Translate

czwartek, 15 stycznia 2015

Litery lub cyfry

Tytuł kolejnego wyzwania Marianne`s Design Divas to "Litery i /lub cyfry". Do zdobycia piękne nagrody od sponsorów, a wyzwanie łatwe, więc zapraszam do wspólnej zabawy ;)

Moja interpretacja to elegancki składaczek na 40 urodziny, oczywiście w pudełku do kompletu.


Użyłam cyfr Marianne D COL1347, a rozetkę zrobiłam z mojej ulubionej serwetki Marianne D CR1201. Do tego róże Marianne D RB2204 i gotowe.



Pudełko również ozdobiłam, pod kołami z napisem podkleiłam piękny ozdobnie tłoczony element wycięty jednym z wykrojników Marianne D CR1261.



Zapraszamy do wspólnej zabawy! Pamiętajcie, że aby wziąć udział w walce o nagrodę, trzeba użyć minimum trzech produktów Marianne Design :)

16 komentarzy:

Moniś-ka pisze...

Niezwykle romantycznie i pięknie jak zawsze:)
Pozdrawiam ciepło.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna! Eleganca, cudnie wyglada.

el pisze...

no to mam tylko jeden odpadam ...........a forma karteczki niezwykła

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna karteczka!!! pięknie ukwiecona :)

Anonimowy pisze...

Bardzo elegancka taka dopracowana cudo:)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękna praca i ta forma super. Nie przepadam za połączeniem różowego z niebieskim ale z takim mocnym różem wygląda super :-)

GosiaMachynia pisze...

oj jaka piękna forma :)) jest śliczna !!!

Vertigo Art pisze...

wspaniała inspiracja! :)

a.le kartka pisze...

Sliczny i bardzo elegancki komplet! Forma kartki super:-)

kamyk pisze...

Świetnie! Strasznie podobają mi się przestrzenne kartki, a ta jest śliczna :)

dokaem pisze...

Piękna jest!!

Stay True To God pisze...

Wow Monia... this is absolutely gorgeous!! I love the bright pink roses!! :)

wiola_c pisze...

pięknie i elegancko a mocny kolor róż świetnie gra kolorystycznie :)

Justyna pisze...

Piękna! :-)

Tina J pisze...

jak zwykle śliczna praca:)

Ewa S. pisze...

Moniu, przecudnie tworzysz kontrasty!!!