Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Domek

Czasami potrzebne jest opakowanie na mały prezent. Ja niedawno takiego potrzebowałam, więc zrobiłam mały domek z szufladką.


Szablon domku zrobiłam sama, odrysowałam go na papierze wizytówkowym, a po sklejeniu ozdobiłam papierami z kolekcji Frozen Paper Craft&You Design. Użyłam obu stron papieru  Frozen Paper 05 i Frozen Paper 06.



Domek jest mocno zaśnieżony,  co pasuje do mroźnych papierów.


Drzwiczki zrobiłam z fragmentu wycinanki Marianne D CR1259. Prostokątne elementy z tej wycinanki nakleiłam na ściany jako cegiełki, zrobiłam też z nich okno. Na drzwiach nakleiłam zamek z wykrojnika Marianne D LR0312. Przed drzwiami przykleiłam płotki Marianne D CR1288. Nad drzwiami zawisł wianuszek, który zrobiłam z wycinanek z dziurkacza.


Jest też i komin ;)


Do szufladki włożyłam prezencik i domek powędrował już do nowej właścicielki :)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

24 komentarze:

iluszka pisze...

Jest przepiękny, cudnie ośnieżony! Takie opakowanie juz jest niesamowitym prezentem, nie potrzeba nic więcej :)

Matilde pisze...

Przecudne pudełeczko! Samo w sobie wystarczyłoby na prezent! :)

aldonietka pisze...

O rany! Ja bym się bardziej ucieszyła z takiego pudełeczka niż z prezentu... Super pomysł! Gratuluję wykonania!

Alosha pisze...

Jest nieziemski! Taka zima w pigułce :D.Pełen cudnych detali, uroczy!
Już on sam w zupełności wystarczyłby mi na prezent! :D

Warszawianka pisze...

Uroczy wyobrażam sobie minę tej obdarowanej.

dokaem pisze...

Cudowny! Cudowny! Cudowny!

fussia pisze...

Uroczy :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Śliczny, wspaniały wręcz :)

Justyna pisze...

Słodki, olśniewający i taki piękny ze nie trzeba prezentu. Sam w sobie jest nim :-). Gratuluję pomysłu :-)

anias pisze...

Domek jest przepiękny!

gersende pisze...

it's so beautiful !!

ania pisze...

Piękny i niezwykle pomysłowy!

a.le kartka pisze...

Cudeńko!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Niezwykle misterna robota. Zachwycająca chatka !!!!!

betina pisze...

Bardzo oryginalne i jakże zachwycające opakowanie :D

dziurka pisze...

Przecudowny!!!!!!!!!!!!!! Przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiola_c pisze...

Domek jest przepiękny i stanowi niesamowite opakowanie do prezentu. Świetny pomysł. :)

Aggie pisze...

Jejku, jakie to śliczne :) Cudo!

Anonimowy pisze...

Śliczny i przytulny :)

Hogata pisze...

Ale rewelacja :)

papinou87 pisze...

wouah bravo trop beau
http://carinne87creas.canalblog.com

Tina J pisze...

Cudne pudełeczko, domek prześliczny :)

Unknown pisze...

Domek jest cudny :) A sam pomysł na takie pudełeczko prezentowe po prostu genialny.
Pozdrawiam serdecznie z Nowym Rokiem, M.

Ewa S. pisze...

Jejkuś, jaka to cudowna chatynka!!! Zastanawiam się co musiałoby się znaleźć w środku, by przebić urodę tego opakowania:)