Translate

piątek, 9 stycznia 2015

Po prostu

Nie wiem, jak Wam, ale mi czasem się sprawdza powiedzenie, że szewc bez butów chodzi ;) W tym roku moja córa będzie szła do komunii, więc już nastrajam się komunijnie i próbuję zrobić zaproszenia. Na rozgrzewkę powstało kilka bardzo, bardzo prostych wzorów - całkiem, jakbym to nie ja robiła ;)
W poziomie...


W użyciu piękne, ozdobne ramki Marianne D  LR0236 (góra) i LR0279 (dół).


W pionie z eleganckim folderem do embossingu...


W kwadracie z ramką Marianne D CR1241 i kielichem...


...z okrągłą ramką Marianne D LR0317...


I znów w pionie z prostokątem spellbindersa i kielichem.


I ostatnia z pięknym borderem Marianne D LR0300.


To dopiero początek, nie tracę nadziei, że uda się mi wymyślić coś bardziej skomplikowanego ;)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

25 komentarzy:

mosia pisze...

Prosta i zachwycająca elegancja!

Chimera pisze...

Ślicznie, elegancko i delikatnie, w oko wpadła mi trzecia wersja :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Trzecia to moja faworytka ;)

el pisze...

rzeczywiście jak nie Twoje ale............. elegancko i tak - stawiam na ostatnia

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Tyle ile osób tyle zdań :-) Moni wszystkie w swej prostocie piękne ale wydaje mi się że wzór 3 jest bardzo popularny tak ogólnie.
Dla mnie wzór 2 i ostatni :-)
Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zgadza się - trudno zrobić coś super oryginalnego używając tylko jednej ramki czy folderu ;) Ale czasem tak też trzeba, zwłaszcza jak mąż pogania ;)

scraPina pisze...

Oj ja też muszę usiąść do zaproszeń dla mojej siostrzenicy :) Każda wersja zaproszeń mi się podoba ale najlepsza jest ostania! Rewelacyjnie wygląda ten wykrojnik, kiedyś się chyba na niego skuszę :)

Artes de Nágela pisze...

Monika,
All are so cute and stylish.
You know how I love your work so it is difficult to choose. But the square frame Marianne D CR1241 and the cup is perfect!
Good weekend and week!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fajne wzory!! Przeżywałam to w tamtym roku, więc Cię dobrze rozumiem :)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Cudnie :) :) :) mnie również zachwyca 3 wersja ....jeszcze ewentualnie można z taką mini klamerką z błyszczącymi elementami ....ale to tylko ewentualność ....moja sugestia....i tak jest cudnie:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Owszem można byłoby z klamerką, jakbym ją miała, hehehe Ale już kupiłam, więc pewnie następna wersja będzie bogatsza ;)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Moniko usilnie poszukuje klamerek możesz mi podpowiedzieć gdzie je kupiłaś :) :) :) ??????????

cyga pisze...

Moniś skąd ta asceza.Te twoje burze kwiatów, to cała Ty. Osobiście kocham tą kartkę: http://thepapercrafting.com/wp-content/uploads/2014/04/kartka-na-wielkanoc-r%C3%84%E2%84%A2cznie-robiona-1.jpg i zrobiłabym jej jasną wersję, komunijną z np hostią zamiast gniazdka. Rozumiem skromność komunijną, ale przecież kwiatuszki są w wianuszkach dziewczynek i w koszyczku podczas białego tygodnia. Zaproszenia będą na pewno wspaniałą pamiątką, którą większość rodziny zachowa i będzie pokazywać innym, myślę, że dobrze byłoby pokazać tam siebie, swoją pasję, której Ci nie brakuje i urok z którym układasz te misterne kompozycje. Po śmierci mojej Teściowej znaleźliśmy w szafce śliczną, drewnianą skrzynkę, w której były wszystkie kartki i zaproszenia a nawet pudełeczka z podziękowaniami, które kiedykolwiek zrobiłam dla niej. Nie była sentymentalną osobą a wszystko to poprzekładane bibułkami, było starannie przechowane. Nie żałuj sobie i nie przejmuj się trendami. Chyba, że Zuzia woli takie prościutkie wtedy nie należy jej robić wbrew. Wiesz, że piszę szczerze i z serdecznością, zawsze Ci kibicuję i pozdrawiam.

a.le kartka pisze...

Pięknie, delikatnie i elegancko. Prosto nie znaczy źle. Ważne żeby podobaly się Zuzi i oczywiście Tobie samej. Znając Twoj styl myślę że pewnie jeszcze upiększysz ostateczną wersję ;-)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Poczułam się przywołana do porządku, hehehe
Sama nie wiem, skąd ta prostota, może próbuję odpocząć od tych burz kwiatów ;) Jednak jak znam siebie, to dla babć, dziadków i chrzestnych powstaną wersje specjalne :)

Unknown pisze...

W prostocie siła! Piękne!

Monika pisze...

Wspaniałe

artiza pisze...

każda cudna...

Agnieszka Fumiko pisze...

Dla mnie 3 i 4 kartka faworytem :)

Papierowe Zacisze Angel pisze...

Już od jakiegoś czasu odchodzi się od komunijnego przepychu. Moim skromnym zdaniem ma to sens, jestem jak najbardziej za prostotą. Ma to swój urok i wbrew pozorom zrobić proste, ale jakże eleganckie zaproszenia nie jest łatwo... I żeby jeszcze córki nie przyćmiły... Tobie Moniko udało się to w 100 %. Dla mnie trzecia jest doskonała! Pozdrawiam i powodzenia. Na pewno dokonasz dobrego wyboru. Serce matki nigdy się nie myli :)

dokaem pisze...

Piękne, skromne, ale bardzo komunijno-eleganckie :)

Malwina M pisze...

Piekno w prostocie!

wiola_c pisze...

Ja akurat lubię proste zaproszenia i wersja trzecia bardzo przypadła mi do gustu. :)
Ale tak jak pisze Cyga, Twoje prace zawsze rozpoznaję po pięknych kompozycjach kwiatowych. Czekam więc na te wresje dla babć, dziadków i chrzestnych. :)
Na pewno będą piękne.

Ewa S. pisze...

Już te są świetne, ale skoro to dopiero rozgrzewka to już nie mogę się doczekać na "pełną parę":)!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Znalazłam ładne na chińskim allegro ;)