Translate

sobota, 31 grudnia 2011

Szczęśliwgo Nowego Roku!

Nie, nie będę robić podsumowań, chociaż miałabym co wspominać, bo rok obfitował we wspaniałe wydarzenia. Zamiast tego pokażę Wam plon wczorajszego wieczoru  - kartkę, którą zrobiłam specjalnie dla Was, w podziękowaniu za ten wspólny rok.


Możecie tu zobaczyć kilka nowości między innymi wykrojnik Marianne Design LR0201.


Nie byłabym sobą, gdybym do szarego papieru nie dodała różowych kwiatów (tych i tych) i kryształków ;P


Tę kartkę zrobiłam dla Was, więc jeśli chcecie, alby do Was przyleciała, napiszcie mi w komentarzu, czas macie do poniedziałku :)


Życzę Wam wszystkim, aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy niż mijający,
przyniósł wiele radości i mnóstwo weny. 
Pozdrawiam serdecznie :*

Edit: użyłam tego papieru :)

67 komentarzy:

Dorota pisze...

przepiękna kartka. Jedyna w swoim rodzaju. Jestem nią oczarowana. Staję w kolejce pierwsza.

Blue pisze...

Jestem druga, karteczka jest cudowna, ale to za mało, aby ją określić brak mi słów, wspaniała, fantastyczna, urocza.............. to wciąż za mało.

ewkiki pisze...

Przepiękna - kwiatkowa, różowa i słodka........
Oczywiście bardzo chętnie się nią zaopiekuję:).
Najlepsze życzenia dla Ciebie- zdrówka, radości i spełniania marzeń...
I oczywiście wspaniałej zabawy!
Buziaki:)

freesents pisze...

happy new year!
i wish you much kindness and happy events!
thank you!))

ArtIs pisze...

Ale piękną karteczkę zrobiłaś, taka inna, mimo szarości jest świeża i elegancka, a róż podkreśla jej słodycz. Zegar ogromnie mi się podoba, ta "oprawa" mmm.... Chcialabym żeby tarfiła do mnie, ach...:)
Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę, oby był jeszcze lepszy od poprzedniego!

Ela pisze...

Monia dla Ciebie również dobrego, pełnego twórczych pomysłów Nowego Roku!!:)

karteczka piękna i chętnie bym ją przygarnęła:)

Malgodia pisze...

Przepiękna kartka, ten zegar w kwiatach , kolorystyka, forma :)bardzo bym się taką kartką ucieszyła :)
Życzę Ci Moniko kolejnych takich wspaniałych pomysłów i samych pięknych dni w Nowym Roku :)

Ala M. pisze...

Śliczna kartka, piękny papier - nowa kolekcja zapowiada się ciekawie. Za kartkę dziękuję, bo niedawno dostałam sympatyczny upominek - jedną z Twoich prac. Do siego roku!

Unknown pisze...

mimo różu- jest przepiękna :)))
no i jestem coraz większą fanką papierów rapakivi :)

Zuzik pisze...

Cudna karteczka!:-)
Pewnie, że chcę!;-)
Szczęśliwego Nowego Roku!:-)

Mellanka pisze...

Do mnie może przylecieć, przyfrunąć a nawet przypełzać :)
Jest cudowna, jak każda Twoja :)
Moniś w tym Nowym Roku życzę Ci dużo weny twórczej, wielu sukcesów, oraz żebyś była zawsze szczęśliwa i uśmiechnięta ale przede wszystkim dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej rodziny bo to w życiu najważniejsze!
Pozdrawiam serdecznie.

Joanna Wiśniewska pisze...

Jaka piękna :)
Ja już zrobiłam sobie przegląd Twoich prac klikając w zakładki np. rozetki ;)

Szczęśliwego Nowego Roku!

Bardzo byłoby mi miło gdyby kartka przyleciała do mnie :)

asica.p pisze...

niech leci:)
piękna jest :))

Plony pisze...

You make such lovely cards, I love it. Wish you all the best, a very happy new year!!!!
Grtz.Plony

elizajagoda pisze...

Przepiękna! Naprawdę cudne :*

Ania Komenda pisze...

piękna karteczka; motyw zegara idealnie wkomponowany w całość;

Joanna Oborska pisze...

Przepiękna!
Szczęśliwego nowego roku, Moniu! :)

zalesinka pisze...

Moniu, tworzysz po prostu cudeńka, Twoja wyobraźnia nie ma granic, Oczywiście z przyjemnością stanę się właścicielkę tej karteczki. A z okazji Nowego roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze, wszelkiej pomyślności, zdrowia, nieustającej weny twórczej i realizacji wszystkich planów i postanowień Agnieszka

Alcia pisze...

Aż brak słów ... PRZEPIĘKNA!! Wyglądałaby cudnie u mnie na półce :)

A w Nowym Roku - życzę Ci samych takich cudnych prac!! Aby nadchodzący rok nie był gorszy od mijającego, żeby zdrowie dopisywało i nigdy nie brakowała szczęścia i uśmiechu :)
Pozdrawiam serdecznie!! :)

Ankie vd Polder pisze...

This is gorgeous. Whishing you a very happy and creative 2012. Hugs, Ankie

gré pisze...

its beautiful

een gezond en creatief 2012
[nowego roku ]

groetjes gré

coco.nut pisze...

Moniko - życzę ci, aby kolejny rok był co najmniej równie owocny, co ten mijający i co najmniej tak piękny, jak twoje prace!!!

a karteczka śliczna, szary przepięknie się z różem komponuje!!!

Matilde pisze...

Ja chcę, ja chcę! :)) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Marghe pisze...

It's a beautiful job, happy 2012, I wish this new year is full of blessings for you and your family


To piękna praca, szczęśliwy 2012, chciałbym ten nowy rok jest pełne błogosławieństwo dla Ciebie i Twojej rodziny

Anonimowy pisze...

Karteczka jest śliczna. :) Staję grzecznie w kolejce, może będę miała szczęście i trafi w moje ręce. :D
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego 2012 Roku.
Wiola
wiolka.bartek@wp.pl

clos pisze...

piękna!
no jasne, że bym chciała :)

Artes de Nágela pisze...

Beautiful card!
Wishing you a very Happy New Year!
Nágela

Natka pisze...

Jest po prostu bajeczna! Jasne, że chciałabym ją mieć! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Aluna pisze...

Kartka piękna w swej prostocie. Już mi się podoba zajawka nowych papierów Rapakivi, nie mówiąc o wykrojnikach. Gdy pokazałaś motyla, to od razu sprawdziłam, co jeszcze nowego będzie - biedny mój portfel...
Ponieważ mam już Twoje prace, więc daję szansę innym. A tak przede wszystkim chciałam Ci życzyć dużo weny twórczej, zapału, czasu pracowicie wypełnionego, kasy na przydasie i jeszcze lepszego Nowego Roku :)

Violinowo pisze...

Kartka przecudna.Kolory idealnie pasują do siebie,więc stanę w kolejeczce.

Trillucy pisze...

Monia!
Oszałamiająco piękna w całej pracy!Kartki świąteczne, i cała reszta! umiejętności lub
Chciałbym, aby skomponować 2012th również wiele!
Jeden z moich bohaterów jesteś! :-)

Bożenka pisze...

Piękna karteczka. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.

lucy z mazur pisze...

A kto by nie chciał takiego cuda,Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok,spełnienia marzeń

JagaBa pisze...

Moniś ,dziękuję Ci za wspaniałe inspiracje w mijającym roku..nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę,ze mogłam poznać Cię w realu ! jesteś naprawdę przesympatyczną ,twórczą i pełną pozytywnej energii osóbką:***
Wszystkiego naaaaaaj i samych radosnych chwil w kolejnym roku!!!!!!

Megliken pisze...

Uwielbiam Twoje kartki! Jest cudna! A Tobie samych najlepszych "przydarzeń" życzę w Nowym Roku!

Chimera pisze...

Przecudna karteczka, czekam na nią ;)

Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń!! :*

Elly pisze...

So beautiful!!!

Wishing you a happy newyear and hope to see a lot of your gorgeous creations next year! :-)

Kasia pisze...

Jeszcze ja jestem bardzo chętna.

Karmeleiro pisze...

jak idealnie dopasaowałaś wzór do tematu! cudna kartka!

maj. pisze...

Wszystkiego Miłego w Nowym Roku!!!

Unknown pisze...

Karteczka przepiękna, może trafi do mnie chociaż znając moje szczęście raczej nie :(
Wszystkiego najlepszego w 2012, wielu inspiracji, twórczej weny i kaski na zakupy scapowe :)
Zapraszam na nowy blog i candy

Iwona pisze...

Moniś kartka cudna jak inne Twoje prace:)Dostać od Ciebie Twoje arcydzieło to byłby zaszczyt:)Pozdrawiam i również wszystkiego co najlepsze w Nowym 2012:)Nieziemskich pomysłów do tworzenia prac:)

Alicja w krainie papieru pisze...

Stary rok minął
w Nowy się zmienia
niech się spełniają Twoje
wszystkie marzenia!!!

Gocha pisze...

Scynśliwego Nowego Roku!
Gorące pozdrowienia z Podhala =]Gosia

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepięknie wykonana,cudna kartka! Kto by nie chciał jej dostać ;)

Wszystkiego dobrego na nadchodzący rok Ci życzę !
Klaudia

krystynas pisze...

Przepiękna kartka i wspaniała kolorystyka - uzyskałaś powalający efekt.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

BellaArt pisze...

Najlepsze życzenia w Nowym Roku!:)

marbella pisze...

Kartka śliczna, delikatna i cudne zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku 2012. Oczywiście ustawiam się w kolejce po to cudeńko.

Pop's Cards pisze...

Morning sweetie, I love this card so sweet, gorgeous colours too, big happy hugs love Pops x x x

AgaSi pisze...

Moniś, karteczka jest po prostu boska. I nie tylko ja tak uważam, bo moja ciocia, która mi tu przez rękę zagląda, to pieje z zachwytu:) Super zestawienie kolorystyczne, te wszystkie dopieszczone detale,jednym słowem cudo, wysoko postawiłaś poprzeczkę w tym Nowym Roku:)
Dziękuję Ci za te wszystkie inspiracje, za to, że dzielisz się z nami tym, co Ci w duszy gra. Niech 2012 rok obfituje w same dobre chwile, mnóstwo czasu na Twoją pasję i - parafrazując - niech wena będzie z Tobą:)

cyga pisze...

Fantastyczna i te kolory. Życzę Ci Moniś wiele satysfakcji i powodzenia w Nowym Roku

noomiy pisze...

cudowna jest! :)
ja nie ogarniam jeszcze tych papierów!

OriBella pisze...

Moniko wspaniałych dni w Nowym 2012 Roku, zdrowia, radości, nieustającej weny i wielu niesamowitych przeżyć:)Pozdrawiam ciepło a gdyby na mnie trafiło, to z karteczki byłabym niezmiernie zadowolona, jest prześliczna, popielaty z różem wspaniale się prezentuje:)

Anna Zaprzelska pisze...

Nowy Rok już nastał:) Mam nadzieję,że będziesz nas w nim zachwycać nie mniej niż w poprzednim:)
p/s jaaaa chcę karteczkę:D

GosiaK pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku! Szczęścia i zdrowia w całym 2012, a scrapowo życzę aby Twoje prace nadal były tak perfekcyjne i zachwycające! :)

Alains pisze...

Jak zawsze śliczna praca i cudne kolorki (róż i fiolet ostatnio został moim ulubionym kolorem)
Szczęśliwego Nowego Roku!

Berberis pisze...

też nie lubię podsumowań :)) kartka cudna i również dużo szczęścia oraz pomyślności w Nowym Roku życzę!!!

Alqni pisze...

Kartka jest rewelacyjna , jak każda którą tu oglądałam w minionym roku:))

Ludkasz pisze...

Fantastycznego Nowego Roku:)
Kartka jest przepiękna, więc bardzo chciałabym ją otrzymać:)

Sylwia-eR pisze...

Piękna karteczka-świetnie łączy się ten szary z tym różem...: )

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous card Monia! Love the pretty pink blossoms and the rhinestone studded clock! Happy New Year!

BETIK pisze...

Piękne to połączenie szarości i różu:) Kartka śliczna! Pozdrawiam ciepło i tego co najlepsze na kolejny rok życzę:)

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Kartka jest urocza! Chciałabym ją dostać...
Przy okazji życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2012 Roku!

monia pisze...

Połączenie tego szarego i różu jest genialne:)
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

Pia pisze...

wooooow so wonderful card. Happy New Year
hugs Pia

Julapi pisze...

Piekne połaczenie kolorów.

Blue-Anna pisze...

Cudowna kartka.Podziwiam