Translate

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Wciąż rozetki...

Skoro już zaczęłam składać rozetki, to oczywiście mnie wciągnęły, w związku z tym powstały dwie świąteczne rozetkowe karteczki:


Tym razem połączyłam energetyczne paski Time4joy #2 z neutralnymi kolorami Winter elegance #2. Dodałam dzwoneczek z odzysku (z zepsutych rogów renifera) i guzik z moich zasobów guzikowych. Na sznurku nakleiłam ciut zmodyfikowany klejnocik Joy. Listki wycięłam dziurkaczem z Time4joy #6 popsikanego Glimmer Mistem - Honey Dew Mist. No i nie mogłam sobie odmówić umieszczenia pod rozetką serwetki z Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


I jeszcze jedna kartka z rozetką, tym razem w kształcie taga:


Jako baza posłużyła mi Winter elegance #6, rozjaśniłam ją trochę dodając rozetkę z Time4joy #3 i śnieżynkę Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185. Całość podkleiłam Time4joy #1 i uzupełniłam kryształkami.


Pokażę Wam jaką kartkę zrobiła moja sześciolatka dla koleżanki na urodziny :) Niestety fotkę robiłam przy sztucznym świetle, więc nie do końca oddaje prawdziwe kolory.


A z okazji Mikołajek w Rapakivi promocja :) Szczegóły na firmowym blogu.



Uff, ale długi post mi wyszedł ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam :)

34 komentarze:

Татьяна А. pisze...

Very beautiful!!!!!

madebyviva pisze...

Obie kartki rozetkowe piękne! U mnie też rozetki królują na świątecznych kartkach - jakoś tak nieodmiennie ze świętami mi się kojarzą w tym roku, i widzę, że nie tylko mi :-).
Ale kartka wykonana przez 6-cio latkę... O_o... CUDO! Bardzo zdolną masz córę - gratulacje!

Ag@t@ pisze...

Karteczki z rozetami są przepiękne. Ukośne paski na papierze robią śliczny efekt!

Barbara pisze...

Rozetki mają swoje kolejne 5 minut...pięknie prezentują się w świątecznej oprawie :)

Wanda pisze...

kartki z rozetką prześliczne wszystko dopracowane po mistrzowsku a karteczka urodzinowa śliczna delikatna:)pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Rozetkowe kartki swiateczne sa piekne, maja bardzo ladne kolory. Podrowienia dla coreczki, zrobila sliczna kartke :)

Ala M. pisze...

Twoje kartki z rozetkami są cudne, bardzo eleganckie i świąteczne. Dodam, że rośnie Ci konkurencja :)

JagaBa pisze...

Moniu,jestes mistrzynia rozetek!!!obydwie karteczki przecudne..ach , no i z corci musisz byc bardzo dumna!!

coco.nut pisze...

córę masz niezwykle zdolną - sześciolatka z takim niezwykłym wyczuciem i skłonnością do minimalizmu! tylko 3 kwiatki! to naprawdę rzadkie, w tym wieku na ogół się nakleja jak najwięcej i jeszcze żeby najlepiej wszystko błyszczało :)

no i twoje karteczki to w ogóle mistrzostwo!!! a już ta druga rozetka mnie powaliła na łopatki - obłędna jest!!!

Art_Dorota pisze...

przepiękne sa Twoje rozetki i te zdjęcia, sa fantastyczne, tak pięknie oddają barwy, aż mi się wyć chce jak patrzę na moje ...
A z córeczki to możesz być dumna, śliczna karteczkę zrobiła :)

GosiaMachynia pisze...

Piękne rozetki, takie kolorowe i radosne :))

Karmeleiro pisze...

o piękne są te rozetkowe kartki! naprawdę wyglądają niesamowicie!

Karmeleiro pisze...

aa i karteczka Twojej córki - piękna, idzie w Twoje ślady!

AnaEm pisze...

Ale radosne karteczki, o wykonaniu nie wspomnę. Rozetki cudne, ja również je bardzo lubię. A córcia bardzo uzdolniona-po mamusi :-) Pozdrawiam i zaproszam na moje rozdawajki przedświąteczne.

Elly pisze...

Beautiful creations!!!

Anonimowy pisze...

A DZISIAJ POZDRAWIAM ŚWIĄTECZNIE,
MIKOŁAJKOWO I BAJECZNIE

Gdy Mikołaj przychodzi
cieszą się dzieci, starzy i młodzi.
Każdy swym okiem prezent chce skosztować,
nacieszyć serce, duszy pofolgować.
A gdy prezent jest w dychę trafiony,
każdy jest z nas zadowolony.
Więc gdy gwiazdka pierwsza spadnie,
pomyśl o prezencie i to dokładnie.

Iwona pisze...

Cudne są te Twoje karteczki z tymi rozetkami:)Może przepis na nie gdzieś dostanę??

Mia pisze...

Ta rozetka w paseczki wygląda jakby się kręciła ! Bardzo, bardzo mi się podoba !

Karkakg pisze...

super!
muszę w końcu i ja spróbować zrobić rozetkę :)

Malgodia pisze...

Córeńka ma wyczucie plastyczne po mamie :)
Bardzo mi przypadła do gustu druga, ma super kolory :)

IWA pisze...

Twoje rozetki pierwszorzędne!

Gocha pisze...

prześliczne te rozetki, kartki wyglądają cudownie :)!

Katrina pisze...

Śliczne karteczki! Także ta Twojej córci - rośnie Ci konkurencja! ;)

cyga pisze...

I wirująca rozetka i elegancka obie są świetne, a Zuźka zrobiła bardzo elegancką karteczkę.

Klara154 pisze...

Zwijam swój warsztat... Jak sześciolatka robi takie kartki, to na co ja się porywam?
;) Pozdrowienia dla Mamy i Córci!

AgaSi pisze...

Świetne rozetki Moniś, a Zuzia jak widać odziedziczyła talent po mamie :)

Boei pisze...

Cudowne są te świąteczne prace:)
Kartka Zuzi też piękna- możesz być dumna z córki;)

asiadp pisze...

rozetki są prześliczne, szczególnie podoba mi się pierwsza kartka, jest boska;)

Małgooś pisze...

Śliczne rozetki. A karteczka córci - talent po mamusi. Pięknie.

frogus_80 pisze...

Ostatnio zrobiłam dwie rozetkowe kartki i taka byłam dumna ze swojego pomysłu hahahahaha, a już wiem skąd mi ten pomysł do głowy przyszedł :D

A Twoje karteczki są piękne!!!

Julapi pisze...

Rozetki to super elegancki element, pieknie prezentuja sie na obu kartkach. Tylko nie mów ze Twoja cora tak rowno przykleiła papier na kartke:)

Chimera pisze...

Piękne te rozetki, szczególnie pierwsza, jest taka radosna :)
Gratulacje dla przezdolnej sześciolatki!

immacola pisze...

chciałam tylko powiedzieć, że następnym razem na spotkaniu nie będę gadać jak będziesz tłumaczyła jak zrobić rozetkę :D bo tez chcę umieć! :)

a co do kartki Twojej córki - Ty lepiej uważaj, bo Ci konkurencja rośnie ;)

fasoolka pisze...

Przepiękne karteczki!!! cudnie wyglądają te rozetki :) gratulacje dla córci :) pozdrawiam