Translate

piątek, 12 października 2012

Kartki dla pań przedszkolanek

Dla pań przedszkolanek mojego Michasia zrobiłam na Dzień nauczyciela dwie bliźniacze kartki.


Obie z tym samym  stempelkiem, odbitym tuszem Memento i kolorowanym promarkerami.


Czekoladowa kartka z tych papierów z chłopcem w brązach i zieleniach.


Forma to lekko zmodyfikowana tri fold card, której schemat znalazłam tutaj. Zmodyfikowałam ją przycinając ukośnie wewnętrzne skrzydełko, ale okazało się, że wtedy kartka brzydko się układa, kiedy stoi. Dlatego właśnie wewnętrzne skrzydełko przykleiłam i wyszła taka śmieszna forma.


Stempelek podkleiłam owalami wyciętymi za pomocą  Nellie's Choice - Frame dies multi oval i Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204. Wszystkie warstwy są rozdzielone kosteczkami 2mm. Dołożyłam mnóstwo różnych kwiatuszków - różyczki, astry i lilie.


Niebieską kartkę zdobią te papiery i chłopiec w szarościach i błękitach.



Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzę udanego weekendu :)

32 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

śliczne są !!! Bardzo mi się podobają pokolorowane obrazki aż zazdroszczę ja chyba nigdy się tak nie nauczę :))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Gosiu za miłe słowa :* Komplement chyba trochę na wyrost, bo ja dopiero zaczynam z kolorowaniem, a w dodatku mam tylko jeden zielony promarker ;P

wiola_c pisze...

Moniko wcale nie widać, że dopiero zaczynasz. Dla mnie stempelki kolorujesz ślicznie.
Masz jeden zielony promarker? A ja widzę cieniowanie. Tym bardziej jestem pod wrażeniem.
Karteczki są śliczne. Panię będą zachwycone. :D
Chłopczyk jest blondynem jak Michaś ;)
Bardzo fajnie wyszła ta forma karteczki.
I zielone szyszeczki, które mi się bardzo podobają :D
Ślicznie !!

Anka_Hanka pisze...

Cudne i to w każdym szczególe:) a może byś tak dla mało wtajemniczonych zrobiła krótki kurs kolorowania stempli? Mimo, że według Ciebie to początki dla innych ... cóż...można pomarzyć...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wiolu, Aniu dziękuję :*

Co do kolorowania - w moim przypadku jest to pójście na żywioł, eksperymentowanie i zabawa z kolorami. Na You tube jest mnóstwo fajnych filmików z kolorowaniem, polecam ;)

Erica ♥ pisze...

Oh how lovely and beautiful these
cards, wowww !
Have an nice weekend.

Hugs Erica ☼

Beacia - 24 pisze...

Moniu cudnie wychodzi Ci to kolorowanie. Jestem pod wrażeniem tym bardziej, że piszesz tu o początkach czego wcale, a wcale nie widać. Prawda jest taka, że ktoś ma talent w rekach to każdą rzecz zamieni w niesamowite cudo.
Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko i idę sobie jeszcze na karteczki popatrzeć.

Bea pisze...

Fajne!

Kasia pisze...

Przesympatyczne karteczki:) Obrazki są świetnie pokolorowane zarówno pod względem doboru kolorków jak i jakości:) Nie powiedziałabym, że obrazki kolorowała osoba początkująca! Pozdrawiam!:)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Przepiękne te kartki dla nauczycieli!

Małgorzata P. pisze...

Świetne są Monia!
Panie na pewno będą zachwycone :)

donka66 pisze...

Cudowne kartki, bardzo podoba mi się ta forma. O kolorowanych obrazkach się nie wypowiem, bo... zazdrość mnie zżera, że ja nie potrafię WCALE. Kupiłam kredki akwarelowe - i na tym się skończyło. A pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam kolorować obrazki :)

Riet pisze...

What a wonderful cards.


Hugs Riet.xx

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Queste cards con timbro pitturato sono bellissime. Riesci a coniugare molto bene lo scrap con lo stamping...
un bacio Ada

Koczes pisze...

Ojej! Jak pięknie pokolorowane! Śliczne karteczki, buziaki:**

elima pisze...

Świetne! I takie kolorowe :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie mają cudne kolory :) Bardzo fajnie je zmodyfikowałaś :) Piękne są :) ps. i są szyszunie ;)

Agata pisze...

Cudne są! Chyba niebieska ciut bardziej skradła moje serce :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, Zwei wunderschöne Karten, und sehr gut coloriert.
Liebe Grüsse, Ulla

cyga pisze...

Śliczne i radosne, Panie zapewne już wiedzą o utalentowanej Mamie z czasów Zuzi, będą miały małą kolekcję.

BB pisze...

Piękne karteczki zresztą jak zwykle:) bardzo profesjonalne.

Matilde pisze...

Śliczne są! I te szyszeczki idealnie pasują do tych kwiatowych dekoracji :)

Berberis pisze...

świetne karteczki - i te pokolorowane obrazki - super!!! ja jakoś nie mam ręki do kolorowania...

Pia pisze...

wauuuw so beautiful
hugs Pia

Colorina pisze...

Piękne i świetnie pokolorowane:)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ślicznie pokolorowałaś stempelki, na prawdę widać, że masz do tego dryg ;)
Ja kolorować za nic nie potrafię.
Kartki mają fajną formę, bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam :)

manon's kaartenhoekje pisze...

wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, schitterend voor al die bloemen...

zou wel willen weten hoe u die zo maakt ze zijn zo prachtig

groetjes manon

Edi pisze...

Są take cudowne,że pozwoliłam sobie skorzystać z pomysłu i zrobiłam jedną, dużo skromniejszą:-) Dziękuję za inspirację!http://wytworkiedi.blogspot.com/2012/10/wyzwaniowo-i-nie-tylko.html

Tenshi pisze...

Świetne kartki! Ta brązowo-zielona najbardziej mi się podoba. Jeśli Urwis, dający je przedszkolankom jest podobny do tego ze stempelka, to całośc musi byc juz zupełnie urocza :)

Asia pisze...

Super... bardzo urocze i pełne wdzięku karteczki:) Panie były na pewno zachwycone :) Mogę skopiować kształt? Bardzo mi się spodobał.

Anabel pisze...

cudne karteczki!!!

kalamaja pisze...

Piękne! Ja jako nauczycielka byłabym zachwycona :)