Translate

środa, 7 stycznia 2015

Na poczatek

Debiut w nowym DT to zawsze stresujący moment, ale jakoś zacząć trzeba, a więc zaczynam - dziś pokażę Wam moją pierwszą pracę dla Wycinanki.


Użyłam pięknego, grubego na 6mm napisu ze sklejki, który pomalowałam na biało gessem. Przykleiłam go na ramce, którą wypełniłam mnóstwem kwiatów z Wild Orchid Crafts i drobniutkimi, wycinankowymi serduszkami. Solidny napis i filigranowe serduszka kontrastują ze sobą i dzięki temu tworzą razem ciekawą całość. W kompozycję kwiatową wplotłam też porozcinane na części kwiatuszki ze świątecznego zestawu,  które udają listki.


  Beżowy papier w tle to jeden z arkuszy małego pada Tea Time Craft&You Design.




Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam Was gorąco :*

19 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała ramka!! Bardzo mi się podoba!!!

Arleta pisze...

ramka poprostu cudowna

Unknown pisze...

Jest po prostu Cudowna!

Nitki Ariadny pisze...

Cudeńko!

Decu Style pisze...

NO to nieźle zaczęłaś.. poprzeczka widzę wysoko ustawiona :)
Przepiękna ramka.. sama bym ją chętnie przygarnęła :)
BUZIAK :*

Mihaela pisze...

Gorgeous work, very elegant!

a.le kartka pisze...

Początek taki "z przytupem" tzn mam na mysli że fantastyczny i bardzo efektowny :-) Ramka jest wprost cudna!

KIDZIA pisze...

Przepiękna kompozycja :) ramka - genialna

Dobra pisze...

Cudowna praca, wspaniale się prezentuje.

Dido, Kraina Splotów pisze...

Rewelacyjny pomysł, a wykonanie, ech,...nic, tylko wzdychać:) cudowności!

Becia scrapuje pisze...

Kto jak kto ale Ty kochana się debiutów bać nie musisz :) Piękna rameczka i profesjonalny start w nowym teamie :)))

Mar Knutsel pisze...

Wonderfull

Greats Marian

wiola_c pisze...

Prześliczny początek. :)
Zachwycam się zawsze Twoimi pięknymi kompozycjami.
Cudna rameczka.

betina pisze...

Wspaniała ramka :D

Tenshi pisze...

Cudowna!

OriBella pisze...

Wow!!! Piękna i taka nietuzinkowa:)

zmorka pisze...

Śliczne :))

Ewa S. pisze...

Boski debiut - ramka jest niesamowita - ogromnie mi się podobają "kąciki" kwiatowe - rewelacyjnie zgrane z napisem!!!

Malgodia pisze...

Przepiękna :)