Translate

wtorek, 17 lipca 2012

Owocowe wyzwanie nr 15 w Galerii Rae

W Galerii Rae w lipcu mamy bardzo letni temat wyzwania - owocowo.


Moja interpretacja to truskawkowa kartka urodzinowa typu z-fold.


Do jej ozdobienia użyłam zielonej strony papieru Ale plama! - Plask! Prześliczną ażurową ramkę wycięłam z papieru Kropeczki z truskawkami za pomocą Marianne D - Wykrojnik Anja's Large Oval LR0236. Napis umieściłam na etykietce Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212.


Kropeczki z truskawkami zdobią również tył kartki :)


Zapraszam do wspólnej zabawy :)
dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

krystynabozenna pisze...

Ślicznie owocowe :-)

Violinowo pisze...

Bardzo apetyczna ta kartka :)
Pozdrawiam

coco.nut pisze...

bardzo smakowicie!!!

Beacia - 24 pisze...

Ależ smakowita karteczka. Jak dla mnie truskaweczki powinny kwitnąć cały rok :)
Podoba mi się strasznie i kompozycja i kolorystyka.

chanya13 pisze...

Smakowita karteczka, na dodatek truskawki ponownie zakwitły i dalej będą cieszyć smakowitymi owocami, super kolorki

BellaArt pisze...

niesamowicie apetyczna;)) piękna kompozycja!:)

Karmeleiro pisze...

Niezwykle soczyście!

manon's kaartenhoekje pisze...

wauw wat een gaaf model zeg en wat heerljk zo die aardbeien erop jummie..

ben best wel een beetje jaloers op je mooie model kaarten die je maakt

groetjes manon

Klaudia/Kszp pisze...

mniaaaammm, pysznie wygląda :))

krystynas pisze...

Piękna kartka - owocowo i niezwykle soczyście

cyga pisze...

Co prawda sezon truskawkowy za nami, ale bardzo świeżo i smakowicie wygląda karteczka

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

madebyviva pisze...

o jaa - piękna!! schrupałabym! :-)

Bligu pisze...

Kwiatki cudownie komponują się z truskawkami! Razem wyglądają jak prawdziwe!

Dorota pisze...

Uwielbiam truskawki :) Smakowita kartka :)

Katrina pisze...

Bardzo soczysta, smakowita karteczka. ;) Kolorystycznie też bardzo mi się podoba. :)

wiola_c pisze...

Mniam ;)
Ale pyszna karteczka :D

Joanna Wiśniewska pisze...

Jaka cudownie owocowa :)

silence pisze...

Smakowita inspiracja :)

fasoolka pisze...

Śliczności :)

Julapi pisze...

Super interpretacja. Truskawki jak żywe, a kwiatuszki wpasowały sie tu idealnie