Translate

poniedziałek, 15 października 2012

Nowości listopadowe Marianne D

Jeśli śledzicie stronę Marianne Design, to wiecie, że pokazywana jest tam zapowiedź nowości z kolejnego miesiąca na przykładzie konkretnych prac. Miałam przyjemność wykonać dwie kartki w ramach prezentacji nowego listopadowego wykrojnika Marianne Design LR0253, czyli pięknie tłoczonej księgi.


Pierwsza kartka to kartka na Boże Narodzenie. Każdą stronę książki wycięłam z różnych papierów, Songbook i Vintage pastels. Całość skleiłam na trzeciej wycinance i uformowałam tak, by była przestrzenna.


Kompozycję uzupełniłam październikowymi gałązkami Marianne D - Wykrojnik LR0249, Marianne D - Wykrojnik LR0250 i Marianne D - Wykrojnik LR0251


Dodałam róże JU0850, kwiatki JU0853, vintage lace dark JU0843 i szyld Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212, na którym nastemplowałam holenderski napis ;)


Druga propozycja zastosowania księgi LR0253 to kartka ślubna. 


Księgę przykleiłam wewnątrz ramki wyciętej Marianne D - Wykrojnik Anja's Large Oval LR0236. Na księdze umieściłam obrączki  Marianne D - Wykrojnik obrączki LR0238 oraz piękną gałązkę z kwiatem Marianne D - Wykrojnik LR0248. Na dole i górze kartki znajdują się kompozycje ułożone z  Marianne D - Wykrojnik LR0249, róż JU0849, róż RB2206 i pręcików JU0853.


Papiery to Marianne D Indian summer i Sweet summer. Tym razem księgę wycięłam 4 razy i skleiłam razem.


I jak Wam się podoba nowy wykrojnik i moje propozycje zastosowania?
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzę udanego tygodnia :)

41 komentarzy:

edytta-p pisze...

Przecudne kartki, wykrojnik także, ale Ty go fantastycznie wykorzystałaś :) Super!

Alexandra pisze...

Coś pięknego, ale to już Twój znak firmowy :)

morena pisze...

Wow!Piękne,cudne...itd.

Tigrulya/Lena Alt pisze...

very much beautifully!!!

wiola_c pisze...

Podziwiam Twoja dbałość o każdy najmniejszy szczegół. Wyczarowujesz niebanalne karteczki. :)
Kompozycje na nich są zawsze dopracowane, dokładne i bardzo piękne :D
Śliczne karteczki !
Super "zareklamowany" wykrojnik-ksiązeczka ;P
Teraz to i ja chce go mieć. :D

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Wow I love the first card,what a beauty!!greetings Miranda

Karmeleiro pisze...

o, świetne, a te karty książki naprawdę fantastycznie wkomponowałaś.

GosiaMachynia pisze...

wow super :)) karteczki superaśnie, wykrojnik też zapowiada się fajnie :))

Bea pisze...

Pieknie!

Anka_Hanka pisze...

A ja się w piątek zastanawiałam, że te karteczki ze strony Marianne D. coś mi przypominają;) teraz już wiem, suuuper. Pozdrawiam

Anka_Hanka pisze...

A ja się w piątek zastanawiałam, że te karteczki ze strony Marianne D. coś mi przypominają;) teraz już wiem, suuuper. Pozdrawiam

Asia pisze...

Super wykorzystałaś ten wykrojnik :)Karteczki wyglądają rewelacyjnie!

Anabel pisze...

wykrojnik świetny, a Twoje karteczki rewelacyjne!!!!

Татьяна А. pisze...

Very nice!!!

Natka pisze...

Świetny efekt trójwymiarowy efekt uzyskałaś używając warstwowo wykrojnik księgi!

Mellanka pisze...

O joj!!! Cudne te nowe wykrojniki.
Ślicznie je wkomponowałaś w swoje prace :)

Mihaela pisze...

Gorgeous creations, love the book die cut!!!

Wanda pisze...

prześliczne karteczki:)pozdrawiam

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
They are beauuuuuuuuutiful !!!!!
sei bravissima
un bacio Ada

monia pisze...

Cudnie !!!!

Chimera pisze...

Bardzo eleganckie, wspaniała reklama dla tego wykrojnika :)

Klaudia/Kszp pisze...

Genialnie wykorzystany wykrojnik :)

Riet pisze...

What a wonderful cards.

Hugs Riet.xx

OriBella pisze...

Perfekcyjna prezentacja nowego wykrojnika w Twoim wykonaniu!!!Prześliczne karteczki, zwłaszcza pierwsza:)

Matilde pisze...

Świetnie reklamujesz te wykrojniki :))

krystynas pisze...

Twoje propozycje zastosowania wykrojników zawsze na najwyższym poziomie - cudnie inspirujesz.
Kartki są przepiekne.

BellaArt pisze...

Wspaniałe prace! Pierwsza karteczka mnie urzekła;))

Katrina pisze...

Przepiękne, rewelacyjne karteczki! Świetnie wykorzystałaś ten wykrojnik. :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Einfach zauberhaft, alle beide. Du hast viele schöne Stanzer MD gebraucht. Liebe Grüsse, Ulla

Malgodia pisze...

Piękne te książeczki, ale w Twoim wydaniu :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Cudne kartki z wykorzystaniem nowego wykrojnika :))

Olgeline pisze...

Wow, this looks brilliant! :) What an amazing creation, so beautiful! :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekne. Obie bardzo mi sie podobaja :)

ArtIs pisze...

Ale cudnie wykorzystałaś te wykrojniki! Kolorystyka taka soczysta, pięknie:)

cyga pisze...

Śliczne kartki, te wykrojniki coraz bardziej kuszą

luzik-Danka pisze...

Prace jak zawsze cudne dopieszczone.Moniu a gdzie mozna kupic wykrojnik ksiązeczkę?

[Kasia] pisze...

Nic dodać nic ująć, jest idealnie jak zawsze :)

Dobra pisze...

Obie karteczki są wspaniałe, ale ta pierwsza to mnie urzekła. Jest po prostu cudowna.

AgaSi pisze...

Moniś, prześliczne kartki, super pomysł na wykrojnik i świetna reklama :) Kolorystycznie bardziej podoba mi się ta druga, takie lody pistacjowe z malinowym sorbetem :)chociaż pierwszej też nic nie brakuje, pastele i taki lekki klimat vintage również lubię.

Pasja Asi pisze...

Super są te karteczki :) Pozdrawiam

viola pisze...

Kartki przepiękne!!! pozdrawiam:)