Translate

poniedziałek, 29 października 2012

Radosne kartki zimowe

W sobotę odbyło się comiesięczne spotkanie skrapujących lublinianek, na którym robiłyśmy kartki z najnowszej kolekcji papierów Galerii Rae. Ja zrobiłam jedną - radosny namiocik z misiem Marianne D SF1114. Czerwony papier to Ciepły sweterek.




Gdy wróciłam do domu, stwierdziłam, że zrobię drugi, niemal bliźniaczy tent. Tym razem użyłam stempla Marianne D SF1115 i papieru Pod kocykiem kolorowe sny. Mam wrażenie, że ta kartka jest jeszcze bardziej radosna od czerwonej.



Obie kartki razem wyglądają tak:


Użyłam kilku wykrojników: Marianne D Gwiazdy CR1226, Marianne D Choinki CR1227, Marianne D Anja's Squares LR0242.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzę Wam udanego tygodnia :)

42 komentarze:

Ala M. pisze...

obie są równie piękne, ciepłe i pełne pozytywnej energii

wiola_c pisze...

Wesołe są te karteczki. Oba obrazki ślicznie wyglądają z okienek. :)
Atmosfera na spotkaniu musiała być bardzo radosna, bo udzieliło się to na Twoich karteczkach. :D
Pozdrawiam cieplutko :*

Elly pisze...

Sweet and Beautiful!!!

morena pisze...

Bardzo wesołe i śliczne karteczki;)Na spotkaniu było bardzo świątecznie ;)

Iwona pisze...

Obydwie są słodkie urocze i cudne:)

Unknown pisze...

Супер!
Радісні і веселі!

Paseczkowa pisze...

Jakie cudeńka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne!!!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Wesolutkie , cieplutko - zimowe kartki :) Wspaniałe !!!!

ArtIs pisze...

Te karteczki są tak "ciepłe", że o zimie nie chce się myśleć :)

Natka pisze...

Obie karteczki śliczne i radosne!

Paula Art pisze...

Piękne są :) Pozdrawiam http://paulaaart.blogspot.com/

chanya13 pisze...

Śliczne i radosne karteczki - obydwie są cudowne

Karmeleiro pisze...

Rzeczywiście niezwykle radosne kartki!

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
La tua card e' stupenda e lavorata con molta precisione...sei super bravissima...
un bacio Ada

hania739 pisze...

Obie karteczki są bardzo radosne, śliczne :)) Zapraszam do siebie, żebyś mogła zobaczyć moje autka.

ewkaka19 pisze...

Śliczne i wesołe

MOLLIK pisze...

śliczne wesołe karteczki :)

Гуля pisze...

Супер!

Rae pisze...

Od razu zgadłam na grupowym zdjęciu, która Twoja :) Ślicznie wyszły, takie cieplutkie :)

Anka_Hanka pisze...

Bardzo radosne i słodziutkie:)

cyga pisze...

Radosne, radosne, radosne jak święta, których dotyczą. Spotkanie było świetne, może jeszcze ktoś nas zasponsoruje;).

Chimera pisze...

Jakie śliczne i cieplutkie!! Ta czerwona wpadła mi w oko

Boei pisze...

Idealne;)

BellaArt pisze...

Obie piękne i cieplutkie:))

Matilde pisze...

Ale wesolutkie!

rudlis pisze...

Obie radosne i w świątecznym klimacie :)

lilavati pisze...

urocze karteczki:)

Daria pisze...

Cudne karteczki :)

Maciejkowa pisze...

boooskie! :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Obie są cudowne :)

Riet pisze...

What a wonderful cards Monia.

Hugs Riet.xx

Marghe pisze...

hermoso trabajo
http://mayodetalles.blogspot.com

Katrina pisze...

Śliczne, przeurocze i radosne karteczki. :)

Blue-Anna pisze...

Słodkie karteczki, zwłaszcza z bałwankiem:)
Lubie takie wesołe, dziecięce wzory, nigdy mi się nie nudzą:)

ania pisze...

Bardzo sympatyczne, pogodne i optymistyczne:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudne są :)

[Kasia] pisze...

Dzięki nim się uśmiechnęłam więc są zdecydowanie radosne :)

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacyjne, bardzo wesołe :)

kalamaja pisze...

Piękne :) i nie jestem w stanie wybrać, która bardziej mi się podoba.

Ludkasz pisze...

Urocze, bardzo pogodne kartki:)

AgaSi pisze...

Urocze i słodkie te karteczki, papiery są bardzo radosne, te kolorowe śnieżynki podobają mi się najbardziej z całej kolekcji. Szkoda, że nie mogłam być z Wami.