Translate

piątek, 30 września 2011

Komu folder, komu?

...bo zrobiłam ich kilka ;)
Nie wiem, czy pamiętacie ślubną pastelową serię z odrobiną fioletu? Możecie zobaczyć ją tu i tu. Moja ulubiona para chciała podarować rodzinie ślubne zdjęcia na pamiątkę, więc do kompletu powstało kilka folderów, w podobnym klimacie, z tym samym cytatem, ale każdy trochę inny. Tym, co je łączy są papiery, kwiaty i perełki z  Pearl Makera. Zasypię Was dziś zdjęciami ;)
Pierwszy folder ozdabiają wycinanki Spellbinders Labels Fourteen, do których dodałam mnóstwo Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents, w tym narożniki i border oraz kwiaty wiśni w kolorze lilac.


Drugi folder również ozdabiają bordery Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents,
ramkę wycięłam Nestabilities - Labels Seventeen, a szyld Spellbinders - Shapeabilities - Fancy Tags Two, dodałam też kwiaty wiśni w kolorze violet.


Na trzecim folderze widać ramki Spellbinders - Nestabilities - Labels Three, ozdobniki Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents i kwiaty wiśni w kolorze violet.


Kolejny to znowu  bordery Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents, ramka wycięta Spellbinders Labels Fourteen,  tym razem bez kwiatów, ale z koronką.


Następny folder również ozdabiają wycinanki  ze Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents, ramkę wycięłam Nestabilities - Labels Seventeen, a do tego dołożyłam kilka słodkich białych kwiatków.

 

I ostatni, na którym widać Spellbinders - Nestabilities - Labels Eighteen i śliczny kwiatek wiśni w kolorze violet.


Tutaj można zobaczyć, jak ozdobiłam wnętrza folderów, dodając cytat i kieszonkę na płytę CD.


I jeszcze tył, ozdobiony podobnie, jak przednia okładka.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

35 komentarzy:

Aleksandra P. pisze...

pracowita z Ciebie osóbka:)foldery - ja wszystko u Ciebie - w niezwykle eleganckim, pięknym stylu

Aleksandra P. pisze...

jak*

IWA pisze...

Jak zwykle pięknie i elgancko!

frogus_80 pisze...

Och jak zwykle cudowne :)

Unknown pisze...

Piękne, delikatne foldery i jaki wysyp... ach zazdroszczę zaplecza wykrojnikowego...

Ala M. pisze...

szaleństwo! bardzo piękne, eleganckie i dopracowane w każdym szczególe :)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna kolekcja! subtelna i elegancka :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekne sa :) Dodatki z Parisian Accents sa sliczne, kolor papierow rowniez bardzo ladny :)

AgaSi pisze...

Moniś, jesteś niesamowita! Piękne, subtelne folderki, ślicznie ozdobione, bardzo miło jest dostać fotki w takim opakowaniu.

Julapi pisze...

Piękne, pastelowe i niesamowicie wykonane. Kto będzie chciał oglądać zdjęcia jak dostanie takie cudne opakowanie:)

wiol5 pisze...

Są PIĘKNE.I TYLE...

fussia pisze...

Śliczne te foldery, delikatne i eleganckie :)

Alqni pisze...

Jejku dech mi zaparło:) Są rewelacyjne!

Natka pisze...

Prześliczne i wykonane niezwykle starannie jak zwykle u Ciebie!
Słoneczne pozdrowienia

Barbara pisze...

maniaczka folderowa...hahaha :)) żartuję kochana,piękna robota :))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zawsze, gdy Cię odwiedzam zastanawiam się czy nie masz przypadkiem jakiegoś urządzenia do cofania się w czasie :P naprawdę nie wiem, jak znajdujesz czas na na zrobienie tych wszystkich prac ;)
Foldery są cudne!!!
Jak zawsze pięknie skomponowane :D
:***

cyga pisze...

Cuttlebug rozgrzany do czerwoności, bardzo eleganckie foldery.

Unknown pisze...

wow you been working a lot
they are all beautiful cards very soft color thank for showing

hania739 pisze...

Zaszalałaś - wszystkie śliczne i te delikatne kolorki dodają jeszcze uroku :))

GosiaMachynia pisze...

cudowności jak zawsze !!!!!!!

Asia pisze...

Tylko do podziwiania i zachwycania :) Pięknie wykonane, dobrane... i co tu więcej mówić jak inni powiedzieli wszystko :) Pozdrawiam

justysias7000 pisze...

Przepiękne, takie subtelne i delikatne!;)

Violinowo pisze...

Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twoich kartek,a te foldery są bajeczne.

Chimera pisze...

Komu? Ja poproszę ;) Ale cuda, nie da się przejść obok Twoich prac obojętnie.

Gocha pisze...

Jaka pokaźna kolekcja
każdy folder jest na swój sposób wyjątkowy! :))

OriBella pisze...

Piękne, delikatne, nostalgiczne i jaka wspaniała kolekcja:)

edytta-p pisze...

Dawno tu nie zaglądałam i mam spore zaległości. Teraz zerkam, a tu cała masa przecudnych rzeczy. Napatrzeć się nie mogę :)

Mona Pendleton pisze...

oh so pretty Monia!

Mona Pendleton pisze...

oh so pretty Monia!

Kasia pisze...

Jak zwykle piękne prace. I tyle tu wspaniałych inspiracji. Maestria w każdym calu. A ja mam w pracy wizytację i nie mam czasu na relaks przy papierkach. Buuu...

Irene pisze...

Stunning and so beautiful.

luv
irene
xxxx

IQ7 pisze...

Wszystkie śliczne, dopieszczone... pozdrawiam:)

Artes de Nágela pisze...

Very, very beautiful!

Anabel pisze...

aa, a ja siedzę i wzdycham do Twoich pięknych prac :)
Moniu, chciałabym umieć tak połączyć ze sobą różne wykrojniki...

Niebiesko_Oka pisze...

Prawdziwy wysyp cudności!
Piękne, delikatne foldery :).