Translate

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Świąteczna kartka schodkowa

Czy pamiętacie moją kartkę schodkową (three steps)? Pokazywałam ją wiosną, w tym poście. Zastanawiałam się wtedy, gdzie umieścić na niej życzenia. Teraz, w wersji świątecznej, rozwiązałam ten problem. Dodatkowo odwróciłam kartkę, dzięki czemu uzyskałam więcej miejsca na ozdoby w jej górnej części.
Użyłam papierów Winter elegance #5 i #3, a gałązki wycięłam Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181 z Winter elegance #6.

 

Bombkę wyciętą Marianne D wykrojnik bombki LR0184 podkleiłam dodatkowo Winter elegance #5 i ponownie wycięłam.


Tu widać odwrócone schodki:


A tak wygląda moja kartka z góry:


 Wygląda tak dlatego, że z tyłu przykleiłam dodatkową stronę na życzenia.


Zrobiłam też drugą wersję kolorystyczną.



Użyłam tu ślicznej tekturowej gwiazdki, którą pokryłam puchnącym pudrem.



Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :*

34 komentarze:

cyga pisze...

Bardzo eleganckie kartki,lubie święta w soczystych kolorach.

cyga pisze...

Bardzo eleganckie kartki,lubie święta w soczystych kolorach.

odskocznia jutki pisze...

piękna

Chimera pisze...

Bardzo elegancka, z klasą. Wszystko mi się w niej podoba, kolory, dodatki, jest idealna!

Małgooś pisze...

Śliczna. Pomysł świetny:)Ja się coś ostatnio zorganizować nie mogę:(

Joanna Wiśniewska pisze...

Wyglada pieknie :) Nawet nie chce myslec ile cierpliowsci trzeba miec, zeby ladnie zlozyc taka kartke. Sliczny stroik z bombka :)

Wanda pisze...

kartka jest rewelacyjna kolory świąteczne bardzo bardzo mi się podoba:)aż miło by było dostać taką karteczkę:)pozdrawiam

AgaSi pisze...

Moniś,piękne karteczki, bardzo klimatyczne - naprawdę czuć w nich święta. Ja wybrałabym pierwszą wersję kolorystyczną. A forma super ulepszona - Ty to masz głowę!

gré pisze...

thanks its beautiful

gré

perelka111 pisze...

kartka super..kolory świateczne:))

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękne są!!! Obie. Ale jednak pierwsza bardziej mi się podoba.

Iwona pisze...

Kartka jest,jest przecudna:)Bardzo ale to bardzo mi sie podoba:)

Julapi pisze...

Piekne i pracochłonne. Niesamowicie eleganckie jak zawsze u Ciebie:)

Anonimowy pisze...

Karteczki są śliczne. Jak zwykle zresztą. :) Podziwiam cierpliwość przy tworzeniu tak pracochłonnych w dokładności cięcia karteczek. :))
Pozdrawiam
Wiola
wiolka.bartek@wp.pl

Ala M. pisze...

Jestem pod wrażeniem, nic więcej nie napiszę, wrócę do podziwiania :)

Art_Dorota pisze...

alez ona piękna !!!

Barbara pisze...

troszkę "logistyki" i miejsce się znajdzie ;) slicznie....

w klatce wyobraźni pisze...

przepiękne - zwłaszcza ta pierwsza

asiadp pisze...

obie kartki są wprost przepiękne, pierwsza szczególnie:)

OriBella pisze...

Wspaniałe projekty, wykonanie to jak zwykle rewelacja!:)))Podziwiam bezustannie:)

krystynas pisze...

Niepowtarzalne i pełne świątecznego uroku, fantastyczna forma kartek.

Alains pisze...

wszystkie twoje kartki są wręcz genialne:)

Anonimowy pisze...

niesamowicie ciekawa forma kartki :) śliczna bombka :)

Rom-a pisze...

bardzo ciekawa praca, super kolorki i detale, rewelka!!

Kasia B. pisze...

Przepiękne kartki w ślicznych kolorkach i ciekawej formie!! Podziwiam :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne są!!!
Ich forma jest rewelacyjna :))
:*

Hogata pisze...

Bardzo ciekawa forma :)

Unknown pisze...

Jaka niesamowita rozkładanka... i uroczo ozdobiona.

ania pisze...

Świetna forma, fantastyczne karteczki - kapitalnie oddałaś walory "świerkowego" wykrojnika:))

maj. pisze...

Niesamowita!!!

Katrina pisze...

Ciekawą formę wybrałaś - wyszła piękna, elegancka karteczka. :)

Patti Jo pisze...

Terrific design and love your arrangements!!! I need to get those dies out too! Beautiful work Monia, you are so creative!!!!

Natka pisze...

Przepiękna i elegancka!

Pracownia Artystyczna Wiktorian pisze...

Obie karteczki wspaniałe, podoba mi się bardziej ta pierwsza - wspaniała jest :) Cudowne schodki i piękne detale oraz kolory świątecznej czerwieni :) Przy okazji mojej wizyty chciałabym życzyć Ci wspaniałych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wspaniałego, Nowego Roku 2012 :) Pozdrawiam serdecznie