Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Czyżby ślubna?

Tym razem również żadnych wymyślnych form - prosta i szybka kartka według mapki Card Patterns Sketch 130, robiona ekspresowo tuż przed imprezą ;)
Kolory inspirowane czerwono-białym zaproszeniem na ten ślub i powrót do męczonych przeze mnie kiedyś rozetek.
Papier to W tiulu i koronkach - W tiulu koronkaTiulowa mgiełka.




Miejsce na życzenia:


Wewnątrz kieszonka na pieniądze, jej brzeg odrysowałam od wykrojnika i wycięłam ręcznie...


...i tył, również delikatnie ozdobiony.


Całość w komplecie z torebką :)


W związku z tym, że kartkę zrobiłam z moich ulubionych papierów z Galerii Rae, od których jestem już chyba uzależniona, bo tworzę niemal wyłącznie z nich, zgłaszam ją na wyzwanie#4 do UHK Gallery :)

Pokażę Wam jeszcze efekty zmagań z papierem i klejem mojej sześciolatki, oczywiście w jej ulubionym kolorze :) Zrobiłyśmy sobie razem twórczą sobotę :)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

38 komentarzy:

Chimera pisze...

Bardzo elegancka kartka, charakteru dodają jej te czerwone kwiaty, bosko to wygląda!
Gratulacje dla Twojej szcześciolatki :)

coco.nut pisze...

karteczka PIĘKNA!!! jest tak niesamowicie dopracowana, z tyłem włącznie, że po prostu porażona jestem... i te z poprzednich postów też przecudne, szczególnie ta z tulipanami (cięgle nie mogę jej "rozgryźć"), a nie pisałam tam, bo 60 wcześniejszych komentarzy mnie osłabiło jakoś... ;)

coco.nut pisze...

aha, no małej pogratuluj - zdolna bestia!!! moje szkodniki nie są zainteresowane niestety :(

Anna Zaprzelska pisze...

Wow,jaka elegancka!
I pragnę dodać, że rośnie Ci spora konkurencja:)

AgaSi pisze...

Moniś, pozwól że dziś napiszę tylko, że obie są śliczne. :*

Unknown pisze...

strzeż się, konkurencja czycha :D

Ludwisia pisze...

Bardzo elegancka.i...przepiekne karteczki cudenka... ba ale jakie...

ZUzanna pisze...

Prosta i szybka? wow!! jest niesamowita!

gré pisze...

its beautiful

groetjes gré

Unknown pisze...

gratuluje, że tuż przed imprezą dajesz radę zrobić TAKĄ szybką karteczkę. No a córcia świetnie sobie radzi ze scrapowaniem...

Joanna Wiśniewska pisze...

Pięnkna,czerwone kwiatki dodają jej uroku :) Twoja córeczka bardzo dobrzes obie radzi :) ŚŁiczną kartkę zrobiła i jak mi się dobrze wydaje użyła moje ulubione parisian accents :)

Po prostu Asia pisze...

śliczna kartka, bardzo podoba mi się kontrast między papierem a kwiatkami :)
a co karteczki córy powiem tylko: konkurencja rośnie :P

Art_Dorota pisze...

karteczka przepiękna, zazdroszczę Ci tych wszystkich wykrojników, ehhh... czemu one takie drogie :(
do tego wszystkiego Twoje niecodziennie pomysły, uwielbiam te kartki, cudne są, a córeczka widać talent po mamusi ma jak nic :)

Boei pisze...

Kartka cudna!! Praca Twojej córeczki również śliczna- w końcu mała ma mistrzynię koło siebie;)

Trillucy pisze...

Po prostu magiczne lub Monie! :-)))

Aszczka pisze...

Piękny komplet...

mag pisze...

Piękne kartki :)
No i myślę, że Twojej córci mogłaby pozazdrościć niejedna początkująca osóbka :D

Carla S. pisze...

Your projects are absolutely stunning, Monia! Very elegant designs! Thanks so much for joining us at Card Patterns this week!

IWA pisze...

Prosto i pięknie! A jabłko pada oczywiście blisko jabłoni!

Violinowo pisze...

Kartki boskie.Zdolna mama-zdolna córka.Pozdrawiam

Gocha pisze...

Kartka ślubna wspaniała, wszystko mi się na niej podoba zaczynając od wykrojniku przez rozetkę, kwiaty po torebkę! Na dodatek ślicznie zapakowane, pomysł bomba! A kartka córki (jeśli dobrze myślę?) jest śliczna :)

Colorina pisze...

bardzo efektowna i dopracowana w każdym detalu:)bardzo podoba mi się pomysł na wykrojnikowe uchwyty do papierowej torebki:))

Anabel pisze...

Moniu, cudna ta karteczka :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudna kartka!
A rozetka mistrzostwo - ja ciągle się jej uczę ;).
A jaka zdolniacha nam rośnie - urocza karteczka :D.

kasia123 pisze...

Śliczności . Wielkie brawa dla sześciolatki.

hania739 pisze...

Monia - Twoje karteczki jak zwykle są cudne, już myślałam, że mnie niczym nie zaskoczysz, ale gdzie tam ... Ty masz niesamowite pomysły, a każda karteczka to niesamowite dzieło :)) No i oczywiście rośnie Ci konkurencja i to jak widać w bardzo szybkim tempie:))

Elly pisze...

BEAUTIFUL!!!!

JagaBa pisze...

Kocham Twoje rozetki!!!!Piękna karteczka ,niezwykle delikatna..z odrobina namiętności/czerwieni:D

Dziękujemy za udział w wyzwaniu:*

JagaBa pisze...

Ach,jak mogłam zapomnieć o najważniejszym..KARTECZKA CÓRECZKI JEST JESZCZE PIĘKNIEJSZA!! :P

Suzanne Russell pisze...

Beautiful design and execution! Such an interesting take on the challenge. Thanks for sharing your work.

cyga pisze...

Bardzo świeża,urocza kartka a kwiatuszki dodają pieprzyku,

silence pisze...

Twoje rozetki są idealne. Piękna, ślubna elegancja. Ale małe, zdolne rączki stworzyły równie elegancką pracę :)

Татьяна А. pisze...

Ooooow, very nice!!! I like it!!

OriBella pisze...

Przecież Ty nie możesz zrobic tylko karteczki, nie dośc, że idealna z tymi wykończeniami, to jeszcze w idealnym opakowaniu!:) A córcia zdolna, oj zdolna, będzie mamusię wspomagac:)

aneta pisze...

Piękne prace,bardzo subtelne a zarazem wyraziste,śliczności:)

mocca22 pisze...

Gratuluję!!!!!!!!!!!!!Jako pierwsza i mam nadzieję, że więcej naszych zdominuje szeregi wyzwań zagranicznych :-)

Aluna pisze...

Gratuluję wygranej :) To miło, że będziesz goscinną projektantką mapki #133 na Card Patterns

Blue pisze...

Moje gratulacje, karteczka jest cudowna, dziękuję za odwiedziny