Translate

środa, 21 grudnia 2011

Dziewczęcy komplet

Chyba każdej małej dziewczynce przyda się kolejny notes, zwłaszcza takiej, która uwielbia rysować, tak jak moja Zuzia.W związku z tym zrobiłam dla niej ten notes, oczywiście w kolorze różowym, a do tego dopasowaną  opaskę do włosów i dwie spinki.


Elementem łączącym wszystkie części kompletu są kwiaty wycinane wykrojnikiem Marianne Design LR0128 z bardzo grubego filcu.


Listki do spinek i opaski również wycięłam z filcu i popsikałam je Glimmer Mistem - Honey Dew Mist


Notes zrobiłam z papieru Dla maluszka - Do przytulania, do którego dodałam ramki wycięte Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116 (zawijaski też mi się przydały).  Listki  wycięłam z krokusów Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162.


Starałam się, żeby notes był jak najbardziej praktyczny, bez wystających elementów.



Wewnętrzne okładki zdobi Tiulowa mgiełka. Zrobiłam też kieszonkę na notatki, na której napisałam imię właścicielki.


Literki z wykrojnika pokryłam brokatem.


Bardzo mi miło, że znajdujecie chwilę na to, żeby do mnie zajrzeć w przedświątecznej krzątaninie :* Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

Natka pisze...

Piękny delikatny zestaw!

gré pisze...

its beautiful

gré

Ala M. pisze...

Przeuroczy komplet, Twoja córka pewnie będzie piszczeć z radości :)

Violinowo pisze...

Notes,opaska kwiatuszki-wszystko super.Szkoda,że moja córka taka duża i nie nosi się już na różowo,eh.

Scraperka pisze...

prześliczny komplecik:)

Zuzik pisze...

Śliczny komplet!:-)

perelka111 pisze...

śliczny komplecik, nie przepadam ze majtkowym rozem ale w twoim wykonaniu jest cudny:)))

AgaSi pisze...

Uroczy kompleciki, wszystko zgrane i dopasowane, każda dziewczynka byłaby z niego zadowolona. Filcowe kwiatuchy bombowe, widać, że sa grubiutkie i mięsiste. Jak to dobrze mieć taką zdolną mamę :)

Barbara pisze...

teraz to juz przesadziłaś..hihih...jak widzę,że ta cudna maszynka wycina też w filcu to jestem teraz chora na maksa.Ozdóbki do włósów są prze,przecudne a z notesika mała będzie bardzo zadowolona.Ręczę za to,bo też kiedyś byłam takim wiecznie rysującym szkrabem i wiem,że takie "rysowniki" są jak najbardziej pożądane :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczny komplet. Kwiatuszki z filcu sa cudne :) Pieknie wszysto razem wyglada :)

Aluna pisze...

Jak się ma tak kreatywną mamę, to można się spodziewać cudów. Bardzo dziewczęcy i wdzięczny komplecik. Córcia będzie na pewno zadowolona :)

Bea pisze...

ale śliczne!

cyga pisze...

Zabójczy komplet, nie ma to jak kreatywna mama

Anonimowy pisze...

Zuzia na pewno będzie zachwycona ślicznym komplecikiem. :)
Wiola
wiolka.bartek@wp.pl

ArtIs pisze...

Jakie to piękne! Moja 2-letnia córeczka ma obsesję na punkcie różu, na pewno chętnie by pokreślała takiego słodziaka:)) Tylko żal byłoby go ruszać...
Fajnie że użyłaś tego kwiatowego wykrojnika bo u mnie leży nieużywany na dnie szuflady, teraz widzę że może z niego wyjść coś ładnego. Tylko gdzie taki filc mogę kupić?
Pozdrawiam!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję :*

Art Is ten akurat filc to zdobycz z ciuchlandu ;) A z tego wykrojnika robiłam też gnieciuchowe kwiatki :)

Małgooś pisze...

No nie! ja odpadam... Cudny komplet!

w klatce wyobraźni pisze...

cudne, zwłaszcza te kwiatki - wyglądają jak zamrożone

frogus_80 pisze...

Oj jakie cudowności !!! Zuzia na pewno będzie zadowolona!

Anula pisze...

Śliczny komplecik:) Kwiatki faktycznie wyszły rewelacyjne:)

Gocha pisze...

:O:O:O:O cudo! Na pewno mała właścicielka tego pięknego notesu będzie zadowolona i to bardzo, jest przepiękny a do tego opaska i spinki ! :)

Julapi pisze...

Grunt to mieć mega zdolną mamę:) Nie dość tego ze zrobi notes to jeszcze wyprodukuje takie ozdoby że koleżankom oczy zbieleją:)

Chimera pisze...

Komplet jest idealny, taki delikatny, dziewczęcy. Ty to masz fantastyczne pomysły!!

Pia pisze...

wooow so wonderful
hugs Pia

coco.nut pisze...

piękny komplecik!!! i zawsze u ciebie jakiś pomysł na fajne wykorzystanie wykrojników można wypatrzeć - dzięki!!! i jeszcze mnie bardzo zachwyciły te kwiatki filcowe, szczególnie wersja przestrzenna cudnie wygląda!!!

Alqni pisze...

Piękny notes i fantastyczny pomysł na prezent nawet bez okazji:))

Ludkasz pisze...

Piękny komplet!!!

Daria pisze...

Komplet jest CUDOWNY!! Piękny :)

OriBella pisze...

Te przestrzenne filcaki cudowne, no i zastosowanie fantastyczne!!!Monia zaskakujesz nieustannie wspaniałymi pomysłami:)Dzięki:*

JaMajka pisze...

Cudeńka :) Piękne, dziewczęce prace :) Spokojnych, rodzinnych Świąt :*

Chanderella pisze...

Piękny notes, córeczka pewnie będzie zadowolona :)) A te spineczki to tylko przypiac i podziwiać :)).
Korzystając z okazji, wesołych świąt, pełnych rodzinnego ciepla, odpoczynku i spokoju ;*

Iwona pisze...

Cudny zestawik:)Kwiatki są cudne:)

Dorota pisze...

Uroczy komplecik.

Moniko, dziękuję za życzenia. Tobie i Twojej rodzinie również życzę miłych i radosnych Świąt!
Pozdrawiam cieplutko :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Prześliczny komplet. Każda mała dama byłaby nim zachwycona!

Rom-a pisze...

Cudne te Twoje! Można je podziwiać bez końca.