Translate

wtorek, 26 lipca 2011

Ze szczyptą fioletu

Kolekcja W tiulu i koronkach jest bardzo uniwersalna i można ją łączyć nie tylko z moim ulubionym różem ;) Tym razem połączyłam je z fioletem. Tak pastelowych pudełek i swingów nie robiłam jeszcze nigdy. Są to podziękowania pary młodej dla rodziny i przyjaciół. Dziś tylko pierwsza część, bo było ich sporo ;)

Swing zrobiłam z papieru Koronki na okrągło, dodałam fioletową wstążkę, koronkę i kremowe kwiaty wiśni.


Koronka tym  razem po obu stronach kartki:


I dwa eksploding boxy:


Pierwsze z  papierów Cała w koronkach  i W tiulu koronka...


 ...a drugie z Tiulowej mgiełki...


Pomysł na mocowanie motylka zaczerpnęłam od Elaine 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :* Zawsze mnie bardzo cieszą :)
Dziękuję też Asi, Katarzynie i Donce za wyróżnienie :*



Pozdrawiam serdecznie :)

37 komentarzy:

perelka111 pisze...

przesliczne pudełeczko:) aż chce sie na nie patrzeć podotykać i podziwiać:)

Anna Baldwin pisze...

Pudełka są rewelacyjne, papiery idealne na taka okazję.
Pozdrawiam

Malgodia pisze...

Cudne pudełka i kartka również, jej kolorystyka bardzo mi się podoba :)

Patti Jo pisze...

Just discovered your blog and your work is GORGEOUS!!! Love your designs and color combinations!!! Beautiful work!!!!

gré pisze...

beautiful

gré

Elly pisze...

Lovely stylish card and boxes. I must say AGAIN: I lOVE your style. Wish we could get together and play with cardstcock, punches and dies ;-). Unfortnately the distance is a little too big ;-) ;-) . Such a pity.

hugs, Elly

Pelargonia pisze...

Coś pięknego! Kolory bajeczne...
Ten fiolet jest cudny! Zdradzisz co to za papier?

fussia pisze...

Śliczna, strasznie podoba mi się kolorystyka i zestawienie fioletowej wstążeczki z koronką :)

Barbara pisze...

piękne pudełka....

cyga pisze...

bardzo delikatna kompozycja i kolorki

Hogata pisze...

Pudełka udały Ci się wyśmienicie :)

Unknown pisze...

Piękna i delikatna kompozycja !

Boei pisze...

Śliczne- PODZIWIAM:)

Monika1011 pisze...

Cudnosci! Bajkowa kolorystyka,wszystko tak pieknie dopasowane i dopracowane !

kasia123 pisze...

Piękna karteczka , bardzo śliczne kolorki i pudełeczka rewelacyjne.

Matilde pisze...

Czarujące :) Podobają mi się zwłaszcza pudełeczka!

Unknown pisze...

Świetne prace, bardzo inspirujący blog, zapraszam po wyróżnenie

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna eteryczna kartka!
Pudełka są śliczne :).
Bardzo elegancko wygląda połączenie beżu i fioletu.

Aluna pisze...

Prześliczne i ciekawe zestawienia kolorystyczne. Twoje prace są zawsze tak dopracowane i przemyślane - dla mnie zawsze będziesz mistrzynią !!! A gdybyś jeszcze zdradziła jaki to wykrojnik lub dziurkacz - ten motylek, to byłabym w 7 niebie ;) Pozdrawiam...

Violinowo pisze...

Zapraszam do odebrania wyróżnienia,które zostawiłam na swoim blogu.Pozdrawiam

coco.nut pisze...

przecudne są wszystkie!!!

JagaBa pisze...

Karteczka śliczna,bardzo delikatna i subtelna !Pudełeczka również urocze!!Bardzo podoba mi się ten akcent fioletu ..dodaje "smaczku" wszystkim pracom !
p.s.piękny motylkowy wykrojnik!!!:)))

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna delikatna kartka, zdaje sie pachniec lawenda...
Pudeleczka rwniez bardzo ladne :)

Megliken pisze...

Twoje pudełka zawsze zachwycają :)

Na czym przyklejasz motylki? Widzę, ze to przezroczysta folia, ale nie wiem, czy kupujesz gdzieś, czy wycinasz np. z folii do drukarek lub z ofertówek?

Anna Zaprzelska pisze...

Przepiękna i delikatna kartka!!! Śliczna:)

u Alojka pisze...

piękne, uwielbiam ten kolor na kartkach.

rudlis pisze...

Cudowności jak zwykle u Ciebie :))) Nie wiem co bardziej mi się podoba - aranżacja pudełek czy kartki. Mam w domu papierki koronkowe Rae, ale jeszcze w całości - pod wpływem Twojej pracy chyba zacznę je ciąć ;)
Pozdrawiam z deszczowego Śląska:*

Alza pisze...

Przepiękne :)
Jestem Twoją wielką fanką :)

Dominique pisze...

Wspaniałe są te pudełka z latającymi motylkami :D
Dziękuję za radę. Wyłączyłam weryfikację. Dopiero od niedawna prowadzę bloga, więc nawet nie wiedziałam, że miałam to ustawione :)

Moniś-ka pisze...

Fantastyczne wszystko, widać odnajdujesz się w każdej kolorystyce:):) zazdroszczę:)
I oczywiście gratuluje wyróżnienia:)
Pozdrawiam ciepło.

CARPENTER pisze...

Piękne !!!!

OriBella pisze...

Ślicznie i nastrojowo, urzekła mnie kompozycja na karteczce:)

Trillucy pisze...

Hi Moni!
Spojrzałem na cały blog i jestem pod wrażeniem. Piękne, cudowne, niesamowite, fantastyczne, nie mogę znaleźć słów!
Gratulacje, łuk głęboko przed tobą! :-)) Pozdrowienia Edit Huber (http://trillucy.blogspot.com)

monia pisze...

Pudełka zachwycają w każdym calu :)
Tak dokładne i piękne!!!

monia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
agea pisze...

ależ cudeńka, gratuluję wyróżnienia:)

Anonimowy pisze...

śliczne :) trafiłam przez przypadek na ten blog i na pewno na dobre się zadomowię :) zainspirowała mnie Pani :)