Translate

piątek, 9 grudnia 2011

Bileciki

Bardzo proste bileciki do świątecznych prezentów powstały przy pomocy Spellbinders Labels Three. Bordowa baza to Winter elegance #5 Rapakivi.


Wytłaczany i złocony papier jest tak ozdobny, że dodałam tylko kilka detali - wstążkę, złoty sznureczek i listki, które wycięłam wykrojnikiem Joy z popsikanego  Glimmer Mistem - Honey Dew Mist papieru Time4joy #6. Listki delikatnie musnęłam sztucznym śniegiem.



I cały komplet:


Nie wiem, jak Wy, ale ja nie potrafiłam używać sztucznego śniegu, kiedy był w dużym opakowaniu. Nie potrafiłam go nanosić w te miejsca, w jakie chciałam. Tak było do chwili, kiedy skończył mi się mój ulubiony brokat. Stwierdziłam, że przełożę śnieg do pojemniczka po brokacie i to rozwiązanie sprawdziło się idealnie :) Śnieg nie wysycha, bo duże opakowanie nie jest otwierane często, a dzięki końcówce małego pojemniczka mogę dozować go bardzo precyzyjnie.


Aby pojemniczek nie mylił mi się z pozostałymi brokatami, ozdobiłam go za pomocą resztki papieru Winter elegance #2, sztucznego śniegu i Pearl Makera.


Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze :) Życzę Wam wspaniałego weekendu :)

22 komentarze:

Ines pisze...

faktycznie ten na złoto tłoczony papier jest wystarczająco ozdobny i do tego piękny :D

coco.nut pisze...

pomysł na śnieg świetny!!!

a bileciki - jak zawsze - dopracowane i śliczne!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Fajny pomysl a buteleczka wyglada teraz super! Jeszcze nie uzywalam sztucznego sniegu, ani stickles, na pewno zapamietam Twoje porady. Stcikels od jakiegos czasu chodza mi po glowie :) do nastepnych Swiat na pewno bede miala pusta buteleczke :) kartki i Twoje galazki przy dekoracji z rozetkami, ozdobione sztucznym sniegiem, bardzo mi sie podobaja.
Bileciki sa bardzo ladne :)

Unknown pisze...

piękne bileciki,
a i dziękuję za patent na wykorzystanie pustych butelek;]

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Śliczne bileciki. Zrobilam już pudelka do prezentów, czas teraz pomyśleć nad takimi cudnymi bilecikami, jak Twoje.

Klarka Mrozek pisze...

Pamiętam, z jaką nieśmiałością pokazywałaś swoje prace a teraz- Monia Ty jesteś mistrzynią, obserwuję i podziwiam, zgromadziłaś wokół siebie scrapkową (i nie tylko) społeczność, Twoje prace budzą zachwyt, i powiem tak - to nie tylko talent i ręka, to także Twoja niezwykła pracowitość i systematyczność. Rzadko piszę bo wiesz;) ale jestem i zawsze podziwiam z wielką przyjemnością.

cyga pisze...

Bardzo eleganckie bileciki i świetny pomysł ze śniegiem

Hogata pisze...

Piękne bileciki :) i nawet tak malutką buteleczkę potrafisz ozdobić oryginalnie :)

Anula pisze...

Piękne bileciki, wspaniałe połączenie złota i bordo:)
I świetny pomysł z buteleczką;)

krystynas pisze...

Bileciki prezentują się niezwykle elegancko i pięknie.
Wspaniały pomysł na pojemniczek - bardzo oryginalny.

Malgodia pisze...

Fajne karteczki, a za taką dbałość o swoje rzeczy baardzo podziwiam :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne:) Pozdrawiam serdecznie:)

Ludkasz pisze...

Bardzo eleganckie bileciki do prezentów:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne bileciki!!!
:*

Art_Dorota pisze...

urocze :)

madebyviva pisze...

Piękne bileciki! Bardzo eleganckie! A sposób na śnieg muszę podpatrzeć, bo do tej pory nie miałam pomysłu jak to diabelstwo ładnie nanosić - dzięki :-)!

Kasia pisze...

Jak zwykle cudeńka. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

monia pisze...

Następne cudne bileciki :)))

ania pisze...

Śliczne:))

Gocha pisze...

jakie śliczne, kojarzą mi się z czymś takim amerykańskim, podobne bajery są w filmach ;) nie wiem czemu tak mi się kojarzy w każdym bądź razie są prześliczne ♥

Kasiulka73 pisze...

Prześliczne !!!

Lakuna pisze...

fajny pomysł :)