Translate

poniedziałek, 2 lipca 2012

Dzień UFO :)

Dziś wraz z dziewczynami z Rapakivi świętujemy dzień UFO. Jeszcze w liceum dostałam od kolegi do przeczytania "Dzienniki gwiazdowe" Lema. Kolega powiedział: "Spróbuj, może ci się spodoba". Dziękuję Grzesiu :*


Zdjęcie na LO to tylko malutka część mojej kolekcji książek SF i fantazy ;)


LO jest bardzo proste, ale nie byłabym sobą, gdybym nie dodała kilku kwiatuszków, dokładnie tych i tych. Bazę stanowy pomazany białą akrylową farbą arkusz Be optimistic #3 oraz doklejone na brzegu paski kartonu pistachio. Listki wycięłam z Time4joy #6. Bystre oko wypatrzy też stempel rozetkę z Agaterii i latający talerz ze Skrapińca  ;)


Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :*

10 komentarzy:

bossanova pisze...

podoba mi się ten scrapek, choć fanką fantasy nie jestem ;)

Unknown pisze...

scrap fajowy :)
Ale SF - nie znoszę, ani książek ani filmów i zaskoczyłaś mnie tym, że Ty lubisz, bo to zwykle taka tematyką chłopięco - męska :)

wiola_c pisze...

Bardzo mi się podoba ten scrap. :-)
Zielony ufoludkowy kolor świetnie się prezentuje na białym tle. ;-)
I chyba nie jest z moim wzrokiem tak zle jak mi się wydawało bo dostrzegłam stempelek. ;-)
pozdrawiam

Artes de Nágela pisze...

ET???
I loved it!

vena7 pisze...

piękny - świetne kolorki .

silence pisze...

Kosmiczne kolory :) I ten ożywczy odcień zieleni. Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam baaardzo serdecznie :)

Gocha pisze...

Ciekawy temat na LO bardzo mi się podoba wykonanie :)

cyga pisze...

Moniśka wiedziałam, że Ty nawet UFO ubierzesz w girlandy kwiatów. Świetny scrapek, powinnaś ich więcej robić.

Riet pisze...

So gorgeous Monia.

Hugs Riet.xx

Barbara pisze...

Coraz bardziej zakręcone macie te powody do świętowania :) Ale coraz bardziej mi sie to podoba :) rewelacyjny skrap :))