Translate

piątek, 2 grudnia 2011

Czas na przedświąteczne porządki?

Nie, oczywiście nie będę zanudzać Was zwyczajnym sprzątaniem ;) Postanowiłam uporządkować swoje koronki, na razie te, których mam większe ilości. Zrobiłam więc z użyciem wykrojników specjalne szpulki.
Okrągłe bazy powycinałam największym kołem z kompletu Nellie's Choice - Frame dies multi. Wszystkie wycinanki postarzyłam i potuszowałam. Wewnętrzną część, na którą nawija się wstążki, zrobiłam z pociętej na kawałki rolki po papierze toaletowym ;) 
Mniejszymi wykrojnikami z tego kompletu wycięłam z papieru Winter elegance 1 czerwone śnieżynki, wzory dopasowały się niemal idealnie.


Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką również świetnie dopasował się do śnieżynek z Winter elegance 2. Pod mniejsze wycinanki na środku podłożyłam trochę postarzonej gazy.


Ostatnią szpulkę zrobiłam przy pomocy Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, również ją postarzyłam i potuszowałam.


Teraz muszę jeszcze wymyślić coś dla mniejszych kawałków koronek ;)
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod fioletowym kompletem :* Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

43 komentarze:

Megliken pisze...

Moniko, nie tylko jesteś uzdolniona, ale i bardzo kreatywna! I jeszcze te zimowe kolory szpulek i koronek :)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! świetny pomysł! cudownie się prezentują!!!

frogus_80 pisze...

Oj Moniko, po prostu się w nich zakochałam. Są cudowne!!:)

AgaSi pisze...

Moni, Ty to jesteś prawdziwy pomysłowy Dobromir :) Ślicznie zrealizowałaś swój pomysł.

Anonimowy pisze...

No ja też mam bałagan w swojej pasmanterii , ale na takie cuda bym nie wpadła =]
Proste, ale bardzo praktyczne =]

Karmeleiro pisze...

przeurocze! babcino-klimatyczne

lilavati pisze...

ale pomysłowo:)

Ala M. pisze...

genialny pomysł, wykonanie mistrzowskie :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Pomysłowe i cudownie wykonane rolki :)

Iwona pisze...

Super pomysł:)Cudnie to wygląda:)

ArtIs pisze...

Świetny pomysł a takiej ilości koronek zazdroszczę :)

AnaEm pisze...

Hmmm... nie wiem co powiedzieć... nie lubię Cię... za to, że masz taaakie pomysły :-)
Ja Ty to robisz, że takie piękności wychodzą???!!!

perelka111 pisze...

ale cudeńka!!!!

Unknown pisze...

Jak pięknie!!!

Bellaidea pisze...

Slodziutkie!

Hogata pisze...

Piękny pomysł :)

noomiy pisze...

super pomysł! :)

ewkiki pisze...

Piękne szpule:), podziwiam!

Rae pisze...

Ale zaszalałaś :) Ślicznie wyglądają :)

beata pisze...

Pomysł świetny, ale wykonanie to dopiero prawdziwy kunszt, pozdrawiam.

Barbara pisze...

kurcze,u Ciebie nawet szpulki są przepiekne!!!

Anonimowy pisze...

Beautiful work.
Could you please put a translator on your blog so I can read your details.
Thank you
Linda

ania pisze...

Fajny pomysł:)))Śliczne:)

Anonimowy pisze...

Mimo jesiennej deszczowej i
wietrznej pogody, życzę Ci dużo
ciepła, radości i miłości
w ten jesienny dzień
Pozdrawiam serdecznie

DUCHA pisze...

Poezja i do tego koronkowa:)

Moniś-ka pisze...

Romantycznie, lekiko i niezwykle pomysłowo:)
Pozdrawiam:)

Anabel pisze...

piękne szpule :)

Wanda pisze...

śliczności:)

Malgodia pisze...

Śliczne są i praktyczne :)

Aluna pisze...

Matulu moja, jakież one cudne ...

Gocha pisze...

świetny pomysł! wyszło bardzo uroczo :)

maj. pisze...

Cudne! Przepiękne!!!!

Violinowo pisze...

Na Twoje prace to po prostu nie można się napatrzyć :)

Boei pisze...

Aż mi dech zaparło z wrażenia! Cudo!

Dorota pisze...

Ojej, kto by pomyślał, że porządki mogą byc tak kreatywne

Ludkasz pisze...

Ależ to jest rewelacyjny pomysł;) No jestem pod wrażeniem:)

BellaArt pisze...

rewelacyjny pomysł i wykonanie!:)

Natka pisze...

To dopiero pomysł - rewelacja po prostu! No i dobor papierkow swietny, gwiazdki idealnie wpasowane w kształty wykrojnikow!

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! Love the eyelet doilies!

Karmeleiro pisze...

To znów ja :)) Tak mnie zainspirowały Twoje ostatnie prace, że wczoraj siedziałam i robótkowałam mając je przed oczami. No i rezultat na moim blogu ;)

Chimera pisze...

Przepiękne i bardzo pomysłowe. Podziwiam!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny pomysł. Bardzo mi się podobają :)

Ivy pisze...

Moniu, te szpulki są po prostu genialne! Przepiękne :-)))