Translate

czwartek, 11 października 2012

Kalendarz Świąt Nietypowych

W październikowym Kalendarzu Świąt Nietypowych urzekł nas Dzień Wychodzenia z Szafy ;P Mamy użyć czegoś, co kupiłyśmy, bo wydawało nam się niezbędne, a nie użyłyśmy ani razu i odleżało swoje na dnie szafy właśnie. Ja zakupiłam kiedyś przeceniony wianek z pręcików i szyszeczek, którego miałam wkrótce użyć, hehehe Doczekał się wreszcie, bo dziś użyłam zielonych szyszeczek do ozdobienia mojej kartki.

Bazą to karton Smooth absolute white, który ozdobiłam obydwoma stronami papieru hectic-eclectic 1. Świetnie pasował do mojej kolorowanki. 


Dodałam kilka dwukolorowych różyczek różyczkę z koronką. I oczywiście zielone szyszeczki czy też pręciki, sama nie wiem, jak je nazwać.



Koniecznie sprawdźcie,  co w swoich szafach znalazły pozostałe projektantki Rapakivi :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam :)

17 komentarzy:

Blue-Anna pisze...

Śliczna karteczka. Postawiłabym sobie jak obrazek:)

Mihaela pisze...

Beautiful card!!!

OriBella pisze...

Śliczna jest, kolorki brąz z dodatkiem różu - idealne, a i rameczka bjuti;) A ja mam takie szyszeczki w tragicznym jaskrawo różowym kolorze i też leżą na dnie szuflady...hm.. chyba już ponad rok;)

Hogata pisze...

Słodka, bardzo dziewczęca i śliczna ta ażurowa serwetka dookoła obrazka :)

AgaSi pisze...

Moniś, ślicznie pokolorowany stempelek! Widać, że pilnie ćwiczysz. Bardzo mi się całość podoba, świetna kolorystyka i ta rameczka!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna kartka, cudne kolorowanie! kuleczki pasują idealnie :))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam :*

Oribella spróbuj te szyszeczki jakimś glimmerkiem potraktować, może się przefarbują?

OK pisze...

ПРЕЛЕСТЬ!!!

DUCHA pisze...

Świetne połączenie kolorów:) Kartka śliczna. Pozdrawiam.

Katrina pisze...

Cudnie wykorzystałaś ten wygrzebany z dna szafy drobiazg. Jak zwykle przepiękna karteczka! :D

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczna i radosna kartka!
Obrazek pokolorowany po mistrzowsku :).

Joanna Wiśniewska pisze...

Takie ładne pręciki tak długo leżały... :) Bardzo ładna kartka i dziewczynka pięknie pokolorowana, w tej ramce jej do twarzy :)

Joanna Wiśniewska pisze...

tzn. te szyszunie (nie pręciki)

Ala M. pisze...

prześliczna karteczka!

Matilde pisze...

Jak miło popatrzeć na nią w realu :)

wiola_c pisze...

Moniś jak Ty zawsze dbasz o każdy szczegół w komponowaniu swoich karteczek. :D
Pięknie kolorujesz.
Tonacja kolorystyczna sukienki i kwiatów idealna!!
Środeczek kwiatuszka cudnie się błyszczy.
Zielone szyszeczki ślicznie się prezentują, nawet miałam Cię pytać gdzie je nabyłaś . :)
Matilde ma rację, na każdą Twoja pracę miło jest potrzeć w realu. :D
Pozdrawiam
:*

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!!