Translate

środa, 7 grudnia 2011

Mikołaje

Czy był wczoraj u Was Mikołaj? U mnie dziś są dwa, na wesołych świątecznych kartkach :)

Filcowe Mikołajki z ruchomymi oczkami świetnie skomponowały się z zimowymi papierami, które uzupełniłam jeszcze śnieżynkami. Śnieżynki wycięłam z wytłaczanej białej podkładki z pudełka czekoladek, dzięki czemu są bardziej puchate.


Gałązki choinki Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181 wycięłam z oliwki i ptasich treli, nałożyłam na nie odrobinę sztucznego śniegu. Kartki podzwaniają, bo do wstążek przywiązałam po trzy srebrne dzwoneczki.
Niebieska zrobiona z papieru  Pada śnieg, prószy śnieg z grubszym Mikołajem ;)


I czerwona ze Śniegu o zachodzie słońca ze szczuplejszym ;)

Jeśli chcecie, żeby jeden z moich Mikołajów Was odwiedził, napiszcie mi proszę w komentarzu, który :) Czas na zapisy macie do piątku godz. 24.00.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

45 komentarzy:

perelka111 pisze...

słodziutkie:)))

Anabel pisze...

piękne są Twoje Mikołaje :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Mialam pisac, ze zaden nie przyszedl dopiero te :) A tu niespodzianka u dolu posta z szansa, ze faktycznie moze i przyjdzie jeden z tych Mikolajow :) Sliczne sa, wybieram Mikolaja na niebieskim tle.

Scraperka pisze...

prześliczne karteczki!:) mikołaje mają świetne noski!

Ines pisze...

super mikołaje:D mimo że lubię niebieski to jakoś na czerwonym tle bardziej mi do gustu przypadł .. mógłby mnie odwiedzić;))

Megliken pisze...

Bardzo pomysłowe kartki! Podobają mi sie obydwie, ale papier papier niebieski jest moim ulubionym z kolekcji Rae, więc i tego Mikołaja bym chciała :)

Niebiesko_Oka pisze...

Genialne kartki z mikołajami.
Wykonane (jak zwykle) perfekcyjnie :).
Uśmiech nie schodzi mi z twarzy odkąd je zobaczyłam :D.
Bombowe są!

Zuzik pisze...

Fantastyczne Mikołaje!
Niebieski tak ładnie się do mnie uśmiecha!;-)
Pozdrawiam!:-)

Bea pisze...

ale zabawne Mikołajki! fajowe kartki!

Iwona pisze...

Ale fajne są te karteczki takie wesołe:)Ja bym chciała żeby czerwony mikołajek mnie odwiedził:)Czekam z utęsknieniem:)

Art_Dorota pisze...

świetne, radosne karteczki :)

Malgodia pisze...

Fajne i bardzo zabawne :)

Magda Łuczak Art pisze...

Ale świetne są!!!




To może niebieski? ;)

Kasia pisze...

One są prześliczne. Oj tak tak! Mikołajku odwiedź mnie! A który? Każdego z nich przyjmę z otwartymi rękami

Ala M. pisze...

Mikołaj mnie nie odwiedził, gdyby sobie o mnie przypomniał ten niebieski, to byłoby super!!!
Mikołaje są cudne a kartki piękne.

BellaArt pisze...

Fantastyczne Mikołaje! Zdecydowanie niebieski:) Jak na Mikołaja przystało ma pyzowatą buzię;))

Anonimowy pisze...

Jak zwykle ślicznie. Pomysł bardzo zabawny. Najbardziej podoba mi się Mikołaj na niebieskiej kartce :D
pozdrawiam
Wiolka
wiolka.bartek@wp.pl

Julapi pisze...

Śliczne są oba, ale ten niebieski bardziej mnie urzeka moze dlatego ze jest grubszy:)

Judyta Nowogórska pisze...

przecudne kartki

Chimera pisze...

Są rewlacyjne i bardzo wesołe! Zapraszam niebieskiego Mikołaja ;)

kasia123 pisze...

Bardzo piękne karteczki.

Karkakg pisze...

mój faworyt to zdecydowanie niebieski :)

maj. pisze...

Aaaale słodziaki!!!!!

Anonimowy pisze...

mikołajki i po mikołajkach ale zawsze są słodkie cudne kartki:))

Alcia pisze...

Śliczne!! Ale najbardziej ten niebieski - w moim ulubionym kolorze :) W tym roku Mikołaj tylko mi pomachał z dachu więc może załapię się na Twoje cuda :)

IQ7 pisze...

Dopieszczone mikołaje a niebieski też jest moim faworytem:)pozdrawiam:)

Natka pisze...

Oba są rewelacyjne! Ja lubię kolor czerwony!

hania739 pisze...

Monia - jesteś skarbnicą pomysłów - śliczne karteczki :))

Gocha pisze...

był był mikołaj ale jak widzę Twoje to buzia się jeszcze szerzej uśmiecha! świetne :)

ewkiki pisze...

Prześliczne:). A niebieski najbardziej......
Pozdrawiam:)

Kasia B. pisze...

Świetniaste te Twoje mikołaje :)
bardzo chętnie przygarnę na niebieskim tle
Pozdrawiam serdecznie :)

Violinowo pisze...

Świetne te Mikołajkowe kartki,a za oknem właśnie pada śnieg.Pozdrawiam

AgaSi pisze...

Bardzo radosne te Twoje Mikołajki, w bardzo klimatycznych i odświętnych barwach, gdyby któryś miał do mnie przywędrować, to byłby to Mikuś-grubasek :)

Anula pisze...

Ale fajowe!
Podoba mi się najbardziej ten pucołowaty "niebieski":)

Mona Pendleton pisze...

Such darling tags! So fun and festive!

fasoolka pisze...

Superaśne!!! ;) niebieski ma fajniejszą brodę ;)

OK pisze...

Прелесть!!!

Pracownia Artystyczna Wiktorian pisze...

Wspaniałe karteczki :) Zapraszam Cię również do siebie :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne są:) Cudowne:)
Pozdrawiam ciepło!

Katrina pisze...

Bardzo radosne karteczki. Mikołajki oryginalne i przepiękne! :)

edytta-p pisze...

Ha, ha :) Bardzo radosne kartki, buzia sama się uśmiecha na widok Mikołajów :)

Klara154 pisze...

Mikołaj grubszy zdecydowanie jestem na tak.

krystynas pisze...

Piękne wesołe karteczki z filcowymi mikołajami, moją uwagę przyciąga grubszy na niebieskim tle.

monikajacka pisze...

świetne Mikołaje :) ,buźka śmieje się do nich od pierwszego wejrzenia:)
Byłam bardzo grzeczna Mikołaju :))

ShoKa pisze...

Świetne, pomysłowe i wesołe! Pozdrawiam