można kupić (z niedrogą przesyłką) między innymi różne kolory papieru  -  sklep Namaste. Właśnie tych papierów użyłam na mojej kartce: do wykonania nagietków użyłam żółtego i pomarańczowego papieru o gramaturze 150g, listki wycięłam z papieru zielonego 260g.


Wewnątrz życzenia i cytat na Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235.



Do ozdobienia kartki użyłam zielonego papieru  Plask! i pomarańczowego Chlapu chlap. Kwiaty umieściłam na wycinankach z Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235, dołożyłam gałązki Marianne D - Wykrojnik listki LR0229. Natomiast kwiaty zrobiłam z kwiatków Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


Kartkę zrobiłam według mapki Retrosketches RS#20.
Mam nadzieję, że moja radosna kartka poprawiła Wam chociaż odrobinę humor w ten pochmurny dzień. Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Klaudia/Kszp pisze...

prześliczne te nagietki! Wspaniale się prezentują na kartce :)

Karmeleiro pisze...

Takei nagietki na pewno rozświetlą tą szaro burą pogodę!

jolagg pisze...

Nagietki super, bardzo radosna karteczka, cudowna kompozycja kwiatowa

Joanna Wiśniewska pisze...

Nagietki sa wspaniale :) Kartka wyjatkowa.

Chimera pisze...

Bardzo pogodna kartka, idealna na obecne dni :)
Owocowa kartka odlotowa, do schrupania!!

silence pisze...

Poprawiła, oj poprawiła :)
Pozdrawiam słonecznie!

rudlis pisze...

Piękna, energetyczna idealna na pogodę za oknem :)

AgA pisze...

Uwielbiam nagietki! Kompozycja wspaniała, letnia, może przyciągnie lepszą pogodę? Na pewno wywoła pozytywne uczucia :)

krystynabozenna pisze...

Pięknie :-) Poczułam lato chociaż pada i zimno :-)

Hanna pisze...

I'm so impressed by all your creations, and this one is no exception, I LOVE IT! Every single inch of it is absolutely BEAUTIFUL. You always create the most fabulous pieces of art, you have such an eye for gorgeous colourcombinations and outstanding details.

Thanks for sharing your masterpieces with us! :) You are a great inspiration.

Have a nice day!
hugs
Hanna

anias pisze...

Kartka delikatna, kwiatki cudne i ...muszę to naspisać :)
,twoje zdjęcie profilowe: PIĘKNE!CUDNA KOLRYSTYKA!UROCZA MODELKA!
Pozdrawiam!

edytta-p pisze...

Śliczna, bardzo słoneczna kartka :)

Unknown pisze...

Piękne. Kolory fantastyczne.
A jak się robi takie kwiatuszki? Kurs poprosimy :D

Moniś-ka pisze...

U nas też pogoda nie dopisuje niestety:/ Kartka śliczna, kwiatki prezentują się uroczo:)
Pozdrawiam.

vena7 pisze...

Piękna karteczka - nagietki są super..

Lakuna pisze...

jak zwykle pełen profesjonalizm, cudnie i kolorowo - aż się chce patrzeć przy takiej szaro-burej pogodzie

Ursula Alice Stegmann pisze...

Eine wunderbare Karte mit herrlichen Blumen
Liebe Grüsse, Ulla

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa dziewczyny :*

Hanna thank you so much :*

Anias, dziękuję :* Uroda tej fotki zasługa zdolnej fotografki :*

Madzik to bardzo prost kwiatki - wycinasz, moczysz, zgniatasz i już :)

Katrina pisze...

Bardzo energetyczna, pozytywna karteczka. :) Przepiękne kwiatki! :D

frogus_80 pisze...

Ale pozytywna energia bije z tej karteczki! A nagietki są cudowne!

chanya13 pisze...

Radosna i optymistyczna, w sam raz na poprawę humoru tym bardziej, że za oknem buro i ponuro, a na dodatek zimno

lilavati pisze...

świetna, energetyczna kartka!

Ivy pisze...

Śliczna kartka, bardzo pozytywna! Idealna na taki pochmurny dzień :-)

Ludkasz pisze...

Nagietki bardzo lubię, a Twoje mi się baaardzo podobają:)

Blue-Anna pisze...

Lubię nagietki, te Twoje są piękne:)

Teresa Zuehls pisze...

Gorgeous card! The flowers really caught my eye...so pretty! Great take on the sketch. TFS

Dorota pisze...

Cudna, słoneczna kartka!

wiola_c pisze...

Karteczka jak zwykle cudnej urody. :)
Mi Twoje nagietki skutecznie poprawiły nastrój w deszczowy dzień.

Gocha pisze...

Przepiękna ale kwiatki mnie na maxa zauroczyły :)

zargos pisze...

nagietki pierwsza klasa- jak się na nie patrzę to aż wyboraźnią czuję ich woń :)) piękne

hania739 pisze...

Śliczne i mam nadzieję, że ta energetyczna karteczka zmieni naszą pogodę - chociaż troszeczkę :))

Katrina pisze...

Mi karteczka bardzo poprawiła humor w ten pochmurny dzień! ;) Dzięki wielkie za tę cudowną niespodziankę - już dotarła. :D :*

Boei pisze...

Oszałamiająco piękna! Cudowne kwiaty!
Jak żywe:)

Tracey McNeely pisze...

Beautiful card.

Kasia B. pisze...

przepiękne te nagietki!!!!

Julapi pisze...

Cudownie soczyste kolory i jak zwykle piekne kwiatuszki. Ciekawa jestem jakie kwiatki zobaczę jeszcze w Twoich pracach

Ardyth pisze...

Beautiful colour and textures!