Translate

piątek, 23 września 2011

Komplet ślubny

Immacola brała ślub w zeszłym tygodniu i miałam przyjemność brać udział w tej uroczystości. Z tej okazji zrobiłam dla młodej pary kartkę i dopasowaną do niej ramkę, a wszystko w torbie.
Użyłam mojego ulubionego delikatnego papieru W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło i łagodnie zielonej strony Przyszła wiosna - W pąkach krokusów.

 


Kartka jest prosta, jej głównymi ozdobami są serwetki, angielskie róże Marianne róże angielskie LR0162 wycięte z grubego papieru czerpanego, gałązki Marianne wykrojnik gałązka LR0150 i  listki z zestawu Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164.


Strona z życzeniami:


i strona z cytatem:


Wnętrze razem:


I tył, tu ozdobą jest serwetka i białe półperełki Kars, które pięknie lśnią.


Ramka z cytatem, to pomysł, który bardzo spodobał mi się u Betik, więc zapytałam ją o zgodę na wykorzystanie.  Dziękuję bardzo Betik, moja ramka z pewnością nie jest tak piękna jak Twoje :*


Ramka jest ozdobiona podobnie jak kartka, czyli róże, odrobina brokatu Frosted Lace, gałązki, gaza, serwetka. Cytat podkleiłam kosteczkami 3mm, aby był bardziej przestrzenny. Jeśli młodej parze się nie spodoba, zawsze może go wyjąć i włożyć zamiast niego zdjęcie, ponieważ jest to zwykła ramka z Ikei.


Bardzo dziękuję Wam za wszystkie słowa wsparcia pod poprzednim postem, znaczą dla mnie bardzo wiele :*

Trzymajcie proszę za mnie kciuki, bo dziś będę prowadzić warsztaty, o których wspominałam ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego weekendu :)

29 komentarzy:

JagaBa pisze...

Przepiękny ślubny komplecik!!!!Pięknie wyglądają te różyczki zrobione z papieru czerpanego!!Piękny cytat w rameczce:)

Ala M. pisze...

Nie tylko w ten ramce, na kartce również :) Piękne! prace jak zawsze wykonane z dużą starannością i dbałością nawet o najmniejsze detale.

lucy z mazur pisze...

Śliczne te kartki,sama delikatność

hania739 pisze...

Komplet jest cudowny, delikatny, widać, że włożyłaś w to pracę swoje serce :))

Gosik pisze...

cudny komplecik!

Alexandra pisze...

CUDEŃKO :)

bossanova pisze...

śliczny komplecik

Joanna Oborska pisze...

Twoje prace, Moniu, zawsze są bardzo eleganckie ale ten komplet bije rekordy szyku. Śliczny, niezwykle delikatny :)
Kciuki trzymam :)

Anonimowy pisze...

Cześć Moniu. Wspaniała kartka - jesteś mistrzynią:) Pozdrawiam ciepło.

xxxtglxxx pisze...

Wow Monia!! :)

This is just so, so beautiful! Stunning work, it all looks fabulous!

hugs

xxalisonxx

IWA pisze...

Tym razem przeszłaś sama siebie! Szczyt delikatności i elegancji! I te cytaty, od razu je spisałam, żeby odszukac cały wiersz Gałczyńskiego!

mocca22 pisze...

przecudowny ten komplet wow;-)

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Очень нежно!!! Красота!

Rae pisze...

Śliczna jest!
A na warsztatach na pewno sobie poradzisz :)

BETIK pisze...

Kochana, prześliczny delikatny komplet!! I ramka i kartka są pięknie stylowe:) A róże z papieru czerpanego obłędne! Pozdrawiam i cieszę się, że mogłam być inspiracją:**

Alqni pisze...

Piękny komplecik:)

gré pisze...

wat is deze mooi
its un beauty

groetjes gré

Andrea pisze...

wow, what a stunning card
love it very much
hugs andrea

OriBella pisze...

Delikatny, zwiewny i taki nieziemski ten komplecik:)

Wiśnia pisze...

o matko!!!jakie cudo !prześliczna!

cyga pisze...

świetna skojarzyła mi się z bezowym tortem, lekki i słodki

Anonimowy pisze...

Całość jest piękna =] Uwielbiam Twoje prace =]
Ale ta prosta rameczka mnie zauroczyła =]
Uwielbiam rameczki =]

Malgodia pisze...

Cudowny,delikatny komplet, róże z czerpanego papieru są...brak mi słów, ach :)

aaa pisze...

Monia cóż to za śliczności!!!!! Dech zapiera

Asia Hadzik pisze...

super!

Aleksandra P. pisze...

znakomitości :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczny komplet, bardzo delikatny, i różyczki i kolory i ułożenie na koronce bardzo mi się podoba :) Ramka jest równie piękna jak praca Beti, prace w innym stylu na równi piękne :)

Colorina pisze...

świetny pomysł na prezent ślubny:)

Ag@t@ pisze...

Wow ale śliczny ten komplecik