Translate

wtorek, 3 lipca 2012

H jak Holandia

Lipcowe wyzwanie w Scrapcafe to interpretacja literki H jak Holandia.
Holandia skojarzyła mi się z wiatrakami, w związku z tym powstała taka oto pocztówka:


Papiery to Marianne D - La Musique i Marianne D - Birds & Flowers. Trochę je postarzyłam, potuszowałam i postemplowałam stemplami Marianne D CS0858 i CS0860.



Dołożyłam ramkę Marianne D - Wykrojnik ramki LR0234, wiatrak Marianne D - Wykrojnik wiatrak LR0208, wszystkie elementy podkleiłam kosteczkami. Dołożyłam też kilka kwiatuszków, różyczek i listków Marianne D - Wykrojnik listki LR0229.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie Wild Orchid Crafts Challenge 53 Punch it out. 

Zapraszam Was do wspólnej zabawy :)
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

AnaEm pisze...

Cudowna kartka a wiatrak... no i te kwiaty... podziwiam Cię.
A poprzednie ufo fantastyczne! Pozdrawiam Cię

Riet pisze...

What a wonderful card Monia.

Hugs Riet.xx

Wilma pisze...

Hello Monia,
This is indeed a real Dutch card.....very beautiful.
Said a Dutch girl ☺☺☺.
Hugs Wilma

vena7 pisze...

Karteczka wspaniała ..i nowe zdjęcie też śliczne.pozdrawiam..

Ala M. pisze...

cudna!

Angi pisze...

Jaki super żółty, holenderski klimacik ;)

noomiy pisze...

przepięknie, ten wiatrak jest GENIALNY!

lilavati pisze...

świetna kartka! pięknie prezentują się - i wiatraczek i stemple cudne są:) a kolorki...
do tego wiatraczka bardziej widziałyby mi się inne kwiatki, ale Holandia w końcu potentatem w hodowli kwiatów jest, więc wszystko do nich pasuje:)
I jaki ładny zlotowy avatarek wstawiłaś:)
pozdrowionka

Barbara pisze...

świetna jest...sama by nie wiedziała jak rozgryźć tą Holandię :) zgadzam się z poprzedniczką,ślicznie wyglądasz na tej fotce :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :* Thank you :*

Lilavati próbowałam dopasować tulipany, ale jakoś mi nie grały, zwłaszcza, że miałam tylko różowe ;P
Awatarek zmieniłam, bo wszyscy po kolei mi pisali, że poprzedni paskudny w porównaniu z nowymi fotkami ;)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauww wat een super mooie kaart echt nederands....en die bloemen die je iedere keer weer zo mooi krijgt prachtig...daar zou ik wel een workshoppie van willen schitterend...

groetjes manon

Anabel pisze...

śliczna!!!
jak Tobie pięknie wychodzą wszystkie wyzwania! Kopalnia pomysłów :D

wiola_c pisze...

Śliczna pocztówka z Holandii. :)
Pozdrawiam

Anula pisze...

Wiatraczek super, a dzięki dodaniu znaczków stworzyłaś wyjątkowy klimat na kartce:)
Któż nie chciałby dostać takich pozdrowień z Holandii?:)

Beacia - 24 pisze...

Karteczka cudna. Fantastyczny klimat i moja ulubiona kolorystyka, a kompozycja bardzo, bardzo urokliwa.
Pozdrawiam serdecznie.

Karmeleiro pisze...

Niezwykle klimatyczny ten wiatrak!

OriBella pisze...

Monia ta karteczka jest cuuudna!!!!:)

julia.renger pisze...

Какая прелестная мельница! Замечательная работа!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna:) Pozdrawiam*

ANJA 3D pisze...

What a wonderful Dutch card. Beautiful.
Hugs, Anja

Julapi pisze...

Bardzo fajna i super oddaje klimat.

Chimera pisze...

Przepięknie i bardzo klimatycznie :)
Scrap rewelacyjny!!
Prześliczne zdjęcie to na górze po prawej ;)

Asia pisze...

Świetna kartka... od razu przyszedł mi na myśl Don Kichot :)) jak tylko zobaczyłam ten wiatrak :) Super pomysłowo i precyzyjnie

Boei pisze...

Cudo! Wiatrak obłędny;)

BellaArt pisze...

Wspaniała pocztówka, stworzyłaś niesamowity klimat:)

Ślicznie wyglądasz na nowej fotce!:)

AgaSi pisze...

Moniś, ale poszalałaś stemplowo:) Świetna i klimatyczna karteczka, gdyby nie te kwiatki to bym nie poznała, że Twoja. Poza tym super efekt 3D.

Cudnie Ci w niebieskim:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Co do zdjęcia, to jego uroda jest zasługą autorki, Immacoli :*

Ivy pisze...

Kartka to po prostu jedno wielkie woooow :-))) Wyglądasz fantastycznie w tym wakacyjnym wydaniu :-)

Carola pisze...

What a beautiful card!!!
Carola (from Holland)