Translate

środa, 31 października 2012

Jagody i limonka

Dziś pokażę Wam jagodowo-limonkowy komplet urodzinowy. W związku z takimi kolorami wybór papierów był dość oczywisty - Kropeczki we wrzosach i Ale plama! - Plask! Całość uzupełniłam kulinarnym dodatkiem - wydrukami babeczek.


Komplet składa się z przepiśnika, którego tekturowe okładki obłożyłam najpierw wrzosowym papierem czerpanym, a potem nakleiłam Kropeczki we wrzosach.


Odrobina gazy, cracke accents i mikrokulek dodała uroku.


Na okładkach wewnętrznych nakleiłam kieszonki z tagami, na pewno przydadzą się na jakieś szczególne zapiski, mogą też służyć jako zakładki. Przepiśnik połączyłam kółkami, dzięki czemu można dokładać luźne kartki z przepisami.


Do kompletu zrobiłam taga - karteczkę.


Kartkę ozdobiłam kwiatuszkami z papieru czerpanego. W ich wnętrzach umieściłam pręciki.


A tak wygląda cały komplet.


Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

wiola_c pisze...

Super zestawienie kolorystyczne. Limonka fajnie kontrastuje z wrzosem.
Przepiśnik i karteczka-tag wyszły bardzo radośnie.
Apetyczna ta babeczka, mniam ;)
Pięknie to wszystko wymyśliłaś. :D

Pozdrawiam :*

mośtynka pisze...

Piękny komplecik!
Kolory super do siebie pasują,i ta siateczka fajnie wygląda.
Czyżby to zwykła gaza,bo tak mi się skojarzyło?

Barbara pisze...

Wspaniały komplet...nietuzinkowe lecz piękne połączenie kolorów :)) a motyw babeczki -nieśmiertelny :)

Asia Hadzik pisze...

Świetne!

Ankie vd Polder pisze...

This looks stunning. Nice colours, great job. Hugs, Ankie

Beacia - 24 pisze...

O matko oczy prawie straciłam hahaha :) - takie tu cuda. Piękny komplecik i cudne połączenie kolorów. Jestem pod wielkim wrażeniem.

Anka_Hanka pisze...

Bardzo słodki komplecik i jaki przemyślny przepiśnik, wszystko co potrzebne...całość ślicznie wyszła i kolorystycznie i przez to "upiększenie" babeczki. Pozdrawiam

Blue-Anna pisze...

Cudowny przepiśnik:)

Karmeleiro pisze...

Bardzo mi się podoba dobór kolorów, takie żywe, soczyste i świeże.

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajny radosny komplecik !!!

Wiśnia pisze...

cudny komplet!!! bardzo delikatny

Kasia Udalska pisze...

Świetny komplet! Fajna kolorystyka :)

Dobra pisze...

Cudowny przepiśnik super zestawienie kolorów.

Aszczka pisze...

Wyszło Ci to cudo rewelacyjnie! fajnie połączyłaś kolory ;-)

askoz pisze...

Śliczny komplecik;)Wspaniałe kolorki;)

Riet pisze...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, sehr schön, dieses Set. Mir gefallen die Farben.
Liebe Grüsse, Ulla

cyga pisze...

Zupełnie jak lody jagodowe z białą czekoladą, śliczny i świeżutki.

ania pisze...

Fantastyczny przepiśnik, wspaniały prezent:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładny komplet.

[Kasia] pisze...

Cudna kolorystyka, te spękania fajowe, a całość po prostu niesamowicie wdzięczna :)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny komplet :)

OriBella pisze...

Wspaniały komplet:)

Chimera pisze...

Prześliczny jest ten komplet, połączenie kolorów idealne!!

Ludkasz pisze...

Cudny komplet:):)

bossanova pisze...

prześliczny komplecik!

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniały komplet :))

AgaSi pisze...

Cudne kolorki, jedno z moich ulubionych zestawień. Komplecik uroczy - jak zamawiający się rozmyśli to ustawiam się w kolejce, w końcu pasuje do mnie idealnie :)