Translate

niedziela, 11 września 2011

Mini albumik

Zrobiłam ostatnio mini albumik, na podstawie pomysłu,  który znalazłam na blogu Monikouette, oczywiście za zgodą autorki, za którą dziękuję :*
Tak wygląda częściowo rozłożony:


Podzieliłam go na dwie części.
Dziewczęcą, Zuziową, zrobiłam na różowym tle  Dla maluszka - Do przytulania, przeplatanym papierem Dla maluszka - Czyste i pachnące. Koła wycięłam największym kołem z zestawu Nellie's Choice - Frame dies multi z Tiulowej mgiełki i wytłoczyłam folderem Craft Concepts In Stitches. Małe kółka z serduszkami i kwiatkami wycinałam też z Turkusowej kropkoidalności i pociągnęłam je glossy accents.


Druga część to część chłopięca, Michasiowa, z papieru Dla maluszka - Czyste i pachnące, do którego dołączyłam kropeczki Dla maluszka - Do przytulania. Do tego trochę gazy i akrylowych kropek.



W związku z tym, że albumik jest niewielki zrobiłam go z pojedynczych dwustronnych papierów i na zewnątrz widać właśnie drugie strony Dla maluszka - Czyste i pachnące i Dla maluszka - Do przytulania. 


A tak wygląda po złożeniu:


Jest naprawdę mały, bo ma 10x15cm.



Bardzo Wam dziękuję za wspaniałe słowa pod ostatnim postem :*
Przypominam o warsztatach.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli :)

36 komentarzy:

Malgodia pisze...

Albumik jest śliczny, bardzo przemyślany, super urokliwe zdjęcia i bardzo fajna składankowa forma :)

Anonimowy pisze...

Albumik super ciekawy i efektowny.Pozdrawiam!

Aszczka pisze...

Świetny album wyszedł - i forma i kolory. Baardzo mi się podoba

Chimera pisze...

Pięknie oprawiłaś te prześliczne zdjęcia :) Jest super!

JagaBa pisze...

Albumik wyszedł przepięknie!!Użyłaś ślicznych pastelowych kolorków!!!Sama okładka też super pomyślana!!
(a córeczka jest baaaaardo do Ciebie podobna!!)
Ściskam
xxx

kasia123 pisze...

Bardzo śliczny, kolorki super.Całość rewelacyjna..

Hogata pisze...

Cudo, cudeńko! Świetny pomysł :)

Rae pisze...

Świetna forma, bardzo fajny albumik :) Tylko chyba zdjęcia z mamą brakuje :)

Unknown pisze...

wow, super sobie z nim poradzilas, kolory piekne, zdjecia rewelacyjne, bardzo mi sie podoba!
dzieciaatka masz piekne a Ty gdzie na fotkach?? :)

pozdrawiam serdecznie!!

Grejsi pisze...

cudny.... te kolorki, forma i zdobienia - po prostu mnie zachwyciły!

Anonimowy pisze...

Uwielbiam takie małe formy =]
Ślicznie wyszło =]

Gocha pisze...

Świetny pomysł, wykonanie jeszcze lepsze!

Ludwisia pisze...

Sliczny albumik!

silence pisze...

Wygląda świetnie. Podoba mi się to, jak zastosowałaś odmienną kolorystykę przy każdej serii zdjęć.

hania739 pisze...

Rodzinka prawie w komplecie... prawie, bo brakuje mi Ciebie, a szkoda, bo albumik śliczny i fajnie byłoby w nim mieć swoje miejsce:))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*
Mnie prawie nigdy na zdjęciach nie ma, bo jestem po drugiej stronie aparatu ;)

Kasia pisze...

Świetny pomysł. Wykonanie super. No i wszyscy zawsze pod ręką.

Po prostu Asia pisze...

uroczy! bardzo mi się podoba :)

coco.nut pisze...

śliczny albumik, cudeńko!!!

gré pisze...

whow its beautiful

groetjes gré

Artes de Nágela pisze...

Very, very interesting!
I love it!

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo fajny! :) Pięknie dzieci wyglądają, tata też jest, mama zdjęcia pstrykała... ;) Bardzo mi się podoba, piękna pamiątka :)

Boei pisze...

Albumik śliczny, i piękne zdjęcia...;)

Barbara pisze...

nie wygląda na taki mały ...ale małe jest piękne :)

Anula pisze...

Śliczny składaczek:)

ewkaka19 pisze...

Śliczny albumik

DUCHA pisze...

śliczny a okładka naprawdę urzekająca:)

Wiśnia pisze...

super pomysł!! cudne landrynkowe kolorki

Daria pisze...

Album jest śliczny!! A maleństwa przesłodkie :D Pozdrawiam serdecznie :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Wow!!! Ależ on jest fantastyczny!!!
Składana forma jest rewelacyjna, bardzo pomysłowa :)
Kolory... miód :D
:*

Pia pisze...

woooow so wonderful album
hugs pia

Peninia / Gosia pisze...

Fantastyczny album.Piękne wykonanie.Okładka rewelacyjna!
Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Ciepło na duszy! Pozdrawiam i ślę uściski!
Peninia*

Joanna Oborska pisze...

Piękny, Moniu, zrobiłaś albumik :) I fotki śliczne, warte takiej oprawy :)

Art_Dorota pisze...

powiedziałabym, że jest duuuużo większy :) cudny, świetna forma, uwielbiam twoje pomysły :)

Anna Zaprzelska pisze...

Jak ślicznie!!!

OriBella pisze...

Piękne prace, człowiek ani się obejrzy, kilka dni minie, a Ty tu tyle śliczności już wystawiłaś:)))
Nie dośc, że podziwiam prace, to zazdroszczę organizacji pracy i czasu:)))Szkoda, że daleko do Ciebie, bo na warsztaty stawiłabym się obowiązkowo:)