Translate

środa, 7 września 2011

W podziękowaniu...

...za gościnę zrobiłam dla Agasi karteczkę.
Papier to delikatny W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło. Użyłam Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180, z którego największa koronkowa ramka jest wycinana podwójnie i podklejana pianką 3mm.



Kwiaty zrobiłam sama według znanego Wam sposobu z wycinanek z wykrojników Marianne LR0110 i LR0111. Kompozycję uzupełniają gałązki wycięte z krokusów za pomocą Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i perełki z Pearl makera.


Wnętrze również ozdobiłam.



Kartka pasuje do mapki  ICSketches #29, więc ją zgłaszam.

Czy pamiętacie tę kartkę? Spodobała się ekipie Card Patterns :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :)

38 komentarzy:

Kasia pisze...

Cud, miód i orzeszki - jak zwykle!

coco.nut pisze...

piękna karteczka!!! ta rameczka koronkowa prześlicznie wygląda w 3D!!!

morena pisze...

Karteczka cudna;) W rzeczywistości jeszcze piękniejsza ;)

gré pisze...

whow beautiful

gré

Barbara pisze...

rameczka na gąbeczkach 3D wygląda super...wspaniałe podziękowania :)

Anonimowy pisze...

Pięknie się prezentuje =]

Elly pisze...

So BEAUTIFUL!!! And the flowers look like real! Love it!

hugs, Elly

Aszczka pisze...

Prześliczna jest, pastelowa i delikatna - piękna po prostu

bossanova pisze...

śliczna!

Unknown pisze...

podziwiam ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Coś pięknego!!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Och! I gratuluję serdecznie zwycięstwa oraz GD Card Patterns:)

Asia pisze...

Piękna kartka, a te kwiatki fantastyczne!
Przede wszystkim gratuluję wygranej! Zasłużyłaś w 1000 %! Już nie mogę się doczekać Twojej kratki jako GD :) Super! Jeszcze raz przesyłam z serca całego gratulację :))

silence pisze...

O tak, zwróciłam uwagę na tą kartkę na zdjęciu ze spotkania. Byłam pewna, że to Twoja. Nawet próbowałam ją znaleźć u Ciebie w archiwum, żeby zobaczyć ją z bliska :) Jest śliczna z cudnymi kwiatami.

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczna kartka!
Uwielbiam Twoją dbałość o detale
oraz kwiecistość karteczek :).

Katrina pisze...

Rewelacyjna - delikatna i elegancka karteczka, z przecudnymi kwiatuchami. :)

cyga pisze...

W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej, kwiatki są niesamowite

Julapi pisze...

Kwiatki przepiękne podobnie jak kartka.

Malgodia pisze...

Piękna i tak "nowa" kolorystycznie, śliczne również kwiatki.Szczególnie lubię tę formę Twych kartek :)

OriBella pisze...

zanim się człowiek obejrzy, a tu znowu coś nowego i ślicznego:)))Czy Ty w ogóle odchodzisz od scrapowego stoliczka;)

hania739 pisze...

Cuuuudna!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

Marghe pisze...

Hermosa...

ArtIs pisze...

Piękna! Bardzo energetyczna i elegancka. Ja jeszcze tego sposobu nie znam. Będę wdzięczna jak mnie nakierujesz :)Pozdrawiam!

lucy z mazur pisze...

Śliczna

Gocha pisze...

Wspaniała! Nie wierze! - sama zrobiłaś takie piękne kwiatki??! A ja myślałam, ze to kupne i już się miałam pytać gdzie takie nabyć :P
Wykrojnik super, wszystko super!

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) Zajrzałam, przyjrzałam się top 6 i jak nic Twoja najładniejsza :) Bardzo podobają mi się kontrasty na kartce wyróżnionej i na tej, kwiatki są świetne :)

Trillucy pisze...

Jest taka piękna! Jak pan to zrobił z kwiatami?

Patti Jo pisze...

Absolutely Gorgeous! Love the texture of your beautiful flowers and what a fabulous card design! Don't you just love this new die!!! Fabulous work Monia!!!

Aluna pisze...

Prześliczna kartka. "Pozazdrościłam" Ci tego wykrojnika i pognałam do Madzi, by go posiąść. Jak to niewiele do szczęścia potrzeba - ot kawałek blaszki ;)

AgaSi pisze...

No to ja tylko napiszę, że jest moja i stoi sobie na komodzie, i mogę ją podziwiać do woli, i że na żywo wygląda jeszcze śliczniej a kwiatki są obłędnie piękne :) Moniś, dzięki raz jeszcze, zrobiłaś mi ogromną niespodziankę i niesamowitą przyjemność tą śliczną kartką :* A

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! Those flowers are STUNNING!

Anabel pisze...

Moniu, zachwycająca pamiątka :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Kwiaty zrobiłam według tego kursu http://simplypaperandcreativity.blogspot.com/2011/06/wild-roses-tutorial.html

Renatusia pisze...

Uwielbiam tu zagladac !!!
Moniko, Twoje prace sa po prostu piekne! Nie trzeba nic wiecej dodawac...

Susie Little pisze...

Wow So Beautiful!xx

agateria.pl pisze...

Matko, jaka cudna!

Mellanka pisze...

Mega cudna!!!! Zakochałam się w niej!!! :)

СВЕТЛАНА pisze...

Кружевная, восхитительная!