Translate

wtorek, 27 grudnia 2011

Motyl w roli głównej

Czy lubicie motyle? Ja miałam ostatnio ogromną przyjemność zrobić kilka prac z użyciem nowego pięknego motyla Marianne Design CR1205, który będzie dostępny w sprzedaży w styczniu 2012 :) Jedna z nich to kartka typu tent:


Użyłam też nowych (do kupienia w styczniu) papierów Marianne Flower Power, a kwiaty wycięłam Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203. Do tego gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151.  Otwór wycięłam  Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


Motyla zamocowałam na pasku sztywnego plastiku, więc wystaje z kartki, jakby usiadł tylko na chwilę :)


I jeszcze tył z kieszonką na taga, do którego uchwyt zrobiłam z części Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


Dziękuję Wam za odwiedziny i życzenia :* Pozdrawiam serdecznie :*

55 komentarzy:

Blue pisze...

Kocham motyle, a ten jest wyjątkowo piękny, zresztą jak cała karteczka.

Unknown pisze...

jesteś MISTRZYNIĄ wykorzystywania wykrojników w kartkach!!!!! :))))

ewinka pisze...

Piękne te kartki,pełne elegancji i stonowane kolorystyczne. Chyba tu zagoszczę na stałe.

Klaudia/Kszp pisze...

Cudowna kartka. Bardzo delikatna i w ślicznych wiosennych kolorach :)

Matilde pisze...

Faktycznie, piękny ten motyl!

Ludkasz pisze...

Cudny motyl i piękna z nim kartka:)

Wanda pisze...

cudo perfekcja:)

Visell pisze...

Rewelacyjna!A czy można prosić o kurs, jak się ją wykonuje?

Joanna Oborska pisze...

Ta karteczka skojarzyła mi się z misternie utkaną koronką. Śliczna:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Visell kurs na kartkę tent jest tu http://justmagnolia.blogspot.com/2010/03/special-monthly-challenge-tent-card.html, jednak ja nie sklejam kartki u góry, tylko przy harmonijce na dole, dzięki czemu bardziej się rozkłada.

Joanna Wiśniewska pisze...

Fantastyczna :)

Chimera pisze...

Przepiękna kartka, a ten motylek cudny!!

cyga pisze...

Piękna wiosna u Ciebie.

AgaSi pisze...

Moniu, bardzo radosna i wiosenna karteczka, rozjaśnia i ogrzewa tę szaro-burą aurę za oknem, świetny pomysł na umocowanie motyla w okienku.

morena pisze...

CUDO,CUDO I JESZCZE RAZ CUDO ;)

hania739 pisze...

Śliczności, cudna karteczka i ten tag, super pomysł :))))))))

Elly pisze...

Gorgeous card!!!

Violinowo pisze...

Ach!Zapachniało wiosną.Cudna Kartka.

Pam Sparks pisze...

Fabulous! Love the light airy feel you've created...perfect for the butterfly presentation!

Ala M. pisze...

cudna, taka delikatna i lekka

Ag@t@ pisze...

Prześliczna !!! Cudny motyl, śliczne kolory !!!

lilavati pisze...

piękna, i jak zwyle dopracowana w każdym calu

Aluna pisze...

Śliczna!!! A już myślałam, że na razie z wykrojnikami będę miała spokój :(

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam :*

Aluna tak dobrze, to nie będzie ;P Same śliczne nowości się szykują ;)

ArtIs pisze...

Hihihi ja tez myślałam że choć na chwilę je sobie odpuszczę... Ten motyl jest tak piękny, że na pewno się na niego skuszę. Karteczka piękna, i pięknie wykorzystany wykrojnik:)Czekam z niecierpliwością na te nowości:)

maj. pisze...

Piękny! Taki ulotny...

Kaśka pisze...

Piękna kartka, a motyl taki zwiewny :)

JagaBa pisze...

Zapachniało wiosną!!Piękna karteczka w cudnych kolorkach..co do wykrojników..to już wiesz -jesteś najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hogata pisze...

Ślicznie i wiosennie :) Widziałam wykrojnikowe nowości w necie i już coś tam dla siebie wypatrzyłam ;)

coco.nut pisze...

piękna, cudnie wiosenna karteczka!!!

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Моника, очень красивая открыточка!!! Нежная!

milena60 pisze...

Я в восхищении..просмотрела все ваши работы..они прекрасны...

Kasia pisze...

Cudeńko- jak zwykle! Motyl piękny, juz wpisuje go na listę marzeń!

Magdalena Przybytek pisze...

Piękna i bardzo delikatna :)

Alexandra pisze...

No tak! Jesteś Mistrzynią i już :0 Kolejne cudeńko :) A motyl wykrojnikowy - oj będzie o czym marzyć w Nowym Roku :D

rudlis pisze...

Uwielbiam motyle pod każdą postacią :)
Cudna, filigranowa karteczka. Pozdrawiam poświątecznie.

Artes de Nágela pisze...

Monia,
Your card was lovely, delicate and very elegant!
I loved the color and every detail.
Happy New Year!

Nágela.

GosiaMachynia pisze...

PRZECUDNA !!!!!!!!!!!!!!

Natka pisze...

Urocza, lekka i wiosenna! No i bardzo się cieszę, że motylek przyleciał już do mnie!

Pozdrawiam serdecznie

żana pisze...

poczułam się jak w maju! Cudna, wiosenna!

JaMajka pisze...

Niesamowicie pomysłowa kartka :) Brawo!!!

Megliken pisze...

Fantastyczny efekt lekkości i świeżości!

Unknown pisze...

Ja po prostu pieje tutaj z zachwytu nad Twoją kolejną pracą - uwielbiam Cię za te cuda które tworzysz - po prostu Cię uwielbiam Moniu !!!! Cudna karteczka, cudny motyl, cudna całość!!! :)

krystynas pisze...

Kartka przepiękna, motyl nadaje jej niesamowitej lekkości i subtelności.

Anonimowy pisze...

Karteczka jest cudowna. Aż chce się już wiosny :)
Pozdrawiam
Wiola

Niebiesko_Oka pisze...

Zachwycająca karteczka!
A motylka wykorzystałaś fantastycznie :).

Ania Komenda pisze...

piękne wiosenne kolory i świetna forma :)

Gosik pisze...

sliczna, lekka, wiosenna! pozdrawiam serdecznie!

OriBella pisze...

Oooo, wiosną powiało i jak przyjemnie:)))Pozdrawiam cieplutko:)

immacola pisze...

próbuję wykombinować na jaką okazję mogłabyś mi taką kartkę podarować :D
jest super!

Mona Pendleton pisze...

Beautiful as always Monia! That butterfly is stunning! Happy New Year!

OK pisze...

НЕЖНОСТЬ СПЛОШНАЯ!

Lakuna pisze...

CUDO!!!

monia pisze...

Piękna kompozycja:)

Alza pisze...

Cudna, pachnie wiosną :)