Translate

sobota, 31 marca 2012

Kurs na róże

Pokazywałam Wam już róże zrobione z Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203, ozdobiłam nimi kolejną kartkę.



Fioletowy karton wytłoczyłam folderem z wykrojnikiem Designables DS0916. Dodałam ciemniejsze rameczki Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0192 i białą śnieżynkę Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR018. Jak zawsze kompozycję uzupełniłam różnymi listkami: Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR0157.


Wnętrze kartki ozdobiłam tym samym kartonem wytłoczonym folderem z wykrojnikiem Designables DS0916.


Pokażę Wam, w jaki sposób wykonałam róże.
Potrzebujemy: papier czerpany, wykrojnik, pęsetę, klej.
 
1. Wycinamy 5 kwiatków  za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203 , ja użyłam największego kwiatka z zestawu. Wycięte kwiatki nacinamy do środka. Płatki dwóch kwiatków zginamy palcami na pół.


2. Jeden z pozginanych kwiatków smarujemy wewnątrz klejem i zwijamy w pączek, zakładając płatki na siebie.


3. Pączek dość mocno skręcamy. Smarujemy klejem wnętrze drugiego z pozaginanych kwiatków.


4. Doklejamy do małego pączka, formujemy delikatnie płatki odginając je pęsetą na zewnątrz.


5. Pozostałe 3 kwiaty wyginamy za pomocą  pęsety.


6. Smarujemy je kolejno wewnątrz klejem i doklejamy do pączka. Gotową różę możemy jeszcze dodatkowo uformować pęsetą.



Mam nadzieję, że mój kurs Wam się przyda, z przyjemnością obejrzę Wasze wersje róż, jeśli je podlinkujecie w komentarzach :)
Pozdrawiam serdecznie :)

53 komentarze:

Mihaela pisze...

Awesome work like always!!! fascinating!!!

Alains pisze...

świetny kursik
pozdrawiam:)

Matilde pisze...

Kartka rzuca na kolana! A różyczki niezwykle efektowne! :))

Domcia pisze...

bardzo fajny kurs, a kwiatki takie same jak sklepowe, jeśli nie piękniejsze!

Patti Jo pisze...

Sooooo Beautiful Monia!!! Love your flowers with the gorgeous arrangement! Awesome work!!!!

Dorota pisze...

Piękna kartka i super kursik!

wiola_c pisze...

Kartka jak zwykle śliczna. :))
Bardzo dziękuję za świetny i przejrzysty kursik. :)

artiza pisze...

Cudna kartka ...:)
kurs super...spróbuję , choć brak mi wykrojników:))..i maszynki
pozdrawiam ciepło

AnaEm pisze...

Kartka mnie zachwyciła. Kwiaty cudne. Szkoda, że jeszcze nie mam maszynki...

noomiy pisze...

piękna kartka!

Chimera pisze...

Boska kartka, wow!!
Róże piękne :)

Dobra pisze...

Cudowna karteczka, jak zobaczyłam kwiatki na kartce to myślałam, że są kupione. Patrzę dalej a to sama zrobiłaś takie cudne kwiatki,
a dziękuje za pokaz jak zrobić takie cacko.

Blue pisze...

Fantastyczna kartka, a różyczki to mistrzostwo świata. Dziękuję za kursik

ania pisze...

Piękna róża, świetny kursik - dziękuję, na pewno skorzystam:)))

Artes de Nágela pisze...

Nice work!
I loved it as did the flowers. Thanks for sharing.

Klara154 pisze...

Dziękuję za instrukcję. W Twoich dłoniach wydaje się to całkiem proste!

IWA pisze...

Są cudne, dziekuję za kurs!

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacyjny kurs, śliczne kwiatki. Dziękuję! :) Karteczka też piękna, ach :)

Karmeleiro pisze...

kochana, cudne kwiaty, wypieszczone.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za kursik =] Róże są tak obłędne, że postaram się je wykorzystać =]
A na Twojej karteczce wyglądają ślicznie =]

Elly pisze...

A gorgeous card, and LOVELY flowers!!!

Gocha pisze...

Fantastyczna kartka i fantastyczne róże! :)

Wiśnia pisze...

skubana!!!!ty jak coś wymyślisz to szczęka opada

Ludkasz pisze...

Piękne róże:) I piękna kartka:)

fasoolka pisze...

Super kursik!!! róże niezwykle efektowne i pięknie prezentują się na kartce :)

Koczes pisze...

Piękna karteczka i kursik super:) Dziękuję za odwiedziny na blogu:***

Pelargonia pisze...

Dzięki za kursik - pewnie teraz muszę wykrojniki kupić? ;)
Kartka cudna, jak zwykle, elegancka i w moich ulubionych kolorkach :)

Kasia B. pisze...

Przepiękna kartka, cudne kolorki, wspaniałe róże (dziękuję za bardzo czytelny kursik)
Pozdrawiam cieplutko :)

Alza pisze...

Piękna kartka!
Dziękuję za kurs :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Różyczki pięknie wyglądają na kartce, piękny bukiecik i kartka :)

cyga pisze...

Piękne kwiaty, szkoda, że do kartek z nimi trzeba robić pudełka

Katrina pisze...

Przepiękna karteczka! :)
I fajny kursik. :)

GosiaMachynia pisze...

Karteczka po prostu fantastyczna :)))
Fajny kursik ciekawe czy mi się uda :))

Kasia pisze...

Kurs bardzo przejrzysty, róże cudne, kartka rewelacyjna! Niestety od dłuższego czasu nie mogę upolować tego wykrojnika, ale jak tylko mi się uda to wypróbuję kursik z pewnością.

Alexandra pisze...

Wspaniały kursik - dziękuję! A Twoje kwiaty są przepiękne! :)

Galina pisze...

Какая красота!!! Открытка просто чудесная. Спасибо за МК.

Boei pisze...

Świetny kurs, a kartka cuuudowna!

Asia King (aka Joanna K) pisze...

Super kursik i przepiekne roze! :))

ArtIs pisze...

Jak to możliwe, że o mały włos przegapiłabym tą piękną kartkę. Ten fiolet jest nieziemski, a róże... po prostu brak mi słów!

Angi pisze...

Cudna kartka! Rewelacyjny jest ten folder z wykrojnikiem. I dzieki za kursik na różyczkę :)

monia pisze...

Róże są świetne, a karteczka przepiękna!!!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Cudna kartka i kurs na róże ekstra :)

Hrabinka Anna pisze...

kurs przydatny, a kartka... przecudne bogactwo ksztaltow, w smaczny sposob upiety w bukiet. calosc piekna

agateria.pl pisze...

Śliczne kwiaty. Powiedz Moniko, z jakiego papieru robiłaś te kwiaty? Czy też jak w innych kursach pryskałaś je wodą?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo, cieszę się, że moje kwiaty i kurs Wam się podobają :)

Agato tak jak napisałam w kursie używam papieru czerpanego i formuję go na sucho. Można spróbować go zwilżyć, może będzie jeszcze bardziej podatny.

agateria.pl pisze...

Taaaa...czytać ze zrozumieniem :)

Unknown pisze...

Kwiatuchy są BOSKIE. Dziękuję za kursik :)

Natalia Strzyżewska pisze...

Starałam się wykonac róże wg tego kursu, a oto efekt:
http://kolorowa-utopia-strzyzyka.blogspot.com/2012/11/przestrzenna-karteczka-urodzinowa.html

Wspaniały kurs! Dziękuję :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Kurs jest mega, a kwiatuszki śliczne! Jak już dorobię się tego wykrojnika (jest na liście tych, które zamierzam zakupić w pierwszej kolejności) to z pewnością skorzystam :)
Dziękuję!

Anonimowy pisze...

fantastyczny kursik, z przyjemnością skorzystam :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

fantastyczny kurs, prosty i przejrzysty :) dziękuję

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

moje wyszły inaczej z braku wprawy i użycia innego wykrojnika: http://m-miniart.blogspot.com/2013/06/karta-z-tagiem.html

Luteze pisze...

Lovely!