Translate

sobota, 17 grudnia 2011

Światło...

...to temat Wyzwania nr 8 Galerii Rae.
Zasady jak zwykle:
Wykonajcie jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniupraca (dowolna) z motywem światła lub związana ze światłem, np: lampion, abażur, świecznik, same świece, żarówki, a nawet neony i sztuczne ognie – motyw ten musi być głównym motywem pracy.
Posta z pracą podlinkujcie tutaj (prosimy o linkowanie konkretnego posta, nie całego bloga! Takie linki nie będą uznawane), a publikując na swojej stronie lub blogu zaznaczcie, że bierze udział w naszym wyzwaniu (i tu również prosimy o wyraźne zaznaczenie, że praca bierze udział w wyzwaniu i podanie linka do wyzwania). Do wykonania pracy nie trzeba używać materiałów ze sklepu, ale praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania. Wykonana praca może być zgłoszona również na inne wyzwania (sklepowe/blogowe/forumowe polskie i zagraniczne). Termin zgłaszania prac: do 15 stycznia włącznie. Nagrodą będzie bon rabatowy -15% na zakupy w Galerii Rae.


Moja interpretacja to bardzo prosta latarenka...


 ...którą ozdobiłam gałązkami wyciętymi  Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181 z oliwki  oraz własnoręcznie uplecionymi gałązkami z kryształkami.




Oraz świecznik, który poddałam tuningowi. Poprzednio wyglądał tak:



A po tuningu prezentuje się następująco:




Tu również użyłam mnóstwa gałązek Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181, które wycięłam z oliwki i ptasich treli. Dodałam uplecione własnoręcznie gałązki z czerwonymi koralikami, sztuczny śnieg i odrobinę brokatu Icycle. Pod świecą jest rozetka z z papieru  Śnieg o zachodzie Słońca, zrobiona z serwetki  Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.




Niestety zdjęcia są beznadziejne, bo wciąż ciemno :(
Koniecznie sprawdźcie jak poradziła sobie z wyzwaniem reszta zespołu i zapraszamy do zabawy :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :)

32 komentarze:

Matilde pisze...

Tuning zdecydowanie przydał się temu świecznikowi :) Teraz wygląda rewelacyjnie i pięknie będzie się prezentował na świątecznym stole :))

edytta-p pisze...

Prace wyszły rewelacyjnie! Szczególnie spodobała mi się latarenka :)

Hogata pisze...

Wspaniałe obie prace, podziwiałam już na blogu sklepowym. Masz niepohamowaną inwencję :)

noomiy pisze...

ten łoś!!!!!!! Przesłodki!

Anonimowy pisze...

Ten świecznik jest boski!! =]
Bardzo, bardzo świąteczny =]

gré pisze...

whooow it so beautiful

gré

krystynas pisze...

Podziwiam talent i pomysł na interpretacją tematu.
Potrafisz cuda wyczarować, latarenka i świecznik bardzo mi się podobają - piękna świąteczna dekoracja.

lilavati pisze...

ale pracki... rewelacja!!!

Craft Lover pisze...

Tuning świecznika wyszedł mu na dobre. W tym pierwszym - zakochałam się w reniferku.

Chimera pisze...

Wow, ale bosko!! Masz genialne pomysły, no i najważniejsze, niesamowity talent do "wyklejanek".

Barbara pisze...

WOW...latarenka po prostu skradła moje serducho :)

Unknown pisze...

jakiiiii reniferrrrr <3

silence pisze...

Jak to dobrze móc oglądać takie niesamowite prace. Świetne! A w koraliki na drucikach wpatruję się jak zaczarowana :) Proste, a jakie efektowne.

cyga pisze...

Piękne prace, świecznik nie do poznania

Berberis pisze...

świetne prace!!! świecznik przeszedł świetną metamorfozę!

AnaEm pisze...

Monia-Ty jak coś wymyślisz... Piękna dekoracja. Pozdrawienia.

hania739 pisze...

Cały czas mnie zaskakujesz, ale to dobrze bo jest zawsze co u Ciebie podziwiać. Wspaniale wyszedł zarówno świecznik jak i latarenka, są cudne :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne prace. Na zdjęciach prezentują się znakomicie a piszesz, że zdjęcia nie są takie jakie byś chciała... to ja tak myślę, jak one w rzeczywistości wyglądać muszą pięknie :) Cudowe dodatki z koralików, pięknie odmieniony świecznik i śliczna latarenka :)

Gocha pisze...

Zaskakujesz dziewczyno oj zaskakujesz. I latarenka i świecznik strasznie mi się podobają, perfekcyjne wykonanie! :)

AgaSi pisze...

Matko, Moniś, cudne są! I latarenka i świecznik po prostu boskie! Faktycznie eksploatujesz gałązkę :) Słodki renifer, śliczne kryształki, świecznik nie do poznania, słów brak, trwam w nieustannym zachwycie już od nocy, bo widziałam na blogu sklepowym :)

Kasia B. pisze...

Jesteś niesamowita Moniu!! prace zachwycające....
:):):)

IWA pisze...

Rewelacyjnie się z nimi obeszłaś!

Iwona pisze...

Są cudne:)Świecznik śliczniutki:)

Wybrich pisze...

This is amazing Monia! I absolutely love it!

maj. pisze...

Prześliczne, subtelne!!!!

Patti Jo pisze...

These are wonderful Monia! Love how you have decorated them with the evergreen and berries!!! Beautiful!!!

Marlies pisze...

Wauw these are gorgeous Christmas decorations!! hugs, Marlies

KLAUDIA-GR. pisze...

Pięknie wyszło :)

Elly pisze...

Love the way you've have made something whole new and different from those items!!

JaMajka pisze...

Łaaaaaaaaaaaaaaaał, jak Ty cudnie przerabiasz :) Może i mnie przerobisz na coś ładnego? :D

ania pisze...

Efekt tuningu niesamowity wręcz:))Prace wyszły Ci - jak zwykle - bardzo efektownie:))

asiadp pisze...

świetny pomysł, podziwiam kreatywność=)