Translate

piątek, 16 września 2011

Chińskie róże...

...to motyw przewodni kolejnej kartki - nie da się nie zauważyć, prawda? ;)
Pobawiłam się właśnie Wykrojnikiem chińskie róże Marianne Design LR0163, wycinałam je z filcu, co ręcznie nie byłoby takie proste.


Bazę stanowią rozetki, które zrobiłam z Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180. Dołożyłam też liście z Wykrojnikiem chińskie róże Marianne Design LR0163 i kilka z  Wykrojnika angielskie róże Marianne LR0162.


Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby w kompozycji nie znalazło się jeszcze mnóstwo zawijasków - Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką LR0112, Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116, Marianne D - Wykrojnik kwiatek LR0110 i pocięta na kawałki wycinanka z Marianne D - Wykrojnika gałązka LR0150.  Tu i ówdzie połyskują półperełki Kars, a na papierowych kwiatach odrobina brokatu Frosted Lace.


Niestety kolory na zdjęciu wyszły mi dość przekłamane, musicie uwierzyć na słowo, że na żywo kwiaty są dużo lepiej dopasowane kolorystycznie do papieru :(
Przypominam o warsztatach, to już ostatnia chwila na zapisy :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

36 komentarzy:

Anna Carolina pisze...

Śliczna! Zazdroszczę umiejętności tworzenia tych przecudnych róż.... moje zawsze się rozjeżdżają :(
Na pewno tu wrócę :) Pozdrawiam ciepło!

Unknown pisze...

Monisiu, jak zwykle wspaniała praca, i nie przejmuj się zdjęciem. Zawsze trzeba wziąć poprawkę na to, że aparat nie odda całego uroku karteczki :))) Uwielbiam te Twoje chińskie róże na kartkach, naprawdę masz już wielką wprawę w robieniu ich :-)) Ja ostatnio sobie pomogłam tym, że swoje różyczki wycinałam w filcu samoprzylepnym ;-)

gré pisze...

its beautiful

gré

bossanova pisze...

piękna!

angel pisze...

Piękna kartka!

Joanna Oborska pisze...

Śliczna karteczka! Magiczna Twoimi kwiatkami i zawijaskami :)

Ludwisia pisze...

Sliczna karteczka,a te roze so przesliczne
Pozdrawiam.

:0)

perelka111 pisze...

jak zwykle uroczka karetczka:)

cyga pisze...

Te filcowe różyczki nadają takiej miękkości całej kompozycji

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zachwycająca!!!
Róże są boskie :D mi tak jakoś nie wychodzą... ;)
:*

IWA pisze...

Prezentuje się przepięknie!

Chimera pisze...

Te róże wyglądają świetnie. Podziwiam to, jak połączyłaś ze sobą różne wycinanki. Jest super!!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Wspaniała kartka, zjawiskowy papier i do tego te cudowne różyczki :)
Gdybym była w Lublinie to na pewno zapisałabym się na kursik do Ciebie ;) Jestem pewna, że dużo mogłabym się nauczyć :) Ale nic straconego, bo pewnie i w październiku co się będzie działo. A wtedy z wielką chęcią zostanę Twoją uczennicą :D

P.S. Może faktycznie telepatia? ;) W końcu obie mamy tak samo na i imię, a nasze nazwiska zaczynają się na J. ;) Aż jestem ciekawa Twoich latawców.

Aszczka pisze...

Cudne kwiecie ;-)

Marghe pisze...

Monia How nice, I really liked the flowers look gorgeous, and the colors are beautiful utilizastes, many saluditos from Apure / Venezuela.
Hola Bienvenida a mi blog, y que honor que seas mi seguidora. Un abrazo desde Apure/ Venezuela.
Escribe texto o la dirección de un sitio web, o bien, traduce un documento.
Cancelar
traducción del español al polaco
Monia Jak miło, bardzo lubiłem kwiaty wspaniały wygląd, a kolory są piękne utilizastes, Pozdrowienia z Apure / Wenezuela.

kasia123 pisze...

Śliczna.

Violinowo pisze...

Cudna,zawijaski i koronka dodają tylko uroku.Ciekawy pomysł na róże z filcu.

Anabel pisze...

Moniu, cudna karteczka, zachwycam się jak każdą :)
a te białe róże są papierowe czy tez z filcu???

rudlis pisze...

Oj, piękna, delikatna karteczka :) Lubię Twoje wspaniałe kompozycje kwiatowe. Filc gdzieś w domu mam, ale jeszcze nie próbowałam "ukręcić" z niego kwiatka...może w końcu kiedyś spróbuję.

noomiy pisze...

efekt powala na kolana! nadal nie mogę się podnieść.. CUDO!
ściskam!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Anabel kremowe róże są z papieru wizytówkowego, bo nie miałam filcu w odpowiednim kolorze ;)

Artes de Nágela pisze...

Very nice!
I love this mix of textures that you did.

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna jest :) Piękna kompozycja, różyczki, listki od chińskich różyczek bardzo mi się podobają :) Różyczki bardzo ładnie się prezentują na śwetnych rozetkach :) A te malutkie różyczki są boskie :)

Anonimowy pisze...

Te filcowe różyczki są boskie =]
I nawet takie kolorki przekłamane bardzo mi się podobają =]

Pozdrawiam

Ludkasz pisze...

Pięknie wszystko dopracowałaś...

monia pisze...

Piękne róże :)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful Monia! Your flowers are always so gorgeous!

Kasia pisze...

Och..., ach...., nie mogę oczu oderwać! Piękna! Tak pięknie zgrała się lekkość wycinanek z (robiacym wrażenie dość ciężkiego) papierem, chłód brokatu z ciepłem filcu. Ech... Chciałam napisać coś mądrego, ale cóż ja mogę w zderzeniu z taką maestrią....

Aleksandra P. pisze...

takie te różę... cieplutkie, w sam raz na jesień

Blue pisze...

Fantastyczna karteczka, różyczki są boskie

Gocha pisze...

niebieskie róże! marzę o takich ale prawdziwych :D ale Twoje mimo, że są sztuczne pięknie wyszły! kartka wyszła bardzo ładna :)

IQ7 pisze...

Piękne zestawienie, subtelne... pomimo filcu, kwiatki prezentują się bardzo elegancko...pozdrawiam:)

Mellanka pisze...

Fantastycznie te kwiatki wyglądają :) Cudna jest!

Natka pisze...

Piekne kwiaty w roli głównej!

clos pisze...

ale piękne te kwiatuchy!

erzibügelchen pisze...

It is so beautiful!

Hugs from Germany, Gaby