Translate

środa, 14 grudnia 2011

Lubelskie mikołajki

W sobotę odbyły się lubelskie mikołajki, pełna relacja jest tu. Ja miałam przyjemność robić prezent dla Dexterowej. Zrobiłam malutki komplet składający się ze świątecznego exploding boxa i mini albumiku. Całość we własnoręcznie zrobionym z papieru  Śnieg o zachodzie Słońca pudełku. Oba pudełka ozdobiłam śnieżynkowym borderem Nellie's Choice Wykrojnik Combi Snowflakes.


Eksplodujące pudełko również okleiłam papierem Śnieg o zachodzie Słońca, dodałam świerkowe gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181, które wycięłam z oliwki i ptasich treli.


 Wnętrze wygląda tak:


Na gałązkach przykleiłam śnieżynki z perełkami Kars i czerwone koraliki, a w centrum znalazły się trzy szklane bombki.


Albumik jest mini z dwóch powodów - mierzy 11x10cm i w dodatku mieści tylko 4 zdjęcia.


Aby przełamać czerwień użyłam tu dodatkowo papieru Pada śnieg, prószy śnieg, z którego wycinałam ramki.


Zdjęcia wsuwa się w wycięte Spellbinders Labels One okienka. Pomysł okienek podsunął mi gotowy albumik z okienkami, który ostatnio kupiłam.
Strony bez zdjęć zdobią poinsetie z WOC, śnieżynki i perełki z Pearl Makera.


Ja dostałam bajeczną dekupażowaną bombkę od Galaxii :)
Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie :*
Pozdrawiam serdecznie :)

39 komentarzy:

Blue pisze...

Moniu jesteś wielka, komplecik jest cudowny

Wiśnia pisze...

śliczności

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

STRASZNIE fajny komplet!

gré pisze...

whoooow its beautiful

gré

perelka111 pisze...

wow..cudny komplecik..zazdraszczam obdarowanej:))

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczny komplet. Piękne połączenie czerwieni, niebieskiego i bieli :)

Ala M. pisze...

prześliczny komplet, perfekcyjnie wykonany!

lilavati pisze...

ale piękny prezencik!!!!

Art_Dorota pisze...

piękny komplet, jak ja uwielbiam Twoje prace, ta perfekcja w wykonaniu, pomysłowość, ech.... rewelacja !!
pozdrawiam Cię serdecznie :)

eMKa pisze...

Piękny komplecik! :)

Joanna Oborska pisze...

Piękny komplet a przy okazji świetny pomysł na prezent :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Podobaja mi sie lubelskie mikolajki :) Pieknie wygladaja razem czerwony i niebieski, albumik jest super, a pudeleczko fantastyczne, bombki i glalazki i sniezynki na galazkach :)

Elly pisze...

Beautiful projects!!!

Only By His Grace pisze...

Really beautiful. I love all of your projects.
Hugs Maz

Unknown pisze...

przepiękny prezent!

Anonimowy pisze...

Ojej, wspaniały komplet! :) albumik jest śliczny, fajny pomysł na wsuwanie zdjęć :) a exploding box z bombkami robi wrażenie :) pozdrawiam

edytta-p pisze...

Piękny zestaw, ciekawie dobrane kolory, całość wykonana perfekcyjnie :)

IWA pisze...

Ale zaszalałaś! Album śliczny, świetnie wygląda to zestawienie kolorystyczne!

Anula pisze...

Śliczny komplecik i jak zawsze pięknie wykonany:)

Dexterowa pisze...

Prezent super jeszcze raz dziękuję :)

kathi17 pisze...

Such a beautiful set! The exploding box is like a Faberge egg with a wonderful surprise inside.

Po prostu Asia pisze...

Świetny komplet! Takie prezenty mogłabym dostawać codziennie :)

Malgodia pisze...

Super pomysł pudełeczko z bańkami i albumik prześliczny :)

Betka pisze...

Wow! Fantastic this is job!

Kasia B. pisze...

piękny komplecik w ślicznych kolorkach :)

krystynas pisze...

Ale ty masz fantastyczne pomysły, przepiękny komplet.

OK pisze...

восторг! опять! восхищаюсь каждый раз!

Gocha pisze...

to, że świetne to wiesz! to ja powiem, że bardzo oryginalne - podoba mi się ;)

Ag@t@ pisze...

Uroczy komplecik, śliczne kolorki, i zdobienie :)

maj. pisze...

Piękny komplet!!!

Klara154 pisze...

Czapki z głów!

ArtIs pisze...

Cudne wykonanie i przepiękny komplet!

Chimera pisze...

Prześliczny komplet! Zazdroszczę właścicielce ;)

mocca22 pisze...

ale mam zaległości. szczęka mi opadła do samej ziemi :-) cuda!!!!!!!!!!!!!!!!

Mellanka pisze...

Zachwycające! :)

Julapi pisze...

Jak tylko wróciłam do domu miałam niodparta chęć skopiowania tego pudełka, ale sie wstrzymałam. Zrobię to w nastepnym roku jeśli pozwolisz, bo pomysł jest rewelacyjny.

AgaSi pisze...

Cały komplet jest piękny, na żywo jeszcze piękniejszy, te bombeczki to prawdziwa niespodzianka. Dopiero na spotkaniu zobaczyłam jak fajnie jest dostać exploding boxa, bo otwierając go nie ma się zupełnie pojęcia co tam w środku czeka na Ciebie:)

Craft Lover pisze...

Zestawik na 5+

Pracownia Artystyczna Wiktorian pisze...

Karteczka/ prezencik z bombkami... boska ! Cudo, bardzo mi się podoba :)