Translate

czwartek, 8 września 2011

LO i zaproszenie na warsztaty

Znowu popełniłam LO i zrobiłam go w dodatku z przyjemnością ;) Zainspirowały mnie absolutnie obłędne prace Tomoko, które odkryłam ostatnio dzięki Nimuszce :* Moje LO jest oczywiście bardzo skromne w porównaniu z Mistrzynią, ale nawet mi się podoba ;)
Na zdjęciach widać Zuzię robiącą fotki swojemu chomikowi, więc tytuł jest dwuznaczny ;)


W związku z tym, że jako bazę wybrałam papiery K&Company Jubilee, to naprawdę nie trzeba było dużo dodatków. Użyłam kilku gałązek, zawijaska Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką LR0112, kwiatów wiśni, borderów Parisian Akcents, koronki, akrylowych kropek, koralików i mikrokulek (gratisów ze Scrapcafe) przyklejonych crackle accents.


Jeden wyraz to naklejki, a drugi wycięłam z tektury falistej.


Tym skrapem chciałam zaprosić osoby mieszkające w okolicach Lublina na warsztaty, które będę miała przyjemność prowadzić, pod tytułem:

Albumy, kartki, zakładki i skrapy, czyli co nieco o utrwalaniu wspomnień.

Termin – 23 września, godz. 16.00
Czas trwania – 2 godz.
Cena – 20zł
Miejsce – Kalejdoskop, Łęczna, ul. Stefanii Pawlak 6
Wielkość grupy – 5-8 osób
Proszę o zapisy pod nr tel. 506-585-646 lub mail kasia@kalejdoskop.leczna.pl

Program warsztatów:
1. Krótki wstęp – przybliżenie zagadnienia scrapbookingu. Prezentacja przykładowych prac.
2. Demonstracja materiałów i narzędzi oraz podstawowych technik stosowanych w scrapbookingu.
3. Ozdobienie zdjęcia lub zdjęć, czyli wykonanie skrapa. Wykonane prace uczestnicy zabierają do domu.

Uczestników proszę o przyniesienie zdjęć do ozdobienia.  Zapewniamy profesjonalne materiały.

Mam nadzieję, że będziemy się wspaniale bawić i uda mi się zarazić uczestników moją pasją. W takim przypadku oczywiście będziemy organizować kolejne warsztaty, na inny temat – albumy, kartki okolicznościowe, ramki na zdjęcia, zakładki, czy alterowanie przedmiotów.

Zapraszam serdecznie :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :)

19 komentarzy:

Matilde pisze...

LO jest przewspaniałe! A tytuł dobrałaś niesamowicie :)

Julapi pisze...

Ciekawe czy chomik sie uśmiechał:) bo Zuzia jak widzę zadowolona strasznie. Fajny scrap. Super że udała Ci się poprowadzić warsztaty.

Anabel pisze...

cudny scrap!! szkoda, że mieszkam tak daleko od Ciebie i nie nauczę się takiego robić :(

JOKE pisze...

Very nice and what a beautyful girl!!!
Liefs Joke Holland

Joanna Wiśniewska pisze...

Najbardziej podoba mi sie to ze Twoja coreczka ma taka sama grzywke :) Odkad mam corke to na dzieci patrze troszke inaczej, dokladniej? sama nie wiem ale zauwazam wicej szczegolow :)
Sliczne LO, a pomysl zrobienia go na tak ozdobnym papierze bardzo mi sie podoba bo to duze ulatwienie dla poczatkujacych, tak mysle. Chetnie wybralabym sie na Twoje warsztaty... nie bedzie mnie tylko dlatego, ze daleko mieszkam. Ide teraz zajrzec do Tomoko :)

Anonimowy pisze...

Szkoda że nie mieszkam bliżej.
Śliczności!Pozdrawiam!

Marghe pisze...

Witaj Monia, że najpiękniejsze prace masz, jestem piękna praca, bardzo podoba mi tych dokumentów, pozdrowienia od Apure / Wenezuela i dziękujemy za odwiedzenie mojego bloga.
Hello Monia that most beautiful papers you have, I'm beautiful work, I really like those papers, greetings from Apure / Venezuela and thanks for visiting my blog.

IWA pisze...

Świetny scrap! Wywołał uśmiech od ucha!

Violinowo pisze...

Jak zwykle kartka na medal.Bardzo żałuję,że mieszkam tak daleko Lublina na pewno wybrałabym się na te warsztaty.

Unknown pisze...

Oj szkoda że nie mieszkam bliżej. Chętnie pojawiłabym się na Twoich warsztatach Monisiu i z jeszcze większą chęcią Cię poznała :)))
LO jest cudowne, śliczne, słodkie kolorki, pasujące do radosnej chwili jaką niewątpliwie była sesja chomiczka :)))))

Kasia pisze...

Scrap rewelacyjny- jak zwykle.A udział w warsztatach byłby dla mnie nie do przecenienia, gdyby nie odległość.

Colorina pisze...

bardzo radosny:)przesympatyczne fotki...pięknie dobrane materiały do scrapa:)

Ludkasz pisze...

Cudny scrap:)I baardzo żałuję,że nie mogę przybyć na warsztaty z Tobą:)

lilavati pisze...

cudny, a fotka... prawie każdy ma takie na swoim koncie:)
szkoda, że te warsztaty tak daleko:( chętnie bym z Tobą poscrapowała:)

Bellaidea pisze...

Norwegia za dalego /wlasnie przeczytalam o warsztacie Finn ale i Lublin tez, niestey. Prace Tomoko BARDZO mi sie podobaja ale Twoja tez jest sliczna, modelke masz urocza :)

Kasia B. pisze...

Przepiękny scrap Moniu, szkoda,że Toruń tak daleko,bo z wielką przyjemnością przybyłabym na Twój kursik :)
Pozdrawiam serdecznie:):)
Zaglądam w miarę możliwości i podziwiam Twoje wspaniałości tylko brak czasu nie pozwala mi coś napisac (początek roku szkolnego po 3 latach przerwy..... brrr)

ania pisze...

Cudowny scrap. Dziękuje za zaproszenie na warsztaty - rezerwuję dla siebie miejsce (może wreszcie się czegoś nauczę).Będę na pewno. Zadzwonię, chociaż wolałabym się zgłosić mailowo- o ile nie sprawiałoby to różnicy...(awersja do telefonów). Pozdrawiam!

Ela pisze...

śliczna praca jak zwykle u Ciebie:)

Dziekuję za zaproszenie, w tym terminie nie dam rady niestety:(, ale mam nadzieję, że w przyszłości okazja jeszcze będzie

ania pisze...

Usiłuję się "dobić" pod wskazany nr telefonu bezskutecznie:(( Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze załapać na warsztaty! Miłego wieczoru!