Translate

środa, 14 września 2011

Dla przyszłej emerytki

Karteczka zrobiona dla pani, która odchodzi na emeryturę. Forma doskonale Wam znana, czyli mój wariant kartki-bramy. Bardzo ją lubię, bo na żywo jest pełna wdzięku i lekkości.


Zrobiłam ją z papieru Dla maluszka - Do kochania, z ramką Nellie`s Choice ramki owalne.



Różyczki wycinałam za pomocą Marianne róże angielskie LR0162 z papieru czerpanego, potem tuszowałam i zwijałam, odrobinę targając, żeby wyglądały naturalniej. Uzupełnienie kompozycji to oczywiście listki z dziurkacza, gałązki Marianne  LR0151 i LR0150  oraz listki z zestawu  Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164, wszystkie wycięte z zielonej strony krokusów. Do tego perełki zrobionych Pearl makerem.


Wewnątrz również użyłam ramki Nellie`s Choice ramki owalne.


A tył tym razem zrobiłam taki i nie jestem pewna, czy nie przesadziłam...


Ja czuję już jesień, więc wybaczcie, jeśli będę marudna, oklapnięta i bez polotu...
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam :)

34 komentarze:

Colorina pisze...

cudna!przepiękna kolorystyka:)

Asia pisze...

Wyszło pięknie i elegancko, do tego te życzenia! Super. Pozdrawiam

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Super karteczka. Pięknie wyszla. A co do tylu- to też mi się bardzo podoba, czemu by nie zrobić tak ladnej swojej wizytówki !

Joanna Oborska pisze...

Piękna i jak zawsze nieziemsko elegancka :)

Irina Honcharyk pisze...

beautiful card!

hania739 pisze...

Rewelacyjna - ja zawsze jestem zauroczona Twoimi karteczkami:))

Aleksandra P. pisze...

jak zawsze perfekcyjnie. A te skręcane róże.. miód!

Grejsi pisze...

piękna karteczka! Taka elegancka, subtelna - idealna na taką okazję. Cudne kolorki!

Aszczka pisze...

Elegancka i delikatna jak zawsze ;-)

Ines pisze...

strasznie lubię podglądać Twoje twory:D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Moniś fantastyczna kartka! Zwłaszcza różyczki muszą się świetnie prezentować na żywo, a w dotyku pewnie są milusie :)
Masz piękne logo, nie było mnie tu dawno więc dopiero teraz pozwolę sobie je pochwalić ;)

Kasia pisze...

Mistrzowskie wykonanie. Uwielbiam Twoje kartki, zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam.

Elly pisze...

Beautiful, beautiful, beautiful!!! ;-)

hugs, Elly

kamarek pisze...

Piekne kwiaty.

Patti Jo pisze...

Soooo beautiful!!! Love your arrangement with the gorgeous roses and your lacy borders and frames! Stunning work Monia!!!

perelka111 pisze...

SUPER SĄ TWOJE KARTECZKI:)

moniqurd pisze...

Kartka niesamowicie piękna i delikatna w tych pastelach.

Violinowo pisze...

Dla tak pięknej kartki sama przeszłabym na emeryturę:)Kolorki bajeczne.

Anonimowy pisze...

Oj jaka urocza!!

IWA pisze...

Ech, ach i och! :-)

Елена Дашкевич pisze...

Очень красиво!

Unknown pisze...

Śliczna !

Mona Pendleton pisze...

WoW Stunning Monia! Love the beautiful flower arrangement and the decorative trim on the inside!

OK pisze...

ВОСТОРГ! изысканная работа!

coco.nut pisze...

przepiękna karteczka, taka delikatna i romantyczne, te kolorki subtelne i kwiatuszki mistrzowskie!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna jest :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne wykonanie.Urocza!
Dziękuję za odwiedziny na blogu. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Wygląda bardzo delikatnie =]
Ma śliczne stonowane kolory =]
Śliczna...

Trillucy pisze...

Your Dream! Harmoniczne kolory są piękne! Naprawdę sprytne lub naprawdę, kocham kreacje!

Moje Brzydactwa pisze...

Uwielbiam takie przestrzenne kartki z okienkiem. Kiedyś moja koleżanka wpadła na pomysł żeby za kalką techniczną w okienku umieszczać zasuszone liście i roślinki :) bardzo urocza ta Twoja praca:)

monia pisze...

Cudna i taka delikatna :)))
Uwilbiam Twoje dopracowane w każdym calu kartki ...:)
Pozdrawiam

Natka pisze...

Lekka, zwiewna, urocza! Pozaginane kwiatki pzepiekne!

Chimera pisze...

Jest przepiękna, no cudo!! Kompozycją z kwiatków i liści będę się zachwycać cały dzień ;)

Mellanka pisze...

UWIELBIAM oglądać Twoje kartki :)