Translate

piątek, 2 września 2011

Pamiątka chrztu

To właściwie auto-lift tej kartki.


Sporo wycinanek z maszynki - mój ulubiony border Spellbinders Parisian Accents, który przewija się po całej kartce, gałązki Marianne LR0151, a do tego białe kwiatuszki. Świeca ozdobiona Pearl Makerem.


Przestrzenna strona z życzeniami...


...i kieszonka na prezent...


...oraz prosty tył.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze :*
Życzę wspaniałego weekendu, ja wybieram się na spotkanie skrapujących lublinianek :)

34 komentarze:

KLAUDIA-GR. pisze...

Bardzo elegancka karteczka :)

gré pisze...

beautiful

gré

lilavati pisze...

pieknie i elegancko:) zazdroszczę Ci tego scrapowego spotkanka, bawcie się dobrze:)

Chimera pisze...

Piękna jest!!

morena pisze...

Bardzo elegancko ;)I jak zwykle pięknie ;)

AgaSi pisze...

Śliczna, stonowana,elegancka i bardzo uniwersalna bo może być zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca :) Już się nie mogę doczekać jutra :)

Ludwisia pisze...

przesliczna karteczka no i eleganckaaa...

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna pamiatka :) Bardzo podoba mi sie Twoj ulubiony border :) wstazeczka i wzor papieru, calosc piekna :)

KOLOROWY ptak pisze...

nigdy nie potrafię się napatrzeć... piękna!

Gocha pisze...

wow! świetna, pięknie ja ozdobiłaś :)

Trillucy pisze...

Nagyon-nagyon szép és elegáns! :-)

hania739 pisze...

Po prostu piękna !!! :))

Colorina pisze...

bardzo elegancka i pięknie ozdobiona:)

Colorina pisze...

bardzo elegancka i pięknie ozdobiona:)

OriBella pisze...

Piękna elegancja!

Elly pisze...

Beautiful as usual!! ;-)

cyga pisze...

Bardzo elegancka, a przepraszam, pytała Pani Monię, czy można tak sobie liftować?

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękna ! Nie mam slów.

Po prostu Asia pisze...

bardzo mi się podoba! :)

Asia Hadzik pisze...

Śliczna:)

Anna Zaprzelska pisze...

Jest jakiś spokój w tej kartce, jest też Twoja klasyka i elegancja:) Szkoda, że Lublin tak daleko:(

Agnes pisze...

Beautiful blog!
Beautiful creations!!
hugs, Agnes

Anabel pisze...

Przepiękna Twoja karteczka Moniu :D

Artes de Nágela pisze...

That's so cute!

Barbara pisze...

Bardzo subtelna....

Kasia pisze...

EEEEch! Kartka jak zwykle piękna. A ja tak bardzo chiciałabym w tym czasie mieszkać bliżej może choć podglądać mogłabym lublinianki w czasie scrapowania

JagaBa pisze...

śliczna karteczka i wspaniała pamiątka!!
Również żałuje ,ze nie wyemigrowałam do Lublina:P

pozdrawiam cieplutko
xxx

Niebiesko_Oka pisze...

Ciepłe, spokojne i stonowane kolorki :).
Nigdy nie pomyślałabym, że będą pasować na taką okazję.
A tu proszę - w Twoich rękach wszystko da się połączyć i dopasować :D.

Ludkasz pisze...

Jak zwykle pięknie i niezwykle elegancko:)

Boei pisze...

Rewelacyjna pamiątka, jestem nią oczarowana:)

Malgodia pisze...

Bardzo elegancka pamiątka, piekne papiery chociaż poważne,bardzo dobrze pasują :)

CraftyMoly pisze...

Podoba mi się Twój styl - piękna kartka - gratulacje :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Mrrr.... śliczna kartka!!!
Lekka, delikatna :)
:*

Joanna Oborska pisze...

Niezmiennie podziwiam perfekcję wykonania! Z aptekarską dokładnością :)