Translate

piątek, 16 grudnia 2011

Komplet w błękitach

Komplet składa się z wiosennej ramki i prostego notesika. Jako bazy użyłam tektury falistej, którą okleiłam ptasimi trelami.


W tekturze wycięłam otwór  Spellbinders Labels One, przez który widać włożone do środka zdjęcie. Zdjęcie można oczywiście wymieniać.
Do ozdoby ramki użyłam tekturowej klatki Marianne D - Wykrojnik klatka Tunis, w której uwięziłam wyciętego z ptasich treli ptaszka. Dodałam kilka  białych kwiatów wiśni, małych kwiatuszków oraz gałązek z wykrojników Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i Marianne D - Wykrojnik liście LR0192.


Z tyłu ramki również umieściłam ptaszka, tym razem na gałęzi. Podpórkę ramki zrobiłam używając części, która została mi po wycięciu okienka na zdjęcie.


Do kompletu zrobiłam malutkie zapinane na magnes skrapuszko, które ozdobiłam tymi samymi elementami, co ramkę, czyli białymi kwiatami wiśni, kwiatuszkiem oraz gałązką z Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa, które zostawiacie :* Życzę udanego weekendu :)

24 komentarze:

fussia pisze...

Prześliczny :)

Unknown pisze...

ślicznosci;) wiosenny jak widok za oknem ;)

Scraperka pisze...

wspaniały :))))

gré pisze...

its beautiful


gré

Joanna Oborska pisze...

Śliczne! Delikatne jak uroda tej dziewczynki w ramce:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo :*
Nimuszko, ta dziewczynka to moja córa :)

Hogata pisze...

Śliczna córeczka i piękna rameczka :)

Rae pisze...

Wygląda jakby ptaszek patrzył tak prosząco na Zuzię: wypuść mnie, wypuść :)
Bardzo fajna, taka delikatna :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękny komplecik ! Bardzo oryginalny.

perelka111 pisze...

śliczny komplecik:)0

Malgodia pisze...

Śliczny i super te obdarte brzegi .

Matilde pisze...

Niezwykle uroczy komplecik!

Kasia B. pisze...

Śliczny delikatny komplecik :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna córeczka :)
Komplet bardzo ładny, delikatny, bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego. Ślicznie wyglada razem z kwiatuszkami wiśni.

IWA pisze...

Cudny!

Bea pisze...

przesliczne!

Elly pisze...

So sweet!!!!

Klaudia/Kszp pisze...

Cudny komplet :)

maj. pisze...

Piękny, delikatny komplecik!!!

cyga pisze...

Wszysscy przywołują święta a u Ciebie Moniśka wiosnacałą parą. Śliczny komplecik a Zuźka ładniuchna jak jej mama.

AgaSi pisze...

Uroczy komplecik, delikatny i tak jak napisała Cyga - bardzo wiosenny! A zdjęcie Zuzi idealnie tu pasuje, może sobie zostawisz taką rameczkę :)

Patti Jo pisze...

Oh this is so cute!!! Love the birdie looking at the cute girl!!! Beautifully done Monia!!!

ania pisze...

Piękny, niezwykle delikatny i kunsztowny:))

Blue-Anna pisze...

Ramka urocza, wszystko takie perfekcyjnie, delikatne, bardzo mi się podoba.