Translate

sobota, 3 stycznia 2015

My home garden

Nie wiem czy pamiętacie przepiśnik, jaki zrobiłam na wyzwanie w Craft&You Design? Do kompletu zrobiłam zapiśnik na lodówkę i mały notesik do torebki.


Użyłam tych samych papierów, co przy przepiśniku:  My home garden Craft&You Design. Zielony papier to My home garden 05, papier z ziołami pochodzi z małego pada. Słoiki i zioła, które przykleiłam przy kwiatach, wycięłam z arkusza My home garden 07.


Notesik również ozdobiłam zielonym papierem My home garden 05 i papierem z małego pada.  Tag wycięłam z My home garden 07.




A tak wyglądał cały zestaw, powędrował do Vairatki w ramach świątecznej wymianki :)


Podzielę się z Wami jeszcze wspaniałą wiadomością - dołączyłam do fantastycznego DT Wycinanki :)



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Życzę udanego weekendu :)

13 komentarzy:

magiczne chwile pisze...

Gratulacje;))

Renikaa pisze...

Prześliczny wiosenny komplet :)

Unknown pisze...

Cały zestaw cudowny :-)

mazionta pisze...

Śliczny komplecik. Gratulacje- z nowym wyzwaniem na pewno świetnie sobie poradzisz!

Cameliowekarty pisze...

piękny komplet :) gratuluję dołączenia do DT oraz pozdrawiam Cię gorąco:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Urocze a najbardziej ten słodki notesik :-)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

... a i gratuluje serdecznie dołączenia do Wycinanki, bardzo jestem ciekawa Twoich prac z nimi bo chyba dotąd nie często w ogóle tekturki gościły na Twoich pracach :-) Umieram z niecierpliwości :-) :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny komplet !!!!!!!

a.le kartka pisze...

Same cudeńka! Mnie wyjątkowo urzekł notesik z tagiem i łyżeczką - zawieszką:)
Gratulacje z okazji dołączenia do DT Wycinanki!!!

Eliza Art pisze...

Pięknie zaczęłaś Nowy Rok. Cudnie prezentują się prace. Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Moniś komplecik śliczny, w energetycznych i wesołych kolorach. Super. :)
gratulację dołączenia do DT Wycinanki. :D

Ewa S. pisze...

Cudowne zielenie - ciepły, wiosenny komplecik!!! Chętnie przywitałabym już wiosnę mimo, że zimy właściwie nie widać.