Translate

niedziela, 22 maja 2011

Czekoladowe pudełko...

... z odrobiną wanilii powstało w prezencie na Dzień Matki. Użyłam ślicznego papieru Czekolada w kropeczki waniliowe z Galerii Rae, róż z Wild Orchid Crafts i mnóstwa koronki.

Nieodzowne gałązki Marianne ze Scrapcafe dodają lekkości. Jeszcze tylko muśnięcie róż brokatem Frosted Lace i kilka perełek...
Wnętrze wyklejone waniliową stroną papieru, leciutko przetartą na brzegach tuszem Tea Dye Rangera i gotowe :)
Czy wybieracie się na IV Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu w Warszawie? Ja się wybieram, już nie mogę się doczekać :) Galeria Rae również tam będzie wraz ze swoimi cudnymi papierkami, można składać zamówienia z odbiorem na zlocie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, które zostawiacie :*
Mam do Was prośbę - uwielbiam odwiedzać Wasze blogi i zazwyczaj zostawiam kilka słów, ale po prostu nienawidzę weryfikacji obrazkowej, z którą muszę się zmagać :( Czy możecie ją wyłączyć? Proszę :)

Życzę Wam wspaniałej niedzieli i pozdrawiam :)

37 komentarzy:

free-soul pisze...

Na wstępie, dziękuję za prześliczną pocztóweczkę. Była prawdziwym zaskoczeniem:).Pudełeczko śliczne.Powtarzam się? Brakuje mi słów.Kropki i groszki zawsze mnie rozmiękczają.

Татьяна А. pisze...

This is so beautiful!!!!

kasia123 pisze...

Piękne pudełeczko.Pozdrawiam.

Kasia B. pisze...

Przepiękne pudełeczko!!
śliczne kolorki i te róże... mrrr

jolagg pisze...

Z utęsknieniem czeka się na twoje kolejne wpisy na blogu. Cudowne pudełeczko!

Unknown pisze...

kończą mi się słowa pochwalne dla Twoich prac, więc bede się powtarzać :)
cud,miód,malina!:)
przypomina pudło na kapelusz :)

Unknown pisze...

klimatyczne pudełeczko

Anna Carolina pisze...

Uwielbiam ten zastaw kolorów! Coś niesamowitego! Pozdrawiam :)

bossanova pisze...

piękne pudełeczko! mam nadzieję, że spotkamy się w Wawce ;))

Chimera pisze...

Świetne to pudełko, wygląda jak tort czekoladowy! Do Warszawy niestety nie zawitam, bo będę w trakcie sesji i jeszcze sobie wymyśliłam egzaminy do PWST, a to wszystko się na siebie nakłada :(

Megliken pisze...

Śliczne! I bardzo smakowite :D

Barbara pisze...

śliczne pudełeczko,ja niestety do wawy nie dojadę,szkoda,bo bardzo chciałam poznac ciebie i inne skraperki osobiście :(

Malgodia pisze...

Pudełeczko doskonałe :0 Bardzo dziekuję Ci za wszystkie miłe komentarze :) :) :)
Nie każdy wie , że tą weryfikację ma, mnie oświecono, bo ze swojego kompa się nigdy nie wyświetla.
spróbuję stanąć na głowie i na zlot dojechać, choć jestem aż z Podkarpacia, byłoby mi bardzo miło Cię poznać :)

Blue pisze...

Cudowne pudełeczko i do tego w czekoladowym kolorze, uwielbiam czekoladę..........

Monaleasa pisze...

rewelacyjne to pudełko;) na pierwszym zdjęciu myślałam, że to tort na dzień matki;D ale doczytałam;D rewelacja po prostu, zazdroszczę talentu i serdecznie zapraszam do mnie voyageaveclivre.blogspot.com

cyga pisze...

Koniecznie musisz w nim umieścić jakiś pamiętnik i koniecznie zmiłosną historią,pudełeczko bardzo romantyczne,
ps.
popieram apel weryfikacyjny, mnie to skutecznie odstrasza

Anonimowy pisze...

Prześliczne pudełeczko =]Proste, ale śliczne...

Alexandra pisze...

Piękne pudełeczko - jak lody czekoladowo-waniliowe :) I bardzo dopieszczone, wręcz idealne :) Pozdrawiam cieplutko :)

ewkaka19 pisze...

Cudowne pudełko

gré pisze...

een heel mooie box
groetjes gré

Chanderella pisze...

Kojarzy mi się z tortem czekoladowym :P. Bardzo smakowite pudełeczko :) Środek też piękny :3

Wiśnia pisze...

przepiękne, ja też ostatnio takie robiłam,pewnie że się wybieram już nie mogę się doczekać

Artes de Nágela pisze...

So beautiful...
I loved it!

Julapi pisze...

Takie opakowanie wymaga niezwykłego prezentu. Piękne jest

Boei pisze...

Ale piękne! I w cudownych kolorach;)

Ela pisze...

piękne!!!

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! You did an awesome job decorating this gift box! Love the gorgeous flowers on top!

Anabel pisze...

u mnie nie ma weryfikacji :))) i postów nowych też :/
Moniu, pudełko piękne... zachwycające... też bym takie chciała :))))

monia pisze...

Śliczne te pudełeczko, i te kwiatki na górze mmm cudne:)

aaa pisze...

smakowita jest Twoja czekolada z wanilią!!! FAntastyczne wykonianie

Matilde pisze...

Prześliczne to pudełeczko :)

Ludkasz pisze...

Pudełko jest przepiekne:) A co do weryfikacji obrazkowej, zgadzam się z Toba w 10000000%
:)

Anna Zaprzelska pisze...

Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr czekoladowe bardzo:)

fasoolka pisze...

Eleganckie, wytworne, przepiękne, nie mogę się napatrzeć :)

Aluna pisze...

Dziękuję za słowa otuchy i gratulacje. Bardzo wiele dla mnie znaczą :) A pudełko czekoladowo smakowite :) Mniam!!! Pozdrawiam

mirosek pisze...

Łał, coś pięknego!!! Super:)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.