Translate

niedziela, 18 września 2011

Gościnnie w Card Patterns

W związku z tym, że ekipie z Card Patterns spodobała się moja kartka, mam ogromną przyjemność gościć w wyzwaniu Sketch 133 :D
A oto moja interpretacja mapki, która przewija się na wszystkich stronach kartki: 


Zrobiłam kartkę prostą w formie, oczywiście w dopasowanej do zestawu torbie. Użyłam niebieskiej strony papieru Przyszła wiosna - W żonkili bukietach, koronkową serwetkę wycięłam Spellbinders - Shapeabilities - Floral Doily Motifs, a jej wnętrze wypełnia papier Koronki na okrągło. Szyld wycięłam Spellbinders - Shapeabilities - Fancy Tags Two, a dookoła ułożyłam Gałązki Marianne  LR0151 wycięte z krokusów. Użyłam też przecudnych kwiatów Prima - Athena Flowers Powder Puff.



Strona z życzeniami, również według mapki:


Strona z cytatem, pod którym umieściłam kieszonkę na pieniądze.


I wnętrze razem:


oraz tył z mnóstwem perełek zrobionych Pearl makerem:


Bardzo dziękuję ekipie Card Patterns za wyróżnienie i zapraszam Was do wspólnej zabawy :) Tak wygląda mapka:


Wam również dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :)

28 komentarzy:

Elly pisze...

Just gorgeous!!!!

gré pisze...

its so beautiful

gré

coco.nut pisze...

kartka jak zwykle przepiękna!!! i ciągle nie mogę wyjść z podziwy nad twoim sposobem wykorzystywania wykrojników- zawsze używasz kilku, a nigdy nie ma wrażenia przeładowania, zawsze subtelna elegancja!!! jakiś korków nie udzielasz? ;)

lilavati pisze...

ja mam takie same odczucia jak coco.nut:) i podziwiam szczerze Twoje kompozycje:)
mam już pewiem zbiór wykrojników, ale jak zaczynam coś komponować to ciągle coś mi nie pasuje, a Ty z taką lekkością tworzysz kartki...
no, i bardzo podobają mi się Twoje torebki, masz może jakiś sprytny szablonik samej torebki, bo chyba będę musiała jakąś gotową rozbroić:)

Ludwisia pisze...

Sliczna karteczka!

Chimera pisze...

Zgadzam się z dziewczynami, świetnie łączysz ze sobą wszystkie te wycinanki, jesteś w tym mistrzynią! Kartka jak zwykle jest przepiękna, delikatna, podziwiam!!

rudlis pisze...

Gratuluję wyróżnienie :)
Oczywiście popieram w 100% moje poprzedniczki. Karteczka cudna.

kasia123 pisze...

Kolejna piękna karteczka.

Ala M. pisze...

Świetna kartka, życzę kolejnych wyróżnień.

Gocha pisze...

Wyróżnienie w pełni zasłużone, wszystkie Twoje prace powinny być wyróżnione! Kartka oczywiście przepiękna :)

Artes de Nágela pisze...

Very beautiful!
I loved it!

Dominique pisze...

Wspaniała kartka :D
Uwielbiam oglądać Pani prace :)

Boei pisze...

Gratuluję wyróżnienia! Karteczka piękna- subtelna i elegancka;)

JagaBa pisze...

Coco,napisała to co i ja bym chciała!!!Piszę się na Twoje warsztaty pt."jak wykorzystywać wykrojniki!!":P..i pisze całkiem poważnie..zorganizuj coś w następnym roku w Wawie:)))

Piękna karteczka!Podziwiam też torebeczki ,które do nich robisz!!!

JagaBa pisze...

Ach,no i gratki serdeczne!!!!!!

ściskam,
xxx

Kasia pisze...

Cud, miód i orzeszki- jak zwykle. Jest piekna.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wielkie dzięki dziewczyny za Wasze miłe słowa :*

Coco, Jaga, a kto oprócz Was chciałby przyjść na takie warsztaty, możemy się ewentualnie umówić na jakieś prywatne korki ;D

Unknown pisze...

U Cibie karteczka ozdobiona w 5D - świetny pomysł na torebeczkę do kartki zgraną idealnie z zawartością

OriBella pisze...

Elegancko i urzekająco i pięknie:) Gratulacje Monia wyróżnienia!!!

Marghe pisze...

To całkiem jak wszystko co robisz ...
That pretty as everything you do ...

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! Love all the flowers and pretty trim!

Pia pisze...

woooow such a wonderful card, lovely details
hugs Pia

Patti Jo pisze...

Sooooo pretty! Love your arrangement! Each layer could be a card in itself! Gorgeous work Monia!

Daria pisze...

Gratuluję wyróżnienia, wcale mnie nie dziwi że Twoje kartki się podobają :D Pozdrawiam serdecznie :D

Natka pisze...

Cudna jak zwykle, no i super patent na torbę!

Asia pisze...

Jak zwykle zachwycająca:) Popieram dziewczyny, robisz niezwykłe rzeczy z wykrojnikami, a wszystko ze smakiem... piękne Twoje karteczki!Szkoda że tak daleko mieszkasz, z chęcią umówiłabym się na takie prywatne korki :) Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny pomysł na mapkę. Bardzo mi się podoba :) Całość bardzo bardzo ładna i dopasowany kolorem druk/napis z życzeniami bardzo mi się podoba :)

Marlena M. pisze...

So complex and beautiful! )