Translate

środa, 21 września 2011

Opakowanie na prezent urodzinowy...

...zrobiłam dla mojego męża.
W związku z tym, że to opakowanie dla mężczyzny, użyłam cudnego kraciastego papieru z nowej kolekcji W kratkę RZR - Kwantyfikacja w kolorze rudym. Kolor ten idealnie pasuje również do zawartości torby, którą jest ulubiony napój mojego męża ;) Torba jest duża, ma 30x13x9 cm i zużyłam na nią 2 arkusze papieru, resztką podkleiłam torbę od środka przy uchwytach, dla wzmocnienia.
 


I jeszcze bilecik, przywiązany do uchwytu, zrobiony z papieru Implikacja w kolorze rudym, do którego dodałam mini-rozetkę wyciętą Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185, na którym przykleiłam gazę farbowaną kawą i serducho z cudnym ćwiekiem.




Muszę poruszyć jeszcze jeden, przykry dla mnie temat. Każdy, kto chciał się zainspirować moimi pracami i kiedykolwiek próbował do mnie napisać z prośbą o zgodę, wie doskonale, że zawsze takiej zgody udzielam. Jest mi miło, jeśli Was inspiruję. Rozumiem też, że czasami jakieś prace czy ich elementy zostają w pamięci i wykorzystujemy je podświadomie... Jednak nie mogę się zgodzić na kopiowanie moich prac, jakie wielokrotnie spotykałam. Tu i tu są przykłady, które poruszyły mnie ostatnio. Naprawdę jest mi bardzo, bardzo przykro i smutno...


Dziękuję za wszystkie miłe słowa :) 

32 komentarze:

Kasia pisze...

Prawdziwie męskie, a z wyraźnie dołączonym damskim sercem. Praca jak zwykle piękna.

Kasia pisze...

Jeszcze jedno! Dopiero teraz doczytałam o skopiowaniu Twoich prac i zajrzałam tam. To bardzo nieuczciwe, że nie ma nawet wzmianki o tym,skąd zaczerpnęła wzór. Cóż, jak świat światem ludzie podszywali się,podkradali cudze DOBRE pomysły. Wiem,że to boli, bo to kradzież, ale na pocieszenie - gdyby te kartki nie były piekne to by nie zwróciła na nie uwagi i nie próbowała podrobić.

MaAg Scrap pisze...

ślicznie!!!

Blue pisze...

Fantastyczna torebka, a wykonanie wyśmienite, jak wszystko co robisz

vivi22 pisze...

Monia, to się nazywa świństwo i niestety, nie masz na takie zachowanie innych ludzi, wpływu. A torebki śliczne :)

BETIK pisze...

Uwielbiam kratki:) Opakowanie wygląda świetnie!
..a jeśli chodzi o niemiłe akcenty... no cóż, chyba taki już los tych co pokazują swoje prace:) Warto przynajmniej zwracać uwagę ale to chyba i tak walka z wiatrakami... Pozdrawiam

lilavati pisze...

świetna torebka:) co do kopiowania prac, wystarczyłoby chyba nawet napisać, że to lift Twojej kartki, zobaczymy czy bedzie odzew na Twoje pytanie:(

Ala M. pisze...

Torba prezentuje się rewelacyjnie!
Co do kopiowania - przykre odkrycie, robisz piękne i oryginalne kartki, masz swój styl, który kusi, aby go naśladować. W dobrym tonie jest zapytanie autora o zgodę np. na lift a już obowiązkowe powinno być podanie podlinkowanego źródła inspiracji. Zdziwił mnie komentarz pod jednym z Twoich wpisów z zapytaniem jak zrobić taką kartkę. No cóż... pozostawię to bez komentarza.
Pozdrawiam!

cyga pisze...

Rzeczywiście kartki są prawie idealnie skopiowane.
Torebka prezentowa jest świetna i taka radosna

Rae pisze...

Powtórzę, to co Ci nieraz mówiłam - bardzo dobrze, że jej napisałaś co o tym myślisz, bo nie można takiego zachowania puszczać płazem, ale nie przejmuj się też aż tak. Po prostu szkoda Twoich nerwów.

A torba prezentowa świetna, perfekcyjnie wykonana :)

morena pisze...

Torebka świetna ;) Mąż napewno zadowolony ;) A co do skopiowania twoich karteczek to masz Moniś rację. To przykre ;)

Aluna pisze...

Rozumiem, gdyby zaczerpnęła inspirację, wzorowała się na Twoich pracach - "nie dała linka, może to nadrobi". Ale one są zerżnięte na żywca !!! A to ponoć Polacy są mistrzami w ściąganiu ... Przykre ...

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Torba wyszla bombowo 1111 Co do kopiowania prac, szkoda slów.

Anna Zaprzelska pisze...

Moniczko! Opakowanie genialne - wnioskuję po kolorach, że Twój mąż gustuje w tych samych napitkach co mój:D Koniecznie musimy ich razem zapoznać:)
Co do kopiowania - cóż, pewnie marne to pocieszenie, że zazwyczaj kopiuje się to co śliczne, pomysłowe i twórcze. Nie pochwalam takiego zachowania i przytulam mocno! Dobrze, że zabrałaś głos!

Alexandra pisze...

Ja Twoje prace ubóstwiam i kocham miłością nieskończoną :)
Torebka przepiękna i te kolorki :)
A co do kopiowania - cóż...wszystko co publiczne i piękne na pewno kiedyś zostanie wykorzystane, ale warto przy tym wspomnieć skąd pochodzi inspiracja. No i inspiracja jedno a dość wierna kopia drugie. Przykre to, ale cóż....
Przytulam :)

perelka111 pisze...

piekna torebeczka:)

Pia pisze...

wauuuw so wonderful and lovely details
hugs Pia

Art_Dorota pisze...

cudna torebka i wspaniały pomysł :) a z tym podebraniem pomysłu, to rzeczywiście przykre, sama wiem ile kosztuje czasu wymyśleć cos nowego i niepowtarzalnego... (i z tym chyba najdłużej schodzi)

hania739 pisze...

Ja jak zwykle jestem zauroczona Twoimi pracami, które zawsze mają tyle smaku i elegancji :))

noomiy pisze...

tag jest cudowny :)

gré pisze...

its un beautiful paperbag

gré

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne opakowanie do prrezentu, czy to się aby nie pije z colą? tudzież tylko na lodzie ? ;) Bardzo podoba mi się serduszko na rozetce z ćwiekiem :) Nie martw się Moniu, nie ma co sobie dnia psuć. Uśmiechnij się i powiedz sobie, że Mistrza wielu będzie póbowało kopiować :)

Anabel pisze...

Moniu, Twoje opakowanie zachwyca :) mąż pewno doceni Twoją pracę, mój, to tyle ogląda, że go już nic nie rusza...
i musze doczytać o co chodzi z kopiowaniem, bom nie w temacie..
Pozdrawiam serdecznie :)

Malgodia pisze...

świetna torebeczka w baardzo fajną krateczkę i ucho w niej tak fajnie wycięte :)
Co do kopiowania dobrze, że o tym napisałaś, tak właśnie trzeba "karać" odgapiaczy!

Julapi pisze...

Podziwiam Cię bo ja po prostu kupiłabym torbę a Ty zadałaś sobie tyle trudu żeby ją zrobić. Dlatego mąż na pewno będzie zachwycony:)

JagaBa pisze...

Pięknie zapakowany prezent dla męża..oj,chyba wiem co lubi:P :)))))

Moniś,ściskam mocno!!!Jakis czas temu znana Ci pewnie Agnieszka poruszyła ten temat na swoim blogu..ileż tam było komentarzy i jakich?!!Niektórzy uważają ,ze powinno się patentować nasze pomysły,bo logiczne jest (dla nich) ze jak się pokazuje publicznie swoje prace ,to ktoś zechce je sobie skopiować!
Moim zdaniem ludziom po prostu brak kultury!bo dla mnie sprawą logiczną jest i to nawet nie podlega dyskusji,ze jeśli zainspirowałam sie czyjąś pracą to piszę o tym na blogu lub pytam wcześniej o zgodę!!Szanuje pracę innych ,tak samo jak bym chciała żeby ktos szanował mnie!
Jedyny plus z takich historii jest taki(napisał to ktos wyżej),że kopiuje sie tylko najlepszych:)!!!Myśl teraz o tym juz się nie denerwuj:)
ściskam :****

ania pisze...

Piękna torebka!! W piątek przywiozę ze sobą jeszcze jedną koleżankę. Do zobaczenia:)

Gocha pisze...

Torba wspaniała, mi by chyba było szkoda papieru :P Karnecik słodziutki ♥
A co do kopiowania - chamstwo! Ale nie przejmuj się kochana i tak Twoich prac nie da się podrobić! są jedyna w swoim rodzaju! :*

ewkaka19 pisze...

Śliczne opakowanko. Mężuś pewnie zadowolony

Artes de Nágela pisze...

I loved it!

Joanna Oborska pisze...

Moniu, opakowanie jest śliczne i bardzo gustowne :)
Co do kopiowania pomysłów rozumiem Twój smutek. Najlepsze doświadczenia w tej dziedzinie mam z dziewczynami zza wschodniej granicy, one nie mają najmniejszych oporów ze wskazaniem autora pomysłu i mają za to mój najwyższy szacunek. Szkoda, że nie mają zbyt wielu naśladowczyń takiego postępowania.

OriBella pisze...

Opakowanie po prostu strzał w dziesiątkę, idealne! A to serducho na rozetce to jak wisienka na torcie:)
Moniś ta sprawa z podkradaniem cudzych pomysłów, to strasznie trudna jest,bo jeszcze o ile (jak pisałaś) czasami coś tam podświadomie wykorzystujemy i tego się nie da uniknąć, to takie "kopiowanie na chama" bez pytania i bez żadnej informacji choćby o inspiracji jest po prostu nieprzyzwoite i wskazuje na totalny brak kultury.
Dobrze, że napisałaś komentarz, kobieta powinna sprostować i najnormalniej w świecie przeprosić. Tylko czy ją na to stać? Pozdrawiam ciepło:)