Translate

środa, 28 stycznia 2015

Urodzinowe candy

W styczniu minęło 5 lat od kiedy założyłam bloga. To mnóstwo czasu, masa prac, postów i Waszych komentarzy :D

Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim za to, że wciąż jeszcze chce się Wam do mnie zaglądać i zostawiać miłe słowa. To naprawdę wiele dla mnie znaczy :*

W ramach podziękowań przygotowałam małe, pastelowe candy, na które składają się:
- zrobiona przeze mnie ramka, notes i kartka,
- zestaw gumowych stempli Flower Fairies Friends Rose Crafter`s Companion,
- mały zestaw papierów Craft&You Design My Wedding,
- mały zestaw papierów Craft&You Design Vintage Time,
- opakowanie papieru czerpanego,
- kilka pęczków kwiatów z Wild Orchid Crafts,
- garści perełek, sprzączek i ramek.

Serdecznie zapraszam do udziału - na zapisy macie czas do 14 lutego.
Zasady bardzo proste: udostępnijcie na swoich blogach poniższe zdjęcie wraz z linkiem do mojego bloga i dodajcie się do Inlinkz na dole posta.







112 komentarzy:

ellyscard creatief pisze...

I adore your Art.Love the beautiful creations.
I consider it an honour to win this gorgeous pieses off Art.
Gr Elly

Halina pisze...

Wszystkiego najlepszego......Podziwiam Pani prace....jest Pani mistrzynią w tym co robi....prace zawsze są piękne i inspirujące ......aby tak przez długie lata....Pozdrawiam

betina pisze...

Moniu - Życzę Ci wielu lat pełnych pasji, pomysłów i kreacji :D
Zachwycaj nas przez kolejne pięciolatki :))))

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Gratulacje ...:) :) a do moich gratulacji coś na deser na te urodzinki :https://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw Pozdrawiam

K@trin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
K@trin pisze...

Всегда под впечатлением от ваших замечательных работ! Желаю творческого вдохновения!

Deco Wena pisze...

Ja co prawda trafiłam tutaj niedawno ale zostałam zauroczona Twoimi pracami. Będę na pewno stałym bywalcem.
Wszystkiego dobrego na te blogowe urodzinki :)

Megliken pisze...

To już 5 lat? Nie wiem, kiedy trafiłam na Twojego bloga, ale od samego początku jestem Twoim wielkim kibicem i bardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów na polu artystycznym!

Гуля pisze...

Поздравляю с юбилеем! Творческих успехов и удачи! У вас великолепные вдохновляющие работы!)) Люблю их рассматривать!))

Nitki Ariadny pisze...

Gorąco gratuluję pięknej rocznicy! Niezmiennie nie mogę wyjść z zachwytu nad Twymi pracami. Życzę, aby wena nigdy Cię nie opuszczała:) Dołączam do kolejki. Banerek wisi na blogu:) Pozdrawiam!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

To chyba my Ci dziękujemy za cudowne inspirujące projekty, które są jak dla balsam dla duszy, często przy porannej kawie i dostarczają radości i optymizmu na cały dzień. Osobiście dzięki Twoim pracom podjęłam decyzje o zakupie całkiem sporej liczby wykrojników, a teraz właśnie zamówiłam kwiatki w WOC :-). Wielkie dzięki!

wiola_c pisze...

Moniś jak ten czas leci. :)
Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy. Życzę Ci byś znajdowała czas na inspirowanie nas swoimi pięknymi pracami jeszcze przez wiele lat.
Cadny świetne i oczywiście zapisuję się a gdyby te cudne rzeczy trafiły w moje ręce cieszyłabym się bardzo. :)
pozdrawiam

mProjekt pisze...

Ramka jest cudowna nie mogłam się oprzeć:) Wszystkiego co najlepsze życzę!

ewinka Nowa pisze...

Gratuluję 5 wspaniałych,twórczych lat i życzę wielu,wielu kolejnych rocznic :-))) Zachwycaj nas dalej swoimi pracami :-))) .Pędzę umieścić banerek u siebie :-)))

Trenutki kreativnosti pisze...

Čestitke!! Imaš krasne izdelke.

Галина pisze...

Моніка, вітаю з 5-річчям блогу! Я давно є його читачкою) Захоплююсь Вашими роботами! Творчих успіхів і удачі Вам!
Галина, Україна, http://namegala.blogspot.com/

Gosia pisze...

U Ciebie nawet Candy jest przepięknie ujęte.Bardzo chciałabym wygrać , cudowne rzeczy do wygrania , i fantastyczne przydaśki .Trzymam kciuki sama za siebie ;)

goldie pisze...

You are such an inspiration! Hope to see you many more years!
Happy blogaverssary!

Joanna Wiśniewska pisze...

Tyle czasu Monia, gdzie on uciekl, ten czas... :)

malwinkowo-scrap pisze...

Gratuluje 5 latek:), pozdrawiam cieplo zyczac WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ na kolejne lata blogowania:), malwinku

joyanna pisze...

Ileż to pięknych prac i inspiracji przez te 5 lat. Gratuluję!

Emilia-tworzy pisze...

Gratuluję rocznicy! Cudowne candy! Kiedy po raz pierwszy trafiłam na Twojego bloga była zachwycona Twoimi pracami i nadal jestem. Codziennie zaglądam do Ciebie.

Unknown pisze...

Wszystkiego Najlepszego ! :)
Prześliczne prace !!
Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

Mihaela pisze...

Wish you many years of creativity, to make beautiful work as always.
Your candy is just awesome, I love those flowers, I admire them on your cars.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Gratuluję tych 5 lat. Ja sie właściwie na Twoich pracach "wychowałam" :-). Aż boję sie pomyśleć jak długi ogonek będzie do tych cudeniek :-) Pozdrawiam z nadzieją na kolejnych conajmniej parę takich pięciolatek.

Chimera pisze...

Wszystkiego Dobrego! Inspiruj nas przez kolejne lata :)

Unknown pisze...

gratulacje 5 lat a jak tu pieknie ;)

szepty serca pisze...

gratuluję !!!
zapisuję się !!!!
zostaję na zasze!!!!

Aga pisze...

Gratuluję 5 lat nie pamiętam kiedy tutaj trafiłam. Tak mi się spodobały prace że od tamtej pory dość często tutaj zaglądam i wzdycham do tych cudeniek. Życzę kolejnych owocnych lat twórczości.

OriBella pisze...

Gratuluję, przez te 5 lat cały czas u Ciebie niezmiennie inspirująco, twórczo i miło i tego życzę na następne lata:) Piękne prace, piękne, śliczności przygotowałaś na swoje urodzinki:)

adablog14 pisze...

Ciao Monia, grazie per questo bellissimo Blog Candy e congratulazioni per i tuoi 5 anni di web...baci Ada

Ewelina Nowak pisze...

Gratulacje:) Ale śliczności :)

Unknown pisze...

Chętnie biorę udział w zabawie, bo zawsze jestem zachwycona pracami tutaj :)

AGGIE Soutache pisze...

Przepiękne prace, jestem zachwycona! Nie mogę się oprzeć Twym cukieraskom :)

Unknown pisze...

Podziwiam od bardzo dawna... cieszę się, że miałam okazję nawet spotkać na jednym z warsztatów na craft W-wa :) Życzę dalszej weny twórczej, bo nie ja jedna jestem zachwycona Twoimi pracami :) Pozdrawiam :)

Alicja pisze...

Piękną rocznica. Piękne , pastelowe cukiereczki przygotowałaś więc też się zapisuję. Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie :-).

a.le kartka pisze...

Piękny staż, jeszcze piękniejszy dorobek :) Podziwiam!

Wanda pisze...

Moniu wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek bloga lubię do Ciebie zaglądać tworzysz cudne inspirujące prace:) z miłą chęcią ustawiam się po słodkości :) pozdrawiam

aldonietka pisze...

Gratuluję! Miło się zagląda na Twój blog i życzę dalszej weny twórczej w tworzeniu tak pięknych rzeczy...

Earline pisze...

This is just stunning. Love your work.

Earline pisze...

This is just stunning. Love your work.

Mamokko pisze...

Nie takie małe to candy :)
5 lat... piękna rocznica, gratulacje. Poszperałam trochę u Ciebie i pięknie tu widać jak rozwijałaś swoją pasję i rozkładałaś skrzydła :) Wszyscy zaczynający przygodę z rękodziełem powinni do Ciebie zajrzeć, aby zobaczyć, że trening czyni mistrza. Sama mam cichą nadzieję, że gdy stuknie mi 5 rocznica, to i u mnie zobaczycie rozwinięte skrzydła :)

lilavati pisze...

Jest kilka scraperek, których zdjęciom potrafię przypisać autorstwo rzucając tylko okiem, Jedną z takich osób jesteś Ty. Powodzenia, Moniko :)

el pisze...

Gratuluję tak okazałej rocznicy ale przede wszystkim gratuluję talentu . Bardzo Ci dziękuję że jesteś wśród nas i nas inspirujesz . Pozdr

Kasia Udalska pisze...

Od wielu lat podziwiam Twoje wyjątkowe, delikatne i kwiatowe prace. Wygrać takie cuda - zwłaszcza dzieła Twoich rąk - och, to byłoby coś wspaniałego. Bardzo lubię tu zaglądać i dziękuję, że od 5 lat nieustannie nas inspirujesz, dając ogromną dawkę pozytywnych wrażeń estetycznych :) Życzę nieustającej weny :*

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję wspaniałych 5 lat, dziękuję za to, że mogę Cię podziwiać. Pięknymi cudeńkami nas dzisiaj kusisz. Wygrana Twojego Candy to moje marzenie..Może dzieki TOBIE się ono spełni?:)
WSZYSTKIEGO DOBREGO!

Unknown pisze...

Gratulacje z okazji 5 lat ;) Powodzenia i nieustającej weny, bo piękne prace tworzysz ;) Pozdrawiam

Unknown pisze...

gratuluje tylu lat na blogu!!!!
z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
Agnieszka

Scrap kreacje pisze...

Piękna rocznica :)) Mam nadzieję, że i ja tyle wytrwam :P Życzę kolejnych pięknych lat, sukcesów i inspiracji :) Pozdrawiam

Karen pisze...

Happy anniversary! :o) I fell in love with your creations the very first moment I saw one of your works of art... and everything you create is indeed a masterpiece. I found you through the Wild Orchid Crafts blog and you instantly became a source of joy for me. The beauty you create brings such happiness and endless inspiration. The frame and owl notebook are two of my all-time favorites for you, so imagine my happy-dance when I saw them included in this generous candy! Thank you for the opportunity to win this amazing prize. I look forward to many more years of inspiration from your crafty heart. :o)

Hugs and blessings,
Karen

DoryScrap pisze...

Ciao Monia, è un po' che ti seguo, ma è da poco che ho aperto anche io un blog. Sei davvero molto brava! E questa iniziativa del Blog Candy è fantastica!! Auguri per questi 5 anni!!

Unknown pisze...

Gratulacje, zawsze tu miło, twórczo i uroczo...

Shylaashree pisze...

5 years is a great achievement Monia,Many congratulations. love all your creations. Hugs from India
Adhiraacreations

Pychotkaaa pisze...

Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
http://blogowekonkursy.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Gratuluję 5 cudnych latek i kolejnych wielu życzę :)

Baba ze Wsi pisze...

Gratuluję 5 latek i 55 kolejnych życzę. Prace Twoje są tak piękne, że ... słów brak - JESTEŚ MOJĄ MUZĄ

Natalia F pisze...

Gratuluje pięknej rocznicy:) Banerek umieściłam na blogu zaczarowanypapier.blogspot.com/

Aggie pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :) Oby następne lata też były dla Ciebie tak bardzo twórcze :) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Gratulacje, 5 lat to przepiękny wynik, aby następne lata upływały w ciągłej inspiracji i niekończących się pomysłach

Alicja pisze...

Trafiłam przypadkiem, postanowienie - ZOSTAJE!
Może uda mi się podziwiać, komentować i być obserwatorem przez kolejne 5 lat???
Tego Ci życzę:)
PS. A wygrać takie cuda pewnie każdy by chciał:)
pozdrawiam

CreaDiva pisze...

Jakie piękne nagrody!!! Staję w kolejce, może uda mi się je wywalczyć :-)

Eliza Art pisze...

Można Ci pogratulować i życzyć kolejnych piątek rocznicowych. To wspaniałe lata cudownych prac, inspiracji. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog i systematycznie podglądam świetne projekty i wykonanie. Zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego

Gio pisze...

jestem stała bywalczynia Twojego bloga :) .Cudne prace! zycze kolejnych fantastycznych lat, pełnych inspiracji

Gio pisze...

jestem stała bywalczynia Twojego bloga :) .Cudne prace! zycze kolejnych fantastycznych lat, pełnych inspiracji

raeszka pisze...

O matuchno jakie cudne rzeczy dla nas przygotowałaś :).

Pewnie jak każda z nas zapisuję się z cichą nadzieją, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Olenkaja pisze...

Gratuluję tak pieknej rocznicy :) życzę kolejnych
Uwielbiam oglądać Twoje prace!
byłoby cudownie móc je zobaczyć z bliska :)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Piękna rocznica ! Bardzo ciekawy blog , trafiłam tu przez przypadek i zostaję zdecydowanie na dłużej, a w zabawie bardzo chętnie wezmę udział :) Banerek u mnie ! Zapraszam :)

Trojanda pisze...

Gratuluję i piątej rocznicy i takiej ilości obserwatorów (1500 wow), ale nic dziwnego. Tworzysz tak piękne prace że chyba wszyscy ze scrapowego świata tu zaglądają :) Ja tez uwielbiam oglądać i podziwiać. Życzę Ci obyśmy jak najdłużej mogli tu u Ciebie gościć :) Pozdrawiam cieplutko :)

hibou pisze...

поздравляю с пятым годом жизни такой замечательный блог!!!
Ваши работы чудесны!
жаль, что я читаю и говорю, но писать с ошибками стыдно на польском(

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Gratuluje kolejnej rocznicy! Banerek zawieszony na blogu i w poście.

magdus208 pisze...

Gratuluję 5 urodzin bloga, i życzę jeszcze wielu kolejnych rocznic :) Banerek zamieszczony u mnie na blogu:) Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Gratulujemy 5 rocznicy blogowania! Jako, że my początkujące dopiero teraz trafiłyśmy tutaj, z ogromną chęcią zostajemy na dłużej, a teraz zapisujemy się do zabawy i zapraszamy do nas :) http://kreacje.naszegagatki.pl/
Pozdrawiamy!

Égotiste pisze...

Jejku, same cuda *.* Gratuluję 5 lat i życzę kolejnych, aby były pełne radości i satysfakcji :)

fąfę pisze...

rewelacyjne te kartki tylko pozazdroscic wrzucilam posta na swojego bloga . http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/

Ania A.D.Home pisze...

Piękne przedmioty i niesamowicie dużo chętnych. Ech będę pewnie tęsknym wzrokiem tylko spoglądać. Banerek na www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

Marta Sz. pisze...

Zaczęłam przeglądać starsze posty - bajka! Cudowne prace *.*
I gratuluje już tylu lat na blogu!!

Unknown pisze...

Prace śliczne:) Dobrze że tu trafiłam, bo Twoje prace są rewelacyjne:)
Pozdrawiam Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com

fąfę pisze...

Dlaczego nie ma mnie na liście?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie wiem. Dodałaś się?

fąfę pisze...

fąfę3 lutego 2015 16:18
rewelacyjne te kartki tylko pozazdroscic wrzucilam posta na swojego bloga . http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/

OdpowiedzUsuń

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tak jak napisałam w poście musisz dodać linka do swojego bloga do Inlinkza, to robisz Ty, nie ja ;) Kliknij niebieski przycisk "Add your link" pod listą i wypełnij odpowiednie pola w następnym oknie.

galina avakyan pisze...

Monika! Happy blogaverssary! My best wishes to you!

Moniś-ka pisze...

Życzę kolejnych wspaniałych lat, pasji, inspiracji i weny :)
Pozdrowienia.

Unknown pisze...

Piękne rzeczy tworzysz! Wszystkiego naj z okazji urodzin ;-)

Ewa S. pisze...

Moniś, ja Ci nie życzę, ja gorąco proszę o kolejne "piątki" z Twoimi cudownymi pracami!!!:))) Jestem przekonana, że przed nami do podziwiania i zachwytu jest jeszcze mnóstwo Twoich niepowtarzalnych pomysłów!!!

Natalie pisze...

lovely projects and a great blog, monika. :)
Congrats on your blogaversary and thanks for the chance to win this awesome candy!
Greetings,
Natalie
INKognito

Kabis pisze...

Podziwiam Twoje prace praktycznie od początku mojej przygody z kartkami:) Życzę nieustającej weny i satysfakcji z tej pasji:)

Ola (Ikemo) pisze...

Moniu życzę Ci wszystkiego co najlepsze na kolejne miesiące i lata twórczej pracy. Jesteś moją inspiracją i dobrą duszyczką! Natomiast poza papierowym światem życzę Ci ciagłego uśmiechu na twarzy oraz dni pełnych miłości i ciepła płynącego zarówno od bliskich jak i od tych bardzo dalekich Tobie ludzi. Żyj pełnią życia i daj się ponieść chwili :*

Unknown pisze...

Gratuluje pięknego stażu i życzę kolejnych lat sukcesów dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

Yasmine pisze...

Piękne kartki, dużo serca i pracy w nich widać:)

Decu Style pisze...

Przecież ja w tej ramce z Love się zakochałam od pierwszego wejrzenia!
Same cudowności!
BUZIAK

Unknown pisze...

gratuluję, 5 lat to super staż, obyś wytrwała tutaj kolejne 5 a potem to już z górki :)
informacja o candy jest -> http://ancikdiy.blogspot.com/2015/02/candy-u-scarlet.html ;)

Gosieńka R pisze...

Wszystkie cukieraski prześliczne:) więc się ustawiam:) zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

Urtica pisze...

Gratulacje! Blogowanie daje rzeczywiście dużo radości - i tej życzę Ci duuuużo, duuuużo!

Aldona pisze...

Ho, ho ile tu ludzi w kolejce do życzeń! Przyjmij i moje.

AnetaA pisze...

Ja całkiem niedawno się na bloga zdecydowałam, a tu już piękna okrąglutka rocznica :) Kolejnych pełnych pasji i spełnionych marzeń lat :)

Hanna Pater pisze...

Trafiłam przypadkiem i zatkało mnie z wrażenia. Bajecznie piękne karteczki tworzysz. Tyle pracy i serca w nie wkładasz. Cudowności. Pozdrawiam i życzę kolejnych rocznic i wielu gości na stronie. http://fotoogrod.blogspot.com/

Unknown pisze...

Przyznam, że chyba nie mam najmniejszych praw do ustawiania się w ogonku po Twoje loteryjkowe słodycze, bo wszak dopiero właśnie dzięki nim trafiłam tu do Ciebie... Ale bezczelność i odwaga jest dziś w modzie - choć nie popieram, fakt - więc raz w życiu pozwolę sobie na bycie bezczelnie odważną:-) Tym bardziej, że miejsce piękne, pogodne i przytulne, a towarzystwo w kolejce zacne.
Ciepłe i serdeczne gratulacje z okazji pięciolecia! I wielu przyjemności po tej i tamtej stronie okienka komputera:-)
Pozdrawiam ciepło:-)

Kasia pisze...

I ja spróbuję swojego szczęścia :) nagrody są wspaniałe :)

Alosha pisze...

Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat twórczej działalności!
A prace podziwiam od dawna :).

Pozdrawiam! :)

Gosia pisze...

Życzę następnych tak pięknych pięcioleci. To również dzięki Twoim pracom i ja zaczęłam swoją zabawę z papierem ;)
Pozdrawiam ;)

Jola pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy. Życzę kolejnych tak wspaniałych i inspirujących lat :))).

samantha wade pisze...

Hi, so pleased i have found your blog, your work / art is wonderful, look forward to regular visits to your blog.Thanks for the chance to win your candy.xx

Unknown pisze...

Obserwuję jako: Wiktoria Fiutak
Baner: http://to-many-things.blogspot.com/

Mulinka Kordonkowa pisze...

ufff zdążyłam . W ostatniej chwili ale jestem.

dobiezka pisze...

Biorę udział :)
Banerek: http://wlosowomi.blogspot.com

Ludkasz pisze...

Kochana gratuluję tych pięciu lat i życzę kolejnych, pełnych weny i wielu sukcesów:) Pozdrawiam serdecznie:)

Ann pisze...

czy zwyciezca zostal juz wybrany?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tak, już dawno. Wylosowałam Ewinkę ;)

Ann pisze...

Przegapilam ogloszenie, gratulacje dla zwyciezczyni . Tworzysz przepiekne rzeczy.

Unknown pisze...

Moniczko jakie cudowności. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje przepiękne candy. Jeśli pozwolisz zostanę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy i nowy, wiosenny post. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kasiu zapraszam serdecznie, niestety candy jest z ubiegłego roku i już dawno nieaktualne ;)