Translate

wtorek, 10 maja 2011

Nowa forma...

... czyli kartka three steps, zrobiona według tego kursu, ale w mocno zmodyfikowanych rozmiarach.
W roli głównej papiery z Galerii Rae i wykrojniki ze Scrapcafe :)
Użyłam ślicznego delikatnego papieru W pąkach krokusów , obu stron, niebieskiej i zielonej. Gałązki wycięłam z arkusza W ptasich trelach  i odrobinę potuszowałam.



Szyld wycięty Spellbinders Nestabilities Lacey Ovales, kwiaty zrobiłam za pomocą dziurkacza, a usztywniłam je brokatem  Ranger Frosted Lace. Malutkie kwiatuszki potuszowałam za pomocą Colorbox Blue Lagoon. Do tego śliczna pełna wdzięku gałązka Marianne i mnóstwo kropeczek z Pearl Makera.





Materiały ze Scrapcafe:
Spellbinders Nestabilities Lacey Ovales,
Ranger Frosted Lace,
gałązka Marianne, 
Clearsnap Colorbox Blue Lagoon,Pearl Maker.


Jak Wam się podoba taka forma?
Dziękuję za wszystkie cudne komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

29 komentarzy:

Chimera pisze...

Bardzo przyjemna kolorystyka i cudne kwiatki, a właściwie kompozycje z kwiatków i listków. Pięknie!!

coco.nut pisze...

kartka śliczna, a kompozycje kwiatowe na niej nieziemsko piękne i eleganckie!!! i nadal nie bardzo chce mi się wierzyć, ze dziurkaczem te kwiatki powycinałaś... ;) super są!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję dziewczyny :*

Coco oczywiście, że kwiatki sama wycinałam dziurkaczem dalprintu z papieru czerpanego :)

Megliken pisze...

Takiego cuda jeszcze nie widziałam! Wygląda na skomplikowane, a jak się popatrzy na kurs, to nie jest takie trudne :) Dzięki za pomysł i inspiracje!

freesents pisze...

wow! original card! i like it and i want to make the same!)))

Татьяна А. pisze...

Monia,the card form remarkable, very much is pleasant to me!!!
Decor, as always, the magnificent!!!

cyga pisze...

u Ciebie jak zawsze piękne kwitnące ogrody

Hogata pisze...

Bardzo oryginalna forma kartki, a kwiaty i gałązki pięknie poukładałaś :)

Ela pisze...

świetna!:)
i chyba sobie podpatrzę tą formę składania:)

Iniekcja pisze...

Forma ciekawa i godna naśladowania o ile pozwolisz? Bardzo ładna karteczka :-)

Scraperka pisze...

piękna kartelucha:) przypomina mi moją ściankę działową w pokoju, trochę to śmieszne, ale tak jest:) cudny blog i piękne prace! będę odwiedzać na pewno.

Bożenka pisze...

Coś fantastycznego Zazdroszczę talentu, Pozdrawiam

aaa pisze...

piękna wiosenna :)

Malgodia pisze...

Wow! Niesamowita ! Podziwiam kwiatuszki, rzeczywiście wyglądają jak ze sklepu, a nie jak z dziurkacza :)
Czy można odgapić sposób ich robienia, proszę :)

Kasia B. pisze...

przepiękna kartka!
forma ciekawa, juz popędziłam prześledzić kursik , dzięki, ze umieściłaś linka :):)
pozdrawiam :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam wszystkim bardzo :*

Formy nie wymyśliłam sama, robiłam na podstawie kursu, więc możecie zgapiać na zdrowie ;)

Małgodia sposób robienia kwiatuszków z dziurkacza jest stary jak świat :) Pewnie, że możesz robić takie same ;)

ewkiki pisze...

Kartka rewelacyjna - bardzo wyrazista i jednocześnie subtelna!
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :).

Blue pisze...

Bardzo fajny pomysł, a wykonanie cudowne

jojcia pisze...

Niesamowita kartka, gałązki i kwiatki prześliczne. Chyba niedługo wykorzystam taką formę.

AgaSi pisze...

A na żywo prezentuje się jeszcze ładniej - wiem co mówię, bo widziałam :) Śliczna.

kasia123 pisze...

Piękna. Kompozycja pięknie dobrana a te listki rewelacja.

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Rewelacyjna karteczka :) a kwiatowe bukiety układasz przecudnie!

monia pisze...

Jest cudownie
Karteczka piękna jest !!!!

Asia pisze...

Niezwykła kartka! Super pomysł

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna kartelucha!!!
Ta nowa forma prezentuje się fantastycznie :)
:***

Daria pisze...

Bardzo ciekawa forma! Super! A wykonanie jak zwykle perfekcyjne. Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje nowości :D Pozdrawiam serdecznie :D

Anna Zaprzelska pisze...

Doskonała! Przepiękne kolory i fantastyczna subtelność dodatków!

Ludkasz pisze...

Przepiekna!!!!

OriBella pisze...

Ukłony zdolna niesamowicie kobieto!!! Zachwyt pełen z mojej strony dla Twojej twórczości i niebanalnych pomysłów:)