Translate

sobota, 30 lipca 2011

Test...

Kiedyś już Wam wspominałam, że jak tylko dostaję nowe zakupy, zaraz muszę je wypróbować. Z tych testów powstała taka prosta karteczka:


Bazę wycięłam wykrojnikiem koło z falbanką Marianne LR0112, na nią nakleiłam koło wycięte największym kołem z zestawu Nellie's Choice - Frame dies multi z papieru Graphic45 - Unchained melody.



Kartkę zdobią róże wycięte Wykrojnikiem chińskie róże LR0163 ze sztruksowych spodni mojej córki ;) Dzięki wykrojnikowi róże zostały wycięte idealnie, co nie jest łatwe przy tak kłopotliwym materiale :) Do tego oczywiście listki z tego wykrojnika, zawijasek LR0116 oraz mnóstwo kryształków - Prima -Say it in crystals oraz Papermania - Capsule Collection - Red Hot.


Materiały ze Scrapcafe:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*
Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu.

35 komentarzy:

rudlis pisze...

Cudna, delikatna karteczka :) A pomysł z wykorzystaniem sztruksowego materiału świetny. Tobie również życzę miłego weekendu.

Kasia pisze...

Prosta! Taaak! Ale jaka piękna!

Daria pisze...

Piękna Ci wyszła ta "prosta" karteczka :D

lilavati pisze...

haha, sztruksowe spodnie córki:))) dobre:) a karteczka jak zawsze cudna:)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna! kwiatuszki są boskie! córce na pewno spodobała się nowa wersja jest spodni ;)

Pelargonia pisze...

Piękna! Jak zwykle :) Pomysł ze sztruksem super! Musze powiedzieć, że ja ostatnio chciałam wyciąć kwiatki wykrojnikami Marianne D z dużo cieńszego materiału i się nie udało... Może za cienki był?

Natka pisze...

Po prostu piękna! No i pomysł na wykorzystanie starych spodni - rewelacyjny!

OriBella pisze...

Wszystko piękne, ale pomysł na sztruksowe róże kapitalny:)Umiem zmajstrowac przeróżne papierowe kwiaty i wykrojniki mi do tego niepotrzebne, ale teraz pierwszy raz pomyślałam, że szkoda jednak że nie mam takiego wykrojnika;)))

Kasia B. pisze...

Przepiękna karteczka!! i piękne fotki
również robiłam kwiatki ze spodni córki ale jeansowych :)

coco.nut pisze...

cudna kompozycja, a kwiatki obłędne!!!

cyga pisze...

Te różyczki to już Twój znak rozpoznawczy ja poproszę kursik na najbliższym spotkaniu może się skuszę na wykrojnik. Kryształki bardzo ładnie ożywiają karteczkę, a różyczki i mieczyk pięknie dopasowane kolorystycznie.

Unknown pisze...

strasznie mi się podobają kartki w tych fikuśnych wykrojnikowych kształtach :))

Alcia pisze...

Piękna karteczka!! A teraz już wiem jak mogę wykorzystać ubranka po moim synku :D Pozdrawiam!!

CARPENTER pisze...

Piekna kartka - umiesz wykorzystać każdą rzecz nawet spodnie córki ;) nic sie nie zmarnuje ;) świetny kształt kartki !!!

Aluna pisze...

Jejku, jakie Ty masz pomysły. Jak widać scraperce wszystko się przyda... Tylko, co na to córcia?

Matilde pisze...

Pomysł na sztruksowe kwiatuszki jest naprawdę niezły!

Karolina pisze...

Wszystkie twoje kartki są śliczne,
kwiatki bardzo ładne

kasia123 pisze...

Piękna ta karteczka, teraz żałuje że nie kupiłam sobie ostatnio tego wzoru wykrojnika.

Unknown pisze...

Przepiękna!!!

Anonimowy pisze...

Niby prosta, ale świetnie się prezentuje =]

Elly pisze...

Even your "simple" cards are beautiful ;-).
Love the Marianne die. We DO have nice stuff in the Netherlands, don't we? ;-)

hugs, Elly

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna :)

IWA pisze...

Niesamowity efekt!

Moniś-ka pisze...

Prosta i śliczna, pełna uroku..a te róże wyglądają po prostu fantastycznie:)
Równiez życze miłego weekendu:)
Pozdrawiam.

Chimera pisze...

Cudna jest ta karteczka, bardzo mi się podoba!

Julapi pisze...

Piekna i nietypowa kartka. Pomysł z różami świetny, warto czsami zostawić cos co moze wydac sie bezuzyteczne:) Nie wspomne już o pieknym mieczyku w tle, ten niesamowity kolor.

donka66 pisze...

Zachwyciły mnie Twoje kartki w tym kształcie, to dzięki nim zdecydowałam się na kupno robala :) Kartka jest przepiękna, zresztą jak wszystkie Twoje prace.

Riet pisze...

So gorgeous Monia.

Hugs Riet.xx

AgaSi pisze...

Przepiękna karteczka, delikatna, cudne kryształki!!! No i zdjęcie super, widzę, że nie tylko ja zwróciłam uwagę na kwiatek w tle :)

BellaArt pisze...

Ach przepiękna jest!:)
Sztruksowe róże są świetne!:)

Dorota pisze...

Moniko, przedni pomysł z wykorzystaniem starych spodni córki :) Różyczki są śliczne, a cała kartka bardzo elegancka!

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous! Love those pretty flower embellishments and scalloped shaped card!

Anabel pisze...

różyczki rewelacyjne :)
i cała karteczka bardzo elegancka :D

Unknown pisze...

Cudna kartka i różyczki, ja to się boję na razie ciąć wykrojnikami coś innego poza papierem

monia pisze...

Wow u Ciebie nawet testowanie jest piękne :)))